Iemand die Spaans met mij communiceert, wat ik al vrij lastig vind, maar oja, nou dat kon wel. Dan kon ik gewoon in het Engels antwoorden. Ik vraag me nu na een aantal maanden af of dit nog werkt.
Zit er een wachtwoord op dat netwerk? Anders lekker daarmee verbinden.
Jeez, hoe oud zijn ze? Irritant.
Ach ze leest het toch niet! Ze is bijna nooit ‘online’
Die klote h&m nieuwsbrief waar ik me al tienduizend keer voor heb uitgeschreven en ik hem toch elke keer weer krijg.
Ik heb mijn kamer op facebook gezet voor onderhuur tot januari en ik heb al zoooveel berichten gehad of het tot februari mag of voor vast. Nou, dat is al irritant, maar ik zeg gewoon telkens nee gaat niet lukken, ik moet weer naar school in januari bla bla en dat is dat prima. Er zijn ook gewoon mensen die vragen of ik niet bij iemand anders kan slapen of iets anders kan regelen. Pardon? zo raar
Er hangt een dikke “GEEN RECLAME” sticker op mijn brievenbus en toch krijg ik zo’n 10 flyers per week in de bus, zo fucking asociaal!!
Betrap ik net een duo dus ik zeg “Mevrouw, er staat toch duidelijk dat dit gebouw geen reclame wil?”
-“Ja maar het is voor de opening van onze blablabla”
“… Reclame dus?”
Komt dr vent ertussen op een mega agressieve toon: “KOM GEEF HET AL MAAR RAP TERUG DAN”
Waarom begeef ik me altijd in zulke situaties? Ik moet echt leren gewoon mijn mond te houden en stoppen met proberen met mensen te praten.
Haha wat dom! Alsof jij, als je terug gaat naar de studiestad even 2 maanden op de grond gaat pitten bij iemand omdat jouw eigen spullen tóch ergens staan maar diegene liever t/m februari in jouw kamer wil
Ja echt onbegrijpelijk he haha
Meh mijn huisgenoot eet de laatste tijd graag tonijn, maar nu meurt het hele huis naar tonijn. Ik snap niet zo goed dat je iets zou willen eten dat naar kattenvoer ruikt. Voel me echt zon judgy vegetariër.
Ik ben nstuurlijk weer helemaal vergeten om mn anti depressiva te bestellen, nu heb ik dus anderhalve dag niet genomen en heb zieke afkick. Lig helemaal te trillen in mn nest en ben als ik opsta een beetje duizelig.
En het ergste is nog, om de drie maanden moet ik het bestellen en ik vergeet het dus altijd waardoor ik één keer in de drie maanden deze ellende heb.
Ja heb t al in mn agenda gezet. Op hoop van zegen dat ik t een keer optjjd bestel!
Oh ja bah daar word je echt ziek van!
Wat rot
ongevraagd doch goedbedoeld advies
Helpt het mss om iemand anders erbij te betrekken? Dat nog iemand je een reminder stuurt. Bv vriendin of familie, of iemand van hier die je een berichtje stuurt. Ik kan zelf iig nogal goed meldingen op m’n telefoon negeren ookal weet ik dat het belangrijk is omdat het me gewoon even niet lukt dan.
Dat een docent vandaag een opmerking maakte over de littekens op mijn arm ‘was jij een krassertje?’ En hij bedoelde dat niet slecht denk ik maar vond het zo lomp hoe hij dat vroeg?
Terwijl ik het wel fijn vind dat als iemand het ziet er dan ook iets over zegt/vraagt maar ‘krassertje’
Ja eigenlijk niet oke, hij vertelde daarna dat hij diezelfde ochtend een jong meisje ook apart had genomen omdat ze verse wonden had op haar arm. Hoop dat hij het daar wat liever aan heeft gepakt
Ik word al kwaad van alleen dit te lezen
Mijn handen jeuken gewoon bij het lezen van jouw bericht! Bah wat een verschrikkelijk persoon. Hoop dat je alsnog een goede beoordeling krijgt
Ugh… ik herken t type Hoe waren de andere beoordelaars? Stelden die ook vragen, en reageerden ze op hem?
Professor Kutlul
Ik hoop mee dat de beoordeling gewoon eerlijk en goed gaat zijn!!