Waar erger jij je aan #4

Hahaha dat zou mij ook zo enorm kunnen ergeren. Doe gewoon normaal

1 like

Afzeggen voor een etentje omdat we geen oppas hebben voor de kleine. Er wordt nog voorgesteld om de kleine man mee te nemen maar omdat we overdag een kinderverjaardag hebben, is het geen optie omdat het gewoon te veel wordt die dag dus ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat we een andere keer aansluiten.

Dan een hele geĆÆrriteerde reactie terug krijgen met: ā€œjij bent een mooie, eerst verplaatsen we het (= overigens niet waar maar dat terzijde) omdat jij niet kan vanwege een kinderverjaardag zeg je af. Zeg dan gelijk dat je niet mee wilā€. uhhhh, we kunnen niet omdat we geen oppas hebben.

2 likes

Collega plaatst op Facebook een foto van haar voeten en zet erbij dat ze aan het sporten is. Vervolgens reageren er allemaal mensen met: stoer!!!
Wtf is er stoer aan sporten???

5 likes

Mijn collega. En niet zo’n beetje ook niet

Mensen die iemand pas gaan volgen op sociale media nadat deze persoon overleden is.

Mijn leidinggevende. Ik meld mij ziek omdat ik tandpijn heb en crepeer van de pijn en daarom naar de tandarts moet. Leidinggevende: Neem je daar dan een verlofdag voor op? Nee dat noemen ze ziekte. Antwoord: Oke dan bekijken we dat nog wel. GRGFFFG ben echt even zwaar gefrustreerd.

SJEEZUS! Ik ben gewoon doof door die NL Alert! Ik lag gewoon op bed te chillen met oortjes in. Nou, ben gelijk klaar wakker

3 likes

Ik schrok me ook de tering😩

Zo en hele kantoor is hier wakker.

Ik heb op mijn werk telefoon als mijn eigen telefoon geen melding gekregen :o

Mijn god zeg, hier ook. Ik lag nog te slapen met mijn telefoon in mijn hand. Dacht dat ik zelf op een alarm had gedrukt :confused:

De vorige keer werkte hij ook niet en vorige week bij een melding had ik ook (bij wijze van spreken) dood kunnen zijn. Heb het gevoel dat die meldingen echt sporadisch werken

Haha ik dacht dat het een virus was :joy:

Jij woont toch in Oostenrijk? Ik las een tijdje geleden op een blog iets over Duitstaligen die moeite hadden met het vervoegen van espresso, en dat je in het Italiaans ook niet ā€˜due espressi’ zegt. Het is blijkbaar een veelvoorkomend (en schijtirritant) probleem.

1 like

Mijn vriend z’n hele la lag daarmee overvol. Dus op gegeven moment toen al z’n sokken gewassen waren heb ik het maar uitgezocht (de losse sokken vielen heel de tijd uit de kast ik werd gek)
Toen had ik alles uitgezocht. Gezegd welke eenzaam waren en dat die die weg moest doen of wat die er maar mee wou. En toen lagen ze nog een week op de bank!! :’)

2 likes

Op mn werk moet ik mijn laptop aansluiten op een apparaatje en een beeldscherm. En normaal kan ik mn oortjes in dat apparaatje doen en dan kan ik muziek luisteren. Via m’n laptop luisteren kan niet. Maar nu is het apparaatje vervangen en zit er geen ingang meer voor een koptelefoon? Dus nu luister ik al de hele dag muziek via mn telefoon maar mn batterij + internet gaat op als een gek (wifi logt ie telkens uit na een half uur ofzo dus dat is ook irritant).

Op andere plekken zag ik nog wel de oude apparaatjes maar dit is mn favo plek haha.

Mijn huid. Heb 3 muggenbulten en net in de tuin gewerkt dus mn huid jeukt zooo erg bah.

He wat irritant kan je de dockingstations stiekem omruilen?

Aan dickheads die overal mee wegkomen en andere die daar de dupe van zijn. :triumph: :rage:

Ik zou dit eerlijk gezegd ook een rotexcuus vinden

10 likes

Aan mijn huisgenoten die elke keer presteren om te douchen of te koken als ik dat ook wil. Normaal gesproken ben ik best flexibal, maar ik ben vandaag gewoon chagrijnig omdat ik slecht heb geslapen, niet meer kon douchen door huisgenoot en nu ben ik daar bovenop hangry. Wil gewoon nu kunnen koken en eten.

2 likes