Waar erger jij je aan #4

Ik bijt ze altijd iets verder dicht zodat ze strakker om het stokje zitten.

1 like

Als ik bijvoorbeeld zwarte sneakers heb gekocht, krijg ik paar weken later mail van Anne: Deze zwarte sneakers hebben wij in ons assortiment!!

Echt rot op, ik heb toch al zwarte sneakers gekocht???
En zo gaat dat met elke aankoop. Zo dom :pensive:

8 likes

Kleding die one size is en leuk staat bij een model van 1,65. Maar als ik het aantrek (zelfde lengte) zit het voor geen meter :sob:. Veel te groot én te lang. Fml.

Dat er bijna nooit wat is op Netflix waar ik naar wil kijken

4 likes

Oh bij mij is het die trut Sofie van Zalando.
Altijd foeilelijke dingen die totaal niet bij me passen.

2 likes

Ik woon blijkbaar schuin tegenover het clubhuis van de scouting hier in het dorp en ik heb de afgelopen week zoveel overlast gehad ervan. In het weekend lopen er vanaf 9 uur ‘s ochtends groepjes kinderen schreeuwend door de straat en nu hebben ze blijkbaar een of ander feest en zijn ze massaal Krantenwijk van Lil Kleine aan het meezingen. Het is dinsdagavond 23.15??!

3 likes

9 uur 's ochtends in het weekend en dat altijd? Wij startte gewoon om half 3 vroegah. :upside_down_face:

Das een goeie, ga ik eens proberen in t vervolg!

1 like

Mn favo broekenmerk Cheap Monday stopt ermee (ergernis 1) en heb nu een broek van een ander merk besteld. Trek hem gister aan, is het een broek zonder zakken??? Wie wil dat?? En nu moet ik dus heeeeelemaal die broek terugsturen alleen omdat er geen zakken in zitten

5 likes

I feel your pain. Ik heb nog geen goede vervanging gevonden. Naast hun jeans vond ik ze soms ook leuke bovenstukken hebben. En met Weekday jeans heb ik soms het probleem dat het slecht zit.

1 like

Ik heb ook nog gauw een paar shirts besteld!!! Snap niet waarom H&M de stekker er uit trekt hoor, voor het eerst ben ik echt sip over een merk haha

De verkopen liepen terug las ik een tijd geleden, terwijl ik juist H&M jeans ruk vind. Neem je 3 exact dezelfde jeans in 1 maat de paskamer in. Ze leken namelijk op de hanger al te verschillen. Vallen ze allemaal anders. :rofl:

2 likes
  1. Er is een jongen aan mijn vloer aan het werken, zo ongemakkelijk als er iemand in je huis is.

2. Als mensen in de supermarkt hun broodjes met hun handen pakken ipv de tang. Zo smerig

12 likes

Mijn eigen luiheid en helemaal in combinatie met stress over het inleveren van mijn scriptie

1 like

Ik word van dat laatste echt agressief. Ook echt de reden dat ik nu bijna nooit meer van die losse broodjes wil kopen. En dan zijn mensen nog beledigd als je er wat van zegt.

3 likes

Ik moet vandaag per se op en neer naar mijn bijbaan om even gezamenlijk te kijken naar een nieuw kassasysteem. Door werkzaamheden heb ik extra veel reistijd (in totaal 1,5 - 2 uur). Ik heb hier echt geen zin in, ben druk met mijn scriptie bezig en ik mag hopen dat het überhaupt vergoed wordt? :unamused:

Ik ga zaterdag naar de film. En wil graag 4d want lijkt me leuk. Maar anderen in de groep hebben een unlimited pas die niet voor de 4d bios geldt. En nu willen ze natuurlijk naar een bios die gratis is voor hun. Maar ik wil dat niet, die bios is ver weg (ook voor hun) en ik moet hoe dan ook betalen dus dan liever 4d. Ben ik nou onredelijk?

Ja! Ik zeg ook altijd ‘er hangt een tang’ en dan krijg je altijd een grote mond terug. Vandaag pakte een vrouw met haar hand een broodje waar nog een broodje aan vast gebakken zat. Breekt ze een broodje af en die ander legt ze gewoon terug :face_vomiting:

Broodjes systeem bij de lidl is veel beter wat hygiëne betreft

8 likes

Ja dat vreesde ik al :frowning:

Mensen die sloffen. Dan wil ik echt keihard roepen: TIL JE VOETEN OP :rage:

15 likes