Waar erger jij je aan #4

Weet niet of je al besteld hebt, maar voor deze variant moet je 4 gaten in je plafond boren, ik heb zoiets als dit, dan heb je maar 1 gat nodig en het hangt ongeveer net zo recht naar beneden.

1 like

Aan het meisje van dit artikel

9 likes

Ja die zag ik ook! Ze komt best arrogant over hoe ze hier praat met dr ik maak meer mee omdat ik weinig online ben. Mijn record is 7 dikke boeken in 2 weken. Nou meid echt je mag in het Guinness book of records daarmee

16 likes

Die nieuwe chick bij 24-kitchen.
En na even googlen blijkt dat de dochter van Mathijs van Nieuwkerk te zijn. Goh hoe zou zij toch aan t baantje gekomen zijn

1 like

Nee joh, wij kijken toch alleen maar op internet hoe die steden eruitzien! Verder zitten wij 24/7 in huis, alles alleen maar op te zoeken op internet

7 likes

Ze is 14, kom op joh

7 likes

Als je Jet bedoelt, zij is al wel een tijdje actief in die wereld en heeft volgens mij ook al een of meerdere kookboeken uitgebracht.

ah ik vind het juist aandoenlijk, zo’n veertien jaar oud meisje dat heel erg haar eigen identiteit aan het zoeken is.

11 likes

Dan nog

1 like

ze zegt ook echt “vroeger werd ik er wel eens op aangesproken” vroeger? ze is 14 :joy: hou op schei uit zeg

8 likes

Ja Haha ik heb het idee dat ze met haar ouders heeft besproken wat ze kan zeggen enzo, maar dat is heel erg betweterig opgepakt met al die 'Ik ga bijvoorbeeld vaak met mijn vader dingen doen, zoals steden bezoeken. Anderen lezen dan misschien online wat er in zo’n stad gebeurt of te doen is, maar ik ben er echt bij.’’ Het doet gewoon aan een Speld artikel denken.

12 likes

Als ze Instagram zou gebruiken, zou ze zien hoe erg iedereen spamt als ze in een andere stad zijn. Dan kom je er behoorlijk snel achter hoeveel steden sommige mensen bezoeken. :joy:

3 likes

Ik heb een vriendin die NOOIT stemt als er verkiezingen zijn, maar die zodra de uitslagen bekend zijn ZOOO hard zeikt over de uitslagen, dramatische dingen schrijft als: “Ik ga verhuizen, I can’t met deze wereld.”, en hoewel ik vind dat iedereen z’n eigen mening mag hebben ongeacht stemgedrag, vind ik het inmiddels ongelofelijk storend.
Ik probeer wanneer er verkiezingen zijn altijd lowkey mijn vrienden te betrekken in het maken van een weloverwogen keuze, stuur linkjes in appgroepen, stemwijzers, mijn persoonlijke overwegingen, en ik vind het écht niet erg als iemand niet stemt, maar ik vind het wel stom dat zij die dingen volledig negeert, niet in discussie gaat en nooit haar mening uit, tot het moment waarop ze ongestoord kan zeiken. Ik word daar vet chagrijnig van.

14 likes

Ik vind dus dat je niet mag zeiken als je niet stemt, tenzij je wel wilde maar om een bepaalde reden toch niet kon ofzo. Dit soort mensen wil alleen maar zeiken en zich niet verdiepen en zelf wat doen :roll_eyes:

1 like

Jaaa, ik had deze ook al met vriendinnen gedeeld. Dit was mijn favo quote:

‘‘Ik ga bijvoorbeeld vaak met mijn vader dingen doen, zoals steden bezoeken. Anderen lezen dan misschien online wat er in zo’n stad gebeurt of te doen is, maar ik ben er echt bij.’’

Edit: o, die quote was spuit11 never mind.
Geprivilegieerde kut. Was er wss zelf ook 1 no worries. Vind alleen wel dat iemand haar even tegen zichzelf had mogen beschermen.

2 likes

Precies. Als iemand haar tegen zichzelf in bescherming genomen had dan was dit meisje van 14 nu niet door iemand op één of ander forum voor geprivilegieerde kut uitgemaakt.

9 likes

Ze is 14 hĂš. Chill out.

13 likes

Dat ik door een webshop na een bestelling constant ‘Heer’ genoemd word, terwijl ik nergens mijn geslacht in heb hoeven vullen. Typisch dat een elektronica webshop blijkbaar denkt dat alleen mannen daar bestellen.

3 likes

Aan die lelijke designer x H&M collabs waar men dan helemaal wild van raakt. Ik kan alleen maar denken ‘vrouw als deze circuskleding bij C&A had gehangen had je het geen blik waardig gekeurd’. Maar omdat er een merkje op staat is t ineens prachtig, hou op joh.

13 likes

Ik vind het eigenlijk ook niet leuk, maar toch heb ik al best vaak gekeken ondertussen.
Ik kende het programma alleen van naam dus vroeg me af of het vroeger ook zo onnodig gemeen was of dat het toen anders was.

1 like