Ik miste een vakantiegevoel in mijn leven en nu heb ik het meest vervelende aspect wel geregeld:
Het te fucking warm hebben 's nachts om lekker te slapen en van top tot teen onder de jeukende bulten te zitten…
Dat ik geen stijl lijk te hebben, het ziet er in mijn ogen te gemaakt of juist te simpel uit. Mijn zus heeft dat wel
Mijn vriend moet uitgerekend vandaag werken had liever met hem wat aan het water gelegen vandaag.
O ja en mensen in m’n persoonlijke zone, vooral met dit weer. Zo irritant als mensen zich alsnog naast je op het bankje proppen terwijl er daarvoor toch echt net te weinig plaats is om als vreemden samen te zitten
Dat ik perse graag een beetje een tan wil. Waar slaat het eigenlijk op, zit ik hier af te zien.
Same! Maar dat gezonde kleurtje heb ik al 5 jaar niet meer gehad, werd weer een tijd dacht ik…
Maar ja dit is ook niks haha
‘Weekendje Maastricht, wat was je gezellig!!!’
Ik heb echt rammelende eierstokken
Maar vooral als mensen naar het buitenland gaan en dan “Paris 2017, je was top!” of “Lisboa '19, we zien je snel weer✨”
Mijn hoge libido.
Aan het hooikoortsniveau vandaag (veel grassen), echt niet te doen
Ik krijg van m’n verzekering een gratis zomercheck voor m’n auto, maar kan daar niet eens online een afspraak voor maken. Ik haat bellen
Dat ik al sinds sinds dinsdag zonder warm water zit omdat mijn ketel kapot is.
Het zou keihard regenen en onweren maar het is overgewaaid
Ik las warme balzak. Klinkt beiden niet heel aangenaam.
Ik ook
Vieze lederen stoelen in de nieuwe stoptrein waardoor je in het zweet van je voorganger zit als je een korte broek/rok/jurk aan hebt👍
Ik erger me heel erg aan het gebrek aan emancipatie in onze generatie ouders. Misschien is het naief van me maar ik vind het zo teleurstellend hoe nog zoveel moeders minder of niet willen werken en vaders nog steeds over papadagen en oppassen spreken.
Ik had meer en beter verwacht. Zoveel moeders in mijn omgeving hebben het ook constant over hoe zij minder uren willen maken voor de kinderen want leuk en er lijkt niet eens een optie dat de vaders minder uren pakken.
Misschien meer ook een impopulaire mening maar ik voelde ergernis
Ik kom zelf uit een eenoudergezin en mijn vader merkt dit ook regelmatig op. Mannen die het haar van hun dochter niet kunnen doen (simpele vlecht) omdat het iets voor moeders is en niet hun vrouw een keer willen ontlasten door zelf een keer iets te koken voor het gezin. Dan helpt het helaas ook niet mee dat de soort cadeaudochter ook blijft hangen in ouderwetse patronen en een vriend heeft die niks wil doen onder het motto dat een vrouw voor het kind hoort te zorgen. En dan is hij heel opgelucht dat zijn eigen kinderen wel van de emancipatie en het feminisme zijn.
Maar als die moeders dat toch zelf willen? Hoe geëmancipeerd ben je als je je man minder laat werken alleen maar om feministische redenen.
Wat is mis met pappadag? Ik zeg ook mammadag