Waar erger jij je aan #4

Aan mezelf dat ik vandaag een mega kort lontje heb door weinig slaap :neutral_face:

Sorry :disappointed:

Ik had nooit echt door hoeveel ik slof tot mn vriend een keer tegen me zei dat ik achter me moest kijken terwijl we door een paar centimeter sneeuw stapten. Het waren min of meer skisporen…

12 likes

Ik heb ze zover dat ze mee gaan naar 4d. De 20 special effects deden het hem. Heb meteen kaartjes gekocht, no way back now :sunglasses:

17 likes

Mijn buren die zo enorm veel roken op hun balkon. En elke keer waait die stank bij ons via de ramen naar binnen. Ik haat het echt enorm, heb elke keer meer zin om die peuken door hun strot te dauwen. Ze roken ook zo veel dat ze volgens mijn berekening gister hadden moeten overlijden aan longkanker. En ze hebben ook serieus een taartbakvorm als asbak. En ja die ligt helemaal vol.

20 likes

Ik krijg zo bezoek :eggplant: en ik wil nog even lekker poepen om schoon te beginnen, maar het komt maar niet :rage:

8 likes

Ik sport 3-4x per week. 4x haal ik niet altijd, omdat er gewoon veel tijd in gaat zitten naar de sportschool te gaan en ik werk daarna fulltime, ik woon alles, moet dus op een avond ook koken, zelfverzorging en op tijd naar bed want ik heb veel slaap nodig. En ik heb een date die niet dichtbij woont, dus als ik die zie ben ik sowieso vaak een avond + dag kwijt waarop ik niet kan sporten, daarnaast heb ik ook gewoon huishouden en was. Wil best vaker sporten, maar dan heb ik dus echt geen tijd meer voor ontspanning. Zegt m’n date dat ik wel 5x zou kunnen gaan als ik zou mealpreppen oid. Ben er echt onredelijk pissig over. Lekker makkelijk gezegd als je geen baan hebt nu :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Anders gaat hij ff voor je preppen :thumbsup:

9 likes

Wat lief, lees het net pas.
Voor mijn gevoel ging het best goed. Maar ik zou deze week wat horen en heb nog niets teruggehoord, dus denk niet dat het wat wordt nog.

1 like

Jammer dat ze niets meer hebben laten horen. Maar misschien morgen of vrijdag nog? En ieder geval wel heel fijn dat het voor je gevoel goed ging. Stom dat het dan niets is geworden, maar je hebt het maar mooi gedaan!

1 like

Misschien op een zondag het huishouden, boodschappen doen en mealpreppen? Dan houd je doordeweeks meer tijd over voor het sporten bijv.

Ghehehe nope

https://www.alkmaarcentraal.nl/nieuws/60041350-only-for-men-opent-warenhuis-van-1-500m2-in-ringers-winkelcentrum Dit hele artikel… maar vooral ook de een na laatste zin, er komen mannelijke openingstijden :roll_eyes:

2 likes

:Om lang wachten bij kassa’s te voorkomen, worden door de hele winkel kleinere kassablokken geplaatst’

Want ik, als vrouw, geniet enorm van megalange rijen voor de kassa maar snap dat mannen daar geen tijd voor hebben, tussen het hutten bouwen en op wilde zwijnen jagen door.

27 likes

Pff zo’n hekel aan als mensen zo doen wat betreft sporten in combinatie met een full time baan. ā€˜Ja als je echt wilt, maak je tijd vrij’ blabla hoor ik zo vaak wanneer ik zeg dat ik echt max drie keer in de week haal door mijn baan (meestal van de mensen die niet full time werken, de ironie). Volgens mij vergeten die mensen dat als je op een dag sport + werkt + reistijd je gauw een dag maakt van 12-13 uur. Is het dan zo gek dat je amper tijd overhoudt voor jezelf? Haha het zit me echt hoog deze issue

4 likes

Zo’n enge vent die me de hele tijd op werk probeert te ā€˜versieren’ . Je moet dan ook beleefd blijven omdat het een klant is, echt super annoying. Je kan moeilijk zeggen:’ Nee donder op engnek! Maar goed, wou u pinnen of contant betalen?’ :joy:

4 likes

Dat ik al te lang droog sta. Ben haast geneigd om mijn ex een berichtje te sturen, maar ben juist trots dat ik nu al zo lang geen contact meer met ā€˜m heb dat ik die streak ook niet wil verbreken. Wanneer ontmoet ik weer eens een leuke ventttt

Verkocht een tasje op united wardrobe, en een vet onaardig mens stuurt nu onnodige berichten. ("Na 3 min: ā€œGa je nog reageren???ā€)
En ik trek het me veeeel te persoonlijk aan en voel me er gewoon kut over :sob::sob:

1 like

Ik heb lopen googlen want dacht alleen maar ??? mannelijke openingstijden?

Only for Men Ede hanteert echte mannelijke openingstijden met vier koopavonden per week stond bij het filiaal in ede. Zodat ze na hun werk nog ff kunnen shoppen en ontspannen???

2 likes

Gewoon negeren en na 5 dagen het tasje pas op de post doen :slightly_smiling_face:

3 likes

Aan honden die meteen je hand likken als ze je zien. Bah. (Ik vind honden prima maar ze hoeven niet aan me te zitten)

3 likes