Dat er om 4:45 een haan kraait midden in een woonwijk van een stad. Waarom is er iemand op het idee gekomen om een haan te nemen als je midden in de stad woont? Ik wil helemaal nog niet wakker zijn. Het is geen platteland of de rand van de stad waar ik woon.
Dit weekend echt te veel Instagram storyâs voorbij zien komen van Marco Borsato
Die woordgrappen in/op reclame. Zoals âuitZONderlijk veel kortingâ op zonnebrand.
Aan een klasgenoot met wie ik samenwerkâŠ
Dat ik meteen lig te zweten in bed 's nachts als het warmer wordt.
Volgensmij mag je geen haan hebben binnen de bebouwde kom.
Hmmâm waarom hoor ik dat beest dan?
of komt dat geluid van verder en draagt de wind het mee.
Dat mijn auto zaterdag kapot is gegaan en dat ik nu 40 minuten naar mijn werk moet fietsen door de regen op mân eerste werkdag.
Dat is kut. Maar wel je EERSTE WERKDAG HALLO. Succes!
Het is volgens mij bij wet niet verboden maar er zijn gemeentes die het wel verbieden!
In het dorp waar ik vroeger woonde had de buurman midden in de zomervakantie ook ineens een haan. Veel mensen hadden daar over geklaagd en toen moest die haan ook weg.
Het gaat me om de onderliggende patronen. Want er is nog steeds een vanzelfsprekendheid dat de moeder zorgt en de vader financieert. En dat âzelf willenâ is geen beslissing die in een vacuĂŒm wordt gemaakt maar een combinatie van nature & vooral nurture waar mensen van kleins af aan aan worden blootgesteld.
Dus ja, ik vind het jammer dat kinderen nog steeds automatisch meer door vrouwen dan mannen worden opgevoed (ook in het onderwijs) omdat ik geloof dat een verandering daarin ongelofelijk veel voordelen heeft voor de ontwikkeling (ook op emotioneel niveau) van zowel de volwassen mannen als de kinderen die zo opgroeien en zelfs de moeders, die gestimuleerd worden om een zelfstandiger leven op te bouwen.
dat mensen op mân werk âtwee espressiâ bestellen ik weet dat de vervoeging taaltechnisch gezien klopt, want italiaans enkelvoud met o, wordt meervoud met i, maar Ă©cht, mensen die dat zeggen halen het bloed onder mân nagels vandaan. je bestelt toch ook âtwee koffieâ en niet âtwee koffiesâ
en daarbij, we zijn hier niet in italië dus doe gewoon even niet zo pretentieus. het zit me hoog haha
Punt is alleen waarom geldt doen wat je wilt alleen voor vrouwen?
Hahaha dat zou mij ook zo enorm kunnen ergeren. Doe gewoon normaal
Afzeggen voor een etentje omdat we geen oppas hebben voor de kleine. Er wordt nog voorgesteld om de kleine man mee te nemen maar omdat we overdag een kinderverjaardag hebben, is het geen optie omdat het gewoon te veel wordt die dag dus ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat we een andere keer aansluiten.
Dan een hele geĂŻrriteerde reactie terug krijgen met: âjij bent een mooie, eerst verplaatsen we het (= overigens niet waar maar dat terzijde) omdat jij niet kan vanwege een kinderverjaardag zeg je af. Zeg dan gelijk dat je niet mee wilâ. uhhhh, we kunnen niet omdat we geen oppas hebben.
Collega plaatst op Facebook een foto van haar voeten en zet erbij dat ze aan het sporten is. Vervolgens reageren er allemaal mensen met: stoer!!!
Wtf is er stoer aan sporten???
Mijn collega. En niet zoân beetje ook niet
Mensen die iemand pas gaan volgen op sociale media nadat deze persoon overleden is.
Mijn leidinggevende. Ik meld mij ziek omdat ik tandpijn heb en crepeer van de pijn en daarom naar de tandarts moet. Leidinggevende: Neem je daar dan een verlofdag voor op? Nee dat noemen ze ziekte. Antwoord: Oke dan bekijken we dat nog wel. GRGFFFG ben echt even zwaar gefrustreerd.
SJEEZUS! Ik ben gewoon doof door die NL Alert! Ik lag gewoon op bed te chillen met oortjes in. Nou, ben gelijk klaar wakker