Waar erger jij je aan #4

Waarom is dat erg? Je hoeft toch niet voor ze te zorgen ofzo?

Ja je moet zoiets echt goed aandrukken, en zelfs een beetje met je nagels of bijvoorbeeld een middelgrove kam erover heen gaan zodat dat gaas echt in die puntjes van het klittenband gaat zitten. Niet te vaak los halen tussendoor want het goed vast plakken is dus meer dan zomaar even aanduwen.

Niet het gaas maar de plakrand laat los. Terwijl ik voor het opplakken, zoals beschreven, kozijn schoongemaakt en ontvet heb.

Oh sorry verkeerd begrepen. Wat stom dat dat loslaat ja, ik had ook die van Xenos en verbaasde me erover hoe sterk die plakrand leek, maar niet sterk genoeg dus. Geen tips hiervoor helaas.

1 like

Ja mij ook al!

1 like

Dat ik een pakker extra naar een PostNL punt had laten sturen zodat ik het vandaag nog op kan halen aangezien ik amper thuis was.

Nu is de bezorger nog steeds niet bij ‘t pakket punt geweest en de winkel is inmiddels dicht :sob: nu moet ik tot maandag wachten

Nu al zes in totaal. Het houdt niet op, niet vanzelf

1 like

Gele vlekken in mijn shirts!!!

nou ik heb ze nog nooit ontmoet en ze spreken enkel chinees, dus ja vind ik eigenlijk wel vervelend in mijn eigen huis.

Hm ja, maar chillen ze door het hele huis ofzo? Ik snap het niet omdat ik nooit ‘last’ had van het bezoek van m’n huisgenoten. Hoewel toen ik m’n kamer onderverhuurde aan een meisje hoorde ik van m’n huisgenoten wel dat haar vriend nog meer in mijn kamer/huis zat dan dat meisje zelf en ook gewoon stond te koken als zij er niet was en dat het huis vol zand lag als hij was teruggekomen van een surfsessie, dus dan snap ik het wel weer. Maar als ze enkel in de kamer van je huisgenoot chillen niet :stuck_out_tongue: vandaar dat ik het me afvroeg.

nee ze zitten niet in de kamer van mijn huisgenoot, dat zou natuurlijk geen probleem zijn, maar ze bezetten de badkamer en de keuken, en in mijn oude huis met een boel huisgenoten zou ik er ook geen probleem mee hebben gehad, maar nu wonen we maar met zijn tween, en is al het interieur van mij dus het voelt wel wat meer intiem.

2 likes

Een like omdat je bent opgekomen voor dat meisje. Wat een asociale mensen zeg, jemig

4 likes

Heb je het tegen de mensen van het zwembad gezegd? Neem aan dat zulke lui de toegang ontzegd kan worden.

Ohh ik krijg hier echt buikpijn van (die mails van hunkemoller). Bij het bedrijf waar ik werk hebben we dit ook een keer gehad door een fout van een leverancier, toen kregen mensen 5 a 20 keer een testmail :sob:
Nog steeds irritant in je inbox hoor maar ze doen het denk ik niet expres :stuck_out_tongue:

Dat Mn vriend zoveel verplichte uitjes heeft van zn familie en ik me maar ik alle bochten kan wringen om er bij te zijn, “want dat zou wel heel gezellig zijn”.

3 likes

Pool side glam look.

HIER KAN JE TOCH NIET IN ZWEMMEN MEID WTF

19 likes

Nee, daarom zit je ook aan de kant!

8 likes

Ze gaat er ook niet mee zwemmen . Maar aan de side van de pool zitten.

2 likes

Maar waarom ga je naar een zwembad als je niet gaat zwemmen? Blijf dan thuis.

2 likes

Maar thuis ziet niemand je 300 bikini’s en het lichaam waar je je maanden voor hebt uitgehongerd/afgetraind!

7 likes