Ik lig in bed en de tv hoor ik nog. ASTRO tv is erop (het is 00:54) en het is echt afschuwelijk, ongemakkelijk, en superkut. Omg. Ik ben dus wakker geworden door die domme trut en moet er nu maar uit om het uit te zetten. Niet te geloven dat dit uitgezonden mag worden.
ââBedanktvoorhetbellenastrotvmetgelanowiehebikaandelijnââ
Mocht je het niet snappen
Dat ik domme dingen ga doen als ik niet kan slapen. Nu ging ik vrij impulsing sollicitatiebrieven schrijven terwijl ik nauwelijks mijn ogen open kan houden. Ze zullen wel vol spelfouten staan, maar ik heb ze toch opgestuurd. Waarom ben ik zoân ongeduldig type en kan ik niet met dit soort dingen wachten tot morgen. :â)
Ha moeheid laat mij ook gekke dingen doen. Docenten mailen midden in de nacht, hele verhalen typen naar mensen dat je later denkt moest datâŠ
Hopelijk krijg je positief antwoord op de brieven!
Daar heb ik echt een hekel aan. Uiteindelijk duurt het ook langer omdat iedereen zich er nog tussen propt vooraan.
Dit kakweer, ik had echt mijn dikste trui moeten aantrekken vandaag.
Ik moet studeren, maar er wordt weer zoveel geklust hier.
Vooral het slijpen of schuren wat ze nu aan het doen zijn agh.
Maar ik hoor nu even niks, ze hebben vast pauze ofzo dus ga maar snel beginnen
Edit: heb ik me dus mooi in vergist geen pauze hoor
Het draaiorgel wat al drie uur onder mijn raam. Loopt de spelen, rot op met je Nederlands erfgoed.
Als jullie beide huurhuizen hebben kan de woningbouw vereniging je buren er misschien op aanspreken. Is ook echt een smerige geur
Huisgenoten die de wc-deur vaak niet op slot doen, waar je dus altijd op moet letten om ongemakkelijke situaties te voorkomen. Maar andersom let diegene er totaal niet op en zit hij altijd aan de klink te sjorren, terwijl de deur dus wĂ©l op slot zit :â)
Dat mijn huis best wel een teringzooi is, maar ik gewoon echt even niks wil doen op mijn vrije dag
Asos heeft 20% korting op alles dus ik dacht, leuk effe kijken.
Maar jezus wat een ordinaire troep allemaal?? En waarom fotosoepen ze de borsten van de modellen tot een D-cup??
en dit is dan hetzelfde model:
Ik heb morgen een sollicitatie, mijn vriend heeft dit soort van geregeld.
Hij heeft een zakelijk contact met iemand, en hij heeft mij ook naar voren geschoven/verkocht en ik ben nu zooo zenuwachtig. Meer nog dan als ik het gesprek zelf geregeld had. Ben nu helemaal bang dat ik onwijs tegenval
Je kan het verkooptopic hier proberen?
Dit artikel. Je zou denken dat het decennia geleden geschreven is, maar nee hoor. Gewoon anderhalf jaar geleden nog maar.
Dat mijn vrienden nooit mee willen naar de films die ik wil zien. Ik ben echt fucking HYPED voor Godzilla echt fucking HYPED . En mijn vrienden geven geen fuck hahaha. Gelukkig heb ik mijn vriend om er mee naartoe te slepen haha
Is dat serieus of een soort hele rare versie van de speld ofzo? Wat een belachelijk artikel.
Omg ik klikte even verder, maar wat is dit voor site
Zo hebben ze ook een lijstje met punten waaraan je een ââvrouw met klasseââ herkent:
-
Onthoudt zich van het gebruik van vulgaire taal.
-
Kleedt zich op de juiste wijze voor elke gelegenheid.
-
Praat niet met een mond vol.
-
Belt mensen na 9.00 uur âs ochtends en voor 9.00 uur âs avonds
-
Doet haar telefoon uit of zet het op stil tijdens een afspraak.
-
Praat met drie woorden ânee, dank uâ.
-
Geeft alleen complimenten als ze ze oprecht meent.
-
Ze biedt hulp en is zorgzaam voor mensen om haar heen.
-
Ze komt nooit met lege handen als ze wordt uitgenodigd.
-
Ze komt beloften en verplichtingen na.
-
Ze praat niet constant over zich zelf, maar luistert naar anderen.
-
Ze introduceert zichzelf niet alleen met âhalloâ maar voegt ook âhet is een genoegen om je te ontmoetenâ toe.
-
Ze vermijd roddelen over anderen.
-
Ze kent haar waarde en weet wat ze verdient.
-
Ze is niet snobistisch
Vreemde mengelmoes dit van open deuren over menselijk gedrag waarvan ik niet snap waarom ze het specifiek aan vrouwen koppelen (tuuurlijk, een ââman van klasseââ eet wel met open mond ) en seksistische opvattingen die zo uit de jaren '50 lijken te komen.
Bijzonder ook wel dat de schrijver het vanaf punt 8 ineens belangrijk vond om een persoonlijk voornaamwoord te gebruiken, maar daarvoor niet
Haha omg is dit echt?
Ik was gister bij zoân foodtruckfestival en ik heb me doodgeĂ«rgerd. Er was A) geen fatsoenlijk vegetarisch eten te vinden en B) ik heb 2,5e munt Ă 3 euro per stuk uitgegeven aan een skeer stukje pitabrood met 2 lapjes gegrilde groente en een shitload aan ranzige chilimayonaise. Echt ranzig en zo intens zonde.