Waar erger jij je aan #4

Ja die van de Hema is echt top! Mijn werk heeft ook flexplekken maar ik heb al mijn spullen in zo’n bak waar ik hem op het einde van de dag weer in leg! Helft van mijn team heeft dat ding. Zullen er vast volgen als jij het koopt! Vooral nu de zomer nadert.

1 like

Dat gewoon net in een half uur tijd 5(!) van de 10 mensen die zouden komen zich afmelden voor mn verjaardag vanavond (al van de 16 die ik had uitgenodigd).
En ik heb altijd al eten en drinken voor dubbel zoveel mensen en nu komen er gewoon echt maar 5… Ik voel me echt onwijs niet geliefd nu :pensive:

1 like

Wow dat is zo naar :disappointed_relieved: Kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik snap ook nooit dat sommige mensen zo gemakkelijk heel kort van tevoren iets afzeggen. Hallo, er wordt op je gerekend (qua drank en eten maar ook gewoon mentaal, je stelt iemand teleur). Hadden ze wel een goede reden? Heb je eerlijk gezegd dat je het niet kon waarderen?
Ik hoop dat het ondanks dit toch een gezellige avond wordt met de 5 mensen die komen, meer dan er toch het beste van maken kun je niet doen.

ah dat gevoel is zo naar, maar ik hoop dat je alsnog een leuke avond hebt, maar nu gewoon met meer drank en hapjes, their lose!

1 hele goede reden.
1 medium goede reden, maar wel die ze al zeker een week wist en ik zat dus ook te wachten tot ze af zou gaan zeggen, maar deed ze alsnog pas net. En los van deze keer een goede reden doet ze dit wel echt onwijs vaak, maar door de medium goede reden nu dus niks van gezegd. En haar +1 komt dus ook niet, want heb ik niks mee zonder haar.
1 ‘heb geen oppas’. Zelf geen kinderen dus vind ik een stomme last minute reden.
1 ‘baby was om half 4 al wakker en is ziekjes, dus zal morgen ook wel weer zelfde tijd worden dus ik ben echt te moe’. Nogmaals, geen kinderen dus stomme reden.

Allemaal niks over gezegd, want… geen goede reden voor, gewoon niet gedaan.

1 like

Wat vervelend! Mensen zijn daar soms ook veel te makkelijk in vind ik :frown:

Ik hoop dat je alsnog een fijne avond zult hebben met de mensen die wel komen!

Aah dit vind ik echt stom, hopelijk wordt het alsnog heel gezellig met de mensen die wel komen! En lekker alles wat je overhoudt aan eten en drinken morgen zelf soldaat maken. Gefeliciteerd nog!

Ugh, wat stom! Ik hoop dat je toch een leuke avond heb. Moet zeggen dat ik de “kleine” verjaardagen vaak gezelliger vind omdat je ook nog tijd hebt om met de jarige te kletsen ipv dat ze constant van hot naar her rennen. Dus jouw visite is wss heel blij met je straks want dikke berg eten + quality time!

5 likes

Ik vind dit soort mensen allemaal (ok behalve degene met het goede excuus) precies het type mens waar @Eddie haar rant over schreef :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Ik heb constant, 24 uur per dag het dilemma of ik aan school moet werken of mag chillen. Het wordt echt vermoeiend.

1 like

Ik heb uiteindelijk met een heel select gezelschap echt nog een hele fijne verjaardag gehad!
Het is zelfs later geworden dan mijn verjaardagen meestal eindigen.
Eten werd ook erg gewaardeerd, niet eens rare opmerkingen over dat alles vegan was ook, ook fijn.

65 likes

Ik erger me aan een meisje op mijn insta dat constant andere vrouwen belachelijk maakt. Ze is op vakantie en post de hele tijd stories over wat anderen aanhebben. En niet op een uitgesproken gemene manier. Maar er gaat toch steeds een oordeel achter schuil en het irriteert me zo.

2 likes

Dat de kiosk bij mijn perron verbouwd wordt en ik daarom mijn zondagochtendkoffie moet missen. Dit is een voorbode voor een slechte dag. Ook nog werken met mijn terrorcollega straks. :sob:

1 like

Mijn katten wonen letterlijk 3 uur bij me en mijn huis stinkt :sleepy:

3 likes

Mijn gebrek aan tijd… Ik zit net pas op de bank en ik moet eigenlijk naar bed want morgen begint het werkfestijn weer.

Hij weet het nog niet!! Omgg :flushed:
Morgen weer bellen. Hij neemt al een paar dagen niet op…

Dat ik mij nog niet helemaal fit voel omdat ik nog altijd zoveel hoest, hoofdpijn en spierpijn heb. Ondanks dit zit ik nu in de trein onderweg naar mijn werk. :face_with_thermometer:

Dat ik mijn kamergenoot in mijn hostel nog door mijn oordoppen heen hoor snurken. :expressionless:

Het was vroeger echt mijn droom om zoiets boven mijn bed te hebben.

Er was vanmorgen iemand naast me in de trein aan het bellen. Om 7 uur 's morgens. Gewoon om te babbelen. En ik ergerde me dood. Waarom zijn mensen zo vroeg al zo opgewekt?

8 likes

Om het wat beter te maken: ik vond de laatste aflevering het minst teleurstellend! De afsluiting klopt bij de personages en het is echt mooi gefilmd.

1 like