Waar erger jij je aan #4

nee ze zitten niet in de kamer van mijn huisgenoot, dat zou natuurlijk geen probleem zijn, maar ze bezetten de badkamer en de keuken, en in mijn oude huis met een boel huisgenoten zou ik er ook geen probleem mee hebben gehad, maar nu wonen we maar met zijn tween, en is al het interieur van mij dus het voelt wel wat meer intiem.

2 likes

Een like omdat je bent opgekomen voor dat meisje. Wat een asociale mensen zeg, jemig

4 likes

Heb je het tegen de mensen van het zwembad gezegd? Neem aan dat zulke lui de toegang ontzegd kan worden.

Ohh ik krijg hier echt buikpijn van (die mails van hunkemoller). Bij het bedrijf waar ik werk hebben we dit ook een keer gehad door een fout van een leverancier, toen kregen mensen 5 a 20 keer een testmail :sob:
Nog steeds irritant in je inbox hoor maar ze doen het denk ik niet expres :stuck_out_tongue:

Dat Mn vriend zoveel verplichte uitjes heeft van zn familie en ik me maar ik alle bochten kan wringen om er bij te zijn, “want dat zou wel heel gezellig zijn”.

3 likes

Pool side glam look.

HIER KAN JE TOCH NIET IN ZWEMMEN MEID WTF

19 likes

Nee, daarom zit je ook aan de kant!

8 likes

Ze gaat er ook niet mee zwemmen . Maar aan de side van de pool zitten.

2 likes

Maar waarom ga je naar een zwembad als je niet gaat zwemmen? Blijf dan thuis.

2 likes

Maar thuis ziet niemand je 300 bikini’s en het lichaam waar je je maanden voor hebt uitgehongerd/afgetraind!

7 likes

Is dit echt een ding? :weary:

Ik haat wat youtube en Instagram met makeup hebben gedaan.

In Vegas heb je hele pool parties waar mensen in bikini mooi zitten te wezen.

In principe wel leuk als je dan als ~normaal persoon~ het zwembad voor jou alleen hebt.

Edit: Nee ik vind dit echt fucking bizar haha, misschien heb ik het geluk altijd naar vakantiebestemmingen te gaan waar weinig Britten zijn? Maar blijkbaar is het volgens @Chesirecat ook in NL vrij normaal om volgeplamuurd aan het water te zitten?
Dan kan je toch ook je gezicht niet voldoende beschermen tegen de zon?

3 likes

Vet voor schut op je 35ste* met je lederhuid en pigmentvlekken overal :face_with_hand_over_mouth:

*als je al zo oud wordt

7 likes

Ik heb wel eens mijn wimpers geverfd voor vakantie, echt een aanrader! Geeft natuurlijk niet hetzelfde effect als een mascara, maar zoals waarschijnlijk al duidelijk is van mijn voorgaande posts vind ik make-up niet echt belangrijk als ik aan het strand of het zwembad lig haha.

Ik zie wel eens mensen van de basisschool van mijn leeftijd die flink hebben liggen bakken maar die zien er oud uit joh! Nou heb ik best een babyface maar ik blijf me verbazen wat al die tienerjaren naar Lloret hebben aangericht…

1 like

Gaat wat mij betreft al fout bij die titel.

10 likes

Ughhh. Dus als je veel bedpartners hebt gehad kan je geen mooie meid meer zijn :roll_eyes:. Wat een domme artikelen

2 likes
  • Lekker zijn is net als een berichtje, vluchtig en zo weer weg. Mooi zijn is als een liefdesbrief die je altijd bewaart

Hahahahha sorry wat is dit. Berichtjes zijn zo weer weg? Jongens mijn whatsapp receipts gaan terug tot 2016 hoor, niks vluchtig.

19 likes

Dat ik vandaag met 30 graden moet leren en door die warmte lukt het niet om goed wakker te worden :unamused:

1 like