Waar erger jij je aan #4

Waren het de rollende keukens? Ik vond dat vorig jaar ook zo tegenvallen. Alleen heb ik wel echt een onmeunig lekkere brownie gegeten. Maar voor avondeten heb ik drie kwartier in de rij moeten staan bij vleesch noch visch.

Nee, Eten op Rolletjes… echt zo jammer. De carrot cake was indd hier ook echt helemaal de shit haha. Ook goed avondeten. Terwijl iedereen aan de sappige burgers zag.

1 like

Bij rollende keukens hebben ze nu echt veel vega! Ik had zin in een lekker stukkie vlees maar moest heel de tijd controleren of het nou vlees of vega was. En zelfs 2 jackfruit kramen. En ook 2 kramen met couscous/groenten.

1 like

Oh chill! Maar dit jaar ga ik niet meer, vond het ook zo vervelend druk afgelopen jaar.

Ja om 5uur kan je snel wat dingen halen maar vanaf 6 sta je overal een half uur in de rij inderdaad. Echt zonde want er staan zulke goede eetkramen.

1. Ze kent de basisregels van grammatica, waaronder de d/t-regel

(Punt 13: “Ze vermijd”)

Wat een bullshitlijst inderdaad zeg, bah.

3 likes

Nee, want dan zou er geen persoonlijk voornaamwoord bij staan, toch? En de andere punten zijn ook allemaal “ze introduceert”, “ze kent”, etc.

2 likes

Zo dan! Wat een nare opmerking zeg.

1 like

Niet normaal. Enige kilo’s die je moet missen zijn die van je moeders aanwezigheid. Gaat het een beetje met je?

16 likes

omelette du fromage

19 likes

Aan die iglo roerbaksensatie reclame. Hij laat gewoon zn helemaal afgelikt bord en bestek op het aanrecht staan :nauseated_face: Ransaap

1 like

Aaargh ja! En die vrouw die niet kan geloven dat die man voor zichzelf heeft gekookt en ook nog heeft afgewassen (afgelikt maar dat weet ze niet). ‘Heb je ECHT AL GEGETEN??? Maar huuuhhh het bord staan schoon op het aanrecht, ik begrijp er NIKS van’.

1 like

Juist dan komt het misschien wel harder aan. Inderdaad wat je in een andere post zelf zegt: net alsof het je eigen schuld is. Wat natuurlijk niet zo is!
Misschien dat je moeder het zo makkelijker denkt te maken, alsof het iets tastbaars is waar je zo invloed op hebt.

Ik duim voor je in ieder geval!

Aan mijn uitstelgedrag… :mad:geeft zichzelf schop onder dr hol en mn pijnlijke tetten die op spanning staan.

Ja uggghhh hou op :expressionless::hammer:
Het had beter gewerkt als ze een puber en moeder hadden gebruikt

aan het feit dat ik netjes om tien voor 3 klaar zat op de site van de zeeman om de broeken te bestellen en ik mijn mandje vol heb, wil afrekenen en iDeal aanklik en hij mij er vervolgens uit blijft gooien :triumph::angry: met als gevolg dat ik nu nog steeds geen broek heb die ik wil :sweat:

Is er iets nieuws gaande mbt Zeeman? Om wat voor broeken gaat het?

ze hebben een nieuwe collectie waarop heel groot zeeman staat, op zowel broeken, sokken, truien en pyjama’s. Daarnaast hebben ze ook 2 paar schoenen uitgebracht die geproduceerd zijn voor de grote productie als de exclusieve productie (https://www.zeemansneaker.com). Die zijn vandaag in de verkoop gegaan, en ik wilde heeel graag die broek als thuis chill broek, maar helaas dus niet kunnen bemachtigen… maarja niet het einde van de wereld haha

1 like

Ha wel grappig, vroeger schaamde iedereen zich als je met een tasje van Zeeman over straat moest, en nu wordt het cult hahha.

7 likes

dat dus haha! en de exclusieve schoenen kosten zelfs €200, dus ze zijn nog kneiterduur ook hahaha

2 likes