Waar moet ik hem laten dan? Vastbinden aan een boom. Zeker geen kinderen?
Ooh en aan mijn stagiair die niet met eigen inbreng komt. Ik moet alles voor hem bedenken. En af en toe laat ik hem maar een beetje zijn eigen gang gaan, maar dan duurt het wel 3 kwart eeuw en krijgt hij zijn dingen niet af. En ik ben eindverantwoordelijke, jippie.
Oh wel goed idee, even kijken of ik dat durf haha.
Als het vlak van tevoren is wel ja, als in op de dag zelf of de avond ervoor afzeggen. Maar ruim van tevoren laten weten dat je niet kunt omdat je geen oppas kunt/wilt regelen lijkt me best legitiem?
Mijn iphone scherm spacet opeens helemaal. Heb een iphone 8 en volgens vriendinnen is ie waterdicht, nou heb er sinds ik dit weekend bij het zwembad lag alleen maar issues mee (vooral met het scherm) en hij is niet eens volledig onderwater geweest
Ik heb sushi besteld als verrassing voor mn vriend, staat hij in de file. En ik had het al klaargezet dus ik zit hier chagrijnig tegen een tafel vol met sushi aan te kijken, honger!!!
Etentje is 15 juni en ik heb zeker twee weken geleden al laten doorschemeren dat ik nog op zoek was naar een oppas en gisteren definitief aangegeven niemand te kunnen vinden.
Je moet mss even voorproeven om te kijken of het de goede bestelling is.
Dat is nog bijna twee weken, er zijn toch genoeg oppasdiensten e.d.? Ik zou dat ook niet zo op prijs stellen als ik iets plan en iemand zegt twee weken van tevoren al af, dan komt het op mij over alsof diegene niet echt moeite wil doen om toch iets te regelen. Als de oppas nou een dag van tevoren afzegt omdat diegene ziek is oid vind ik het een goede reden, maar als je nog twee weken hebt om wat te regelen snap ik dat diegene die afgezegd wordt daar geĆÆrriteerd door raaktā¦
Grappig, hierboven was iemand die vond dat je juist vroeg moet afzeggen en jij vindt het juist te vroeg om af te zeggenā¦
Ik snap het wel. Ik bel echt niet zo maar een oppasdienst om op mijn dochter te passen. Ik zou een handjevol opties hebben (opaās en omaās en ooms en tantes), en als die niet kunnen dan is er dus geen oppas.
Laten doorschemeren vind ik sowieso nogal flauw, want wat wil je dan doen doorschemeren? Zo klinkt het inderdaad alsof je er toen al geen zin in had, zoals je vriendin zei. Verder wat @kika zegt.
Ik stoor me eraan dat niet alle aanbiedingen in de reclamefolders op dezelfde dag ingaan. Moet ik serieus gaan onthouden dat ze op dinsdag bij de Lidl iets hebben wat ik wil en op donderdag dat ene van de Aldi? Super irritant
Ik zag net in een gast zijn tinder bio: commercial economy, gym, travelling. Ofzo. Serieus??? Commercial economy? Haahahahah oke
Heb precies hetzelfde. En ik ga echt niet onze zoon bij een kennis brengen.
Donald Trump en alle andere racistische en vroyw onvriendelijke politici
Ik heb geen kinderen en ik kan me ook echt niet voorstellen dat ik mijn kind bij een wildvreemde achterlaat (behalve een school of echt een kinderopvang oid). Sorry hoor, dan kan dat etentje me echt gestolen worden, me kint gaat voor.
Wildvreemde is toch wat anders dan een kennis?
Wat een idioot.
Ja, maar ik las even iets over āer zijn toch oppasbureausā ofzo. Ikzelf persoonlijk zou dit ook niet doen.
Hahah snap ik maar zo letterlijk vertaald doe gewoon in het Nederlands dan want dit klinkt echt niet interessant(er)