Waar erger jij je aan #4

Maar wie de fuck is hij om je af te wimpelen met “whatever”?! Hoe onprofessioneel wil je het hebben?

Ik heb hier absoluut geen verstand van maar is tegen zoiets geen klacht in te dienen?

Er staat hier nu al 40 minuten file, ik ben benieuwd hoe het straks is als ik van huis moet :sweat_smile:

Aan m’n vriend zijn ochtendgewoonten, ik ben nu al zo mega geïrriteerd
Ik vroeg gewoon of ie even 3 dingetjes kon doen

1. Proberen stil te zijn want m’n vader is vrij en slaapt
  2. De badkamerdeur open laten als hij ging douchen want dan kan ik ook m’n haar doen etc
  3. Z’n handdoek normaal ophangen want hij pleurt hem altijd neer en dan wordt ie muf

Wat doet ie

1. Met alle deuren en kasten rammen, vader is nu sowieso wakker erdoor
  2. De badkamerdeur op slot doen waardoor ik me daarna vet moest haasten
  3. Natte handdoek like always in een hoekje verfrommeld
7 likes

Aan mensen die vragen ‘heb je op dag x al plannen?’ omdat ze dan iets willen gaan doen/voorstellen, maar ik weet toch nog helemaal niet of ik daar zin in heb? Als ik nou antwoord dat ik geen plannen heb ben ik een soort van verplicht om daarna ja te zeggen op het voorstel wat er komt. Vraag gewoon ‘heb je zin om op dag x activiteit y te gaan doen?’, weet ik meteen waar ik aan toe ben :rage:

27 likes

Haha ik antwoord dan meestal ook met zo’n vaag antwoord waar zij ook niets mee kunnen en vraag vervolgens terug wat ze in gedachten hadden. Ik vind dit ook altijd zo irritant.

2 likes

Ja dit! Een vriend van me appt regelmatig ‘wat doe je vanavond?’ en ik kan dan soms niet inschatten of het gewoon interesse is of dat hij wil afspreken, maar vraag dat dan gewoon? En als ik wel wat te doen heb, weet ik niet of ik moet antwoorden met wat ik ga doen of met ‘nee ik kan niet afspreken’.

1 like

Ja dat heb ik nu ook maar gedaan. ‘Weet ik nog niet, hoezo?’ Werkte best prima.

1 like

Ohhhh zo herkenbaar ja! Een (nu niet meer) vriendin deed dat altijd! En als ik zei dat niks had was het altijd iets van: kun je me hierheen brengen/ mijn auto lenen/ mee naar dit etc etc. super hinderlijk!

Ik wordt steeds gebeld door iemand. Diegene appt mij ook dat ik zijn speaker moet teruggeven. Heb gezegd dat ie de verkeerde heeft, maar komt niet binnen. Als ie nog een keer belt ga ik schelden hoor.

Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit om zonder dekbed te slapen, maar vorige week had ik het steeds echt veel te warm 's nachts, waardoor ik niet meer goed sliep. Dus nu slaap ik weer onder en leeg dekbedovertrek, maar dat is zo veel minder comfortabel.

Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar een dekbed geeft zo’n veilig ingepakt gevoel. Ik zou willen dat er een optie was met wel dat gevoel, maar dan zonder dat het warm is. Een zomerdekbed werkt ook niet echt, die gebruik ik namelijk in de winter al. (Ik heb het echt altijd warm 's nachts.)

Ohja en ik raak ook nog eens in de loop van de nacht vaak een beetje in de knoop met een leeg dekbedovertrek.

11 likes

Haha dit is heel herkenbaar! Alleen ik slaap dus altijd onder mijn dekbed, ook als ik sterf van de hitte. Maar het is zo’n chill gevoel om een dekbed op je te hebben liggen. Ik steek dan meestal mijn been buiten de deken voor verkoeling haha.

7 likes

Ik heb vrijdagavond iets gekocht op united wardrobe, snap best dat het dan misschien niet uitkomt om het op de post te doen zaterdag. Maar dit meisje heeft het ook zondag en maandag niet verstuurd ook al zei ze dit wel te gaan doen… Dus ik gaf gisteren aan dat ik dat flauw vond en nu heeft ze het vandaag weer niet verstuurd volgens mij. Zo kinderachtig maar zo irritant. Donderdag is natuurlijk ook nog hemelvaart.

Dat ik na al die jaren mijn teennagels nog steeds niet fatsoenlijk kan lakken. Wat een kutklus.

1 like

Dit heb ik op het forum wel eens voorbij zien komen inderdaad, misschien moet ik me er iets beter in verdiepen hoor, maar het lijkt me juist behoorlijk warm om onder zo’n verzwaarde deken te slapen.

Haha dat doe ik ook inderdaad, zal er misschien een beetje vreemd uitzien, maar dat is echt fijn, wél lekker ingepakt onder je dekbed, maar dan een paar ledematen buitenboord! Maar in de zomer (en dus eigenlijk nu al) vind ik het niet genoeg.

2 likes

serieus 3 euro gedeeld door 5?!

Jezus, wat een kinderachtig gedrag. Hoop dat jullie ergens afwisselen qua plekken en niet iedereen de hele avond op dezelfde plek blijft zitten. Anders zelf misschien voorstellen, of je stoel naar de kop van de tafel aan de andere kant slepen om daar een gesprek te voeren met een collega die daar zit?

3 likes

Wat triest zeg. Ik zou gewoon m’n bord en bestek pakken en aan de andere kant van de tafel gaan zitten (tegenover jouw plek nu, waar niemand zit) zit daar wel een leukere collega? Ik hoop dat je toch nog een gezellige avond hebt.

2 likes

aka whatsappen met je vader :sweat_smile: eindeloos typen en dan uiteindelijk niets sturen haha

1 like

He wat rot. Hopelijk ben je nu lekker thuis, en volgende keer dus iig wat vroeger vertrekken :wink:

Al een dik uur aan het wegrijden van een parkeerplaats en er zijn steeds aso klootballen die vanuit een kant komen die niet toegestaan is en zich er gvd helemaal tussen proppen. Die verdienen echt de eeuwige jeuk en T-rex armpjes

10 likes