Waar erger jij je aan #4

Is dit echt een ding? :weary:

Ik haat wat youtube en Instagram met makeup hebben gedaan.

In Vegas heb je hele pool parties waar mensen in bikini mooi zitten te wezen.

In principe wel leuk als je dan als ~normaal persoon~ het zwembad voor jou alleen hebt.

Edit: Nee ik vind dit echt fucking bizar haha, misschien heb ik het geluk altijd naar vakantiebestemmingen te gaan waar weinig Britten zijn? Maar blijkbaar is het volgens @Chesirecat ook in NL vrij normaal om volgeplamuurd aan het water te zitten?
Dan kan je toch ook je gezicht niet voldoende beschermen tegen de zon?

3 likes

Vet voor schut op je 35ste* met je lederhuid en pigmentvlekken overal :face_with_hand_over_mouth:

*als je al zo oud wordt

7 likes

Ik heb wel eens mijn wimpers geverfd voor vakantie, echt een aanrader! Geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als een mascara, maar zoals waarschijnlijk al duidelijk is van mijn voorgaande posts vind ik make-up niet echt belangrijk als ik aan het strand of het zwembad lig haha.

Ik zie wel eens mensen van de basisschool van mijn leeftijd die flink hebben liggen bakken maar die zien er oud uit joh! Nou heb ik best een babyface maar ik blijf me verbazen wat al die tienerjaren naar Lloret hebben aangericht…

1 like

Gaat wat mij betreft al fout bij die titel.

10 likes

Ughhh. Dus als je veel bedpartners hebt gehad kan je geen mooie meid meer zijn :roll_eyes:. Wat een domme artikelen

2 likes
  • Lekker zijn is net als een berichtje, vluchtig en zo weer weg. Mooi zijn is als een liefdesbrief die je altijd bewaart

Hahahahha sorry wat is dit. Berichtjes zijn zo weer weg? Jongens mijn whatsapp receipts gaan terug tot 2016 hoor, niks vluchtig.

19 likes

Dat ik vandaag met 30 graden moet leren en door die warmte lukt het niet om goed wakker te worden :unamused:

1 like

Ik miste een vakantiegevoel in mijn leven en nu heb ik het meest vervelende aspect wel geregeld:
Het te fucking warm hebben 's nachts om lekker te slapen en van top tot teen onder de jeukende bulten te zitten…

1 like

Dat ik geen stijl lijk te hebben, het ziet er in mijn ogen te gemaakt of juist te simpel uit. Mijn zus heeft dat wel :frowning:

2 likes

Mijn vriend moet uitgerekend vandaag werken :frowning_face: had liever met hem wat aan het water gelegen vandaag.

O ja en mensen in m’n persoonlijke zone, vooral met dit weer. Zo irritant als mensen zich alsnog naast je op het bankje proppen terwijl er daarvoor toch echt net te weinig plaats is om als vreemden samen te zitten :expressionless:

Dat ik perse graag een beetje een tan wil. Waar slaat het eigenlijk op, zit ik hier af te zien.

Same! Maar dat gezonde kleurtje heb ik al 5 jaar niet meer gehad, werd weer een tijd dacht ik…

Maar ja dit is ook niks haha

‘Weekendje Maastricht, wat was je gezellig!!!’

:roll_eyes:

19 likes

Ik heb echt rammelende eierstokken

1 like

Maar vooral als mensen naar het buitenland gaan en dan “Paris 2017, je was top!” of “Lisboa '19, we zien je snel weer✨”

8 likes

Mijn hoge libido.

3 likes

Aan het hooikoortsniveau vandaag (veel grassen), echt niet te doen :cry:

2 likes