Waar erger jij je aan #4

Dat lijkt me ook het belangrijkste! Als jullie allebei blij zijn zou ik ook niets veranderen.

5 likes

hahaha ja error 404 als je dan nee zegt :sweat_smile:

8 likes

Maar dan heb je liever dat bij gescheiden ouders dat zowel moeder als vader een risico hebben dan dat één van de twee dat heeft en de ander geen risico?

Muzikanten die mij op Facebook vriendschapsverzoeken sturen en die vervolgens zichzelf gaan promoten in privéberichtjes. Alleen omdat ik in de media werk. Ik doe niks met muziek, rot op. Ik accepteer ze nu ook meestal niet meer.

Toppunt was wel dat ik er zojuist eentje kreeg van een drummer die ik ooit in het verleden wel een paar keer heb ontmoet toen ik nog bij een groot jongerencentrum werkte. Ik accepteerde hem dus, want hey, leuk, die ken ik tenminste. Ging hij zich meteen uitgebreid voorstellen in een chatberichtje, inclusief filmpje van zijn band. Kijk ff tegen wie je het hebt man. :rage:

2 likes

Jezus zit nog steeds te wachten op iemand met wie ik een afspraak zou hebben van 15.15 tot 15.45 :sob: irritant, wilde daarna lekker beetje voor de drukte uit naar huis en daar nog wat werk doen.

De app van Blendle. Ik kan niets meer vinden en zit sowieso al tegen een driftbui aan.

Ik zou dan gewoon even bellen om aan te geven dat jij vandaag geen tijd meer hebt en dat je graag een nieuwe afspraak zou willen inplannen!

Hoe is het gegaan?

1 like

In de mouw van je jas? Daar vind ik vaak m’n elastiekjes terug als ze om m’n pols zaten haha.

2 likes

In je bed ergens onder de dekens? Of op de grond naast het bed.

Aan dat ik ĂĄl-fucking-tijd de achterkantjes van mn oorbellen kwijtraak tijdens dragen en daarmee dus ook de oorbel. Hoe kan het dat ik dit probleem vroeger nooit had?
Ben al zoveel oorbellen kwijtgeraakt nu, dit past bijna in het huilon topic :sob:

Zakje achterkantjes bestellen op Ali!

1 like

Ik erger me aan een hoop vandaag

1. Ik wil solliciteren maar ben telkens te lam om brieven te schrijven
  2. Mijn vriend en ik zijn beiden best veel vrienden verloren in 2 jaar tijd
  3. Het lijkt wel alsof ik nooit tevreden ben met de inrichting van mijn leven
1 like

Ik bijt ze altijd iets verder dicht zodat ze strakker om het stokje zitten.

1 like

Als ik bijvoorbeeld zwarte sneakers heb gekocht, krijg ik paar weken later mail van Anne: Deze zwarte sneakers hebben wij in ons assortiment!!

Echt rot op, ik heb toch al zwarte sneakers gekocht???
En zo gaat dat met elke aankoop. Zo dom :pensive:

8 likes

Kleding die one size is en leuk staat bij een model van 1,65. Maar als ik het aantrek (zelfde lengte) zit het voor geen meter :sob:. Veel te groot én te lang. Fml.

Dat er bijna nooit wat is op Netflix waar ik naar wil kijken

4 likes

Oh bij mij is het die trut Sofie van Zalando.
Altijd foeilelijke dingen die totaal niet bij me passen.

2 likes

Ik woon blijkbaar schuin tegenover het clubhuis van de scouting hier in het dorp en ik heb de afgelopen week zoveel overlast gehad ervan. In het weekend lopen er vanaf 9 uur ‘s ochtends groepjes kinderen schreeuwend door de straat en nu hebben ze blijkbaar een of ander feest en zijn ze massaal Krantenwijk van Lil Kleine aan het meezingen. Het is dinsdagavond 23.15??!

3 likes

9 uur 's ochtends in het weekend en dat altijd? Wij startte gewoon om half 3 vroegah. :upside_down_face: