Waar erger jij je aan #4

Hoe ziet die broek eruit dan? Nu ben ik wel benieuwd haha!

A la daily paper haha

7 likes

Ik las daily pauper :joy:

5 likes

hahaha zo zou het ook kunnen heten omdat het de zeeman versie is :joy:

1 like

Maar die broeken zijn er nog wel gewoon toch? Misschien vragen of iemand anders voor je kan bestellen?

Ik baal wel dik want die broek zou zo goed staan bij een T-shirt wat ik heb maar ik doe niet meer aan nieuwe kleren kopen :sob:

Omg ik doe niet aan joggings broeken maar die moet ik.

Ok de site doet het bij mij ook niet goed haha

2 likes

nee de broeken zijn allemaal uitverkocht :cry:

Oh huh, site gaat niet zo lekker dan. Net stonden alle maten er nog bij mij, nu alleen XL en XXL maar die kan ik wel in m’n mandje gooien?

1 like

Ik kan ook vanalles in mn mandje gooien… maar afrekenen levert errors op haha

Oh zo ver heb ik het niet geprobeerd haha. Kreeg net wel een melding dat er teveel mensen tegelijk op de site zaten

1 like

@Dazed dat is dus het probleem je kunt niet afrekenen :frowning:

2 likes

shit weer alles op :cry: misschien dat er over een uur weer nieuwe op staan. ik hoop het zooo wil zo graag die broek

1 like

Brainpower. En al die andere losers bij rtl boulevaard. Hoezo hebben die debielen een podium gekregen en waarom ben ik niet beroemd.

5 likes

Ik zou de hele tijd " Ach wat weet jij daar nou van ouwe zak" of " Dit nieuws was 2 weken geleden hot jongens waarom hebben wij het hier nu pas over" roepen.

Hahahahaha Ik zie mezelf al achter die bar dingens mn neus dichtknijpen en met zon octo stem Peter na praten.

Op dit moment zou ik ook vragen " Ey … wies die vrouw eigenlijk"

6 likes

Hahahaha ik kan straks wel ff iets posten in FF talk.

Ugh, Facebook blijft maar dingen die ik wil verkopen op marketplace afwijzen en ik begrijp niet waarom? Hoe is een simpel truitje van de H&M in strijd met het handelsbeleid??

Mijn huisgenoot heeft vrienden over maar is er zelf vandoor gegaan. godverdomme we zijn geen hotel ofzo

1 like

Wij hebben een hor gekocht bij xenos. Met klittenband, dus niet boren. Ik ging er van uit dat het niet lang zou houden, maar zo lang het zat prima. Wellicht zouden we de zomer er mee door komen. Hebben we dat ding opgehangen vanmorgen, laat ie nu al los op de hoeken. Precies een ochtend gehangen dus.

Even mailen naar de klantenservice! In mijn ervaring zijn ze daar best soepel, dus als je laat weten waar en hoe laat je ‘m hebt teruggebracht heb je kans dat ze het voor je registreren en hoef je niks extra’s te betalen. Ik heb een keer hetzelfde gehad en ook nog eens toen ik 5 minuten te laat had teruggebracht en ook toen is de boete kwijtgescholden

1 like