Waar erger jij je aan #4

Wat lief, lees het net pas.
Voor mijn gevoel ging het best goed. Maar ik zou deze week wat horen en heb nog niets teruggehoord, dus denk niet dat het wat wordt nog.

1 like

Jammer dat ze niets meer hebben laten horen. Maar misschien morgen of vrijdag nog? En ieder geval wel heel fijn dat het voor je gevoel goed ging. Stom dat het dan niets is geworden, maar je hebt het maar mooi gedaan!

1 like

Misschien op een zondag het huishouden, boodschappen doen en mealpreppen? Dan houd je doordeweeks meer tijd over voor het sporten bijv.

Ghehehe nope

https://www.alkmaarcentraal.nl/nieuws/60041350-only-for-men-opent-warenhuis-van-1-500m2-in-ringers-winkelcentrum Dit hele artikel… maar vooral ook de een na laatste zin, er komen mannelijke openingstijden :roll_eyes:

2 likes

:Om lang wachten bij kassa’s te voorkomen, worden door de hele winkel kleinere kassablokken geplaatst’

Want ik, als vrouw, geniet enorm van megalange rijen voor de kassa maar snap dat mannen daar geen tijd voor hebben, tussen het hutten bouwen en op wilde zwijnen jagen door.

27 likes

Pff zo’n hekel aan als mensen zo doen wat betreft sporten in combinatie met een full time baan. ‘Ja als je echt wilt, maak je tijd vrij’ blabla hoor ik zo vaak wanneer ik zeg dat ik echt max drie keer in de week haal door mijn baan (meestal van de mensen die niet full time werken, de ironie). Volgens mij vergeten die mensen dat als je op een dag sport + werkt + reistijd je gauw een dag maakt van 12-13 uur. Is het dan zo gek dat je amper tijd overhoudt voor jezelf? Haha het zit me echt hoog deze issue

4 likes

Zo’n enge vent die me de hele tijd op werk probeert te ‘versieren’ . Je moet dan ook beleefd blijven omdat het een klant is, echt super annoying. Je kan moeilijk zeggen:’ Nee donder op engnek! Maar goed, wou u pinnen of contant betalen?’ :joy:

4 likes

Dat ik al te lang droog sta. Ben haast geneigd om mijn ex een berichtje te sturen, maar ben juist trots dat ik nu al zo lang geen contact meer met ‘m heb dat ik die streak ook niet wil verbreken. Wanneer ontmoet ik weer eens een leuke ventttt

Verkocht een tasje op united wardrobe, en een vet onaardig mens stuurt nu onnodige berichten. ("Na 3 min: “Ga je nog reageren???”)
En ik trek het me veeeel te persoonlijk aan en voel me er gewoon kut over :sob::sob:

1 like

Ik heb lopen googlen want dacht alleen maar ??? mannelijke openingstijden?

Only for Men Ede hanteert echte mannelijke openingstijden met vier koopavonden per week stond bij het filiaal in ede. Zodat ze na hun werk nog ff kunnen shoppen en ontspannen???

2 likes

Gewoon negeren en na 5 dagen het tasje pas op de post doen :slightly_smiling_face:

3 likes

Aan honden die meteen je hand likken als ze je zien. Bah. (Ik vind honden prima maar ze hoeven niet aan me te zitten)

3 likes

Sinds enkele maanden hebben we een nieuwe auto en ik erger me aan hoe hierop wordt gereageerd. Niet enkel door mensen die we kennen maar ook door vreemden, vooral als ik er mee rijd. Het is een vrij moderne wagen, met technische snufjes en dan van een merk dat blijkbaar bij anderen nog wel eens wrevel opwekt? Nu goed, had ik zelf volledig de vrijheid gehad dan zou ik voor iets meer bescheiden en minder luxueus hebben gekozen. Had mijn man volledig de vrijheid gehad hij had nog iets opzichtiger gekozen. Dus we hebben wel de gulden middenweg gevonden.
Maar echt ik ben al twee keer klemgereden omdat ik volgens een andere chauffeur niet voldoende uitweek voor hem?! Ik werd al eens betoeterd en bemiddelvingerd omdat ik me aan de snelheidslimiet houd. Er werd me gevraagd (vond het echt denigrerend) “madammeke weet jij de verkeersregels wel? Zo een mooie auto hebben en dan nog niet kunnen rijden.” Uhm ik houd me gewoon aan de snelheid?
Maar ook random mensen die me aanspreken op bv parkings om te zeggen hoe sexy ze het wel niet vinden dat een vrouw met zo een wagen rijdt :woozy_face: :nauseated_face:

En dat allemaal op vier maanden tijd. Terwijl ik al 10 jaar mijn rijbewijs heb en dit hiervoor, met mijn eigen lief oud autootje nooit heb meegemaakt.

3 likes

Hahaha en ik weet nu al dat zo’n zaak helemaal niet gaat lopen op die locatie :laughing:

Snurkende man in de Thalys, ik hoor nu echt niks anders meer :roll_eyes:

Het is toch die zaak van die slechte reclame van Hans Kraay jr.? Zegt al genoeg zo’n mafkees…

Ik snap niet dat sommige ouders hun kinderen niet gelijk behandelen met dat soort dingen. Zeker omdat jij gewoon hard werkt etc.

1 like

Ik probeer wat minder vlees te eten dus bestelde gister in plaats van een normale Turkse pizza een vegetarische variant. Kreeg ik gewoon zo’n droge wrap met alleen sla komkommer tomaat en knoflooksaus? What the fuck :cry:

3 likes

Als ze dat dan zo eerlijk zouden willen doen zouden ze jou gewoon een bepaald bedrag moeten geven voor je studie/woonlasten en je zus hetzelfde bedrag dat ze dan kan gebruiken om een huis te kopen.

JIJ EEN HUIS EN JIJ EEN HUIS, IEDEREEN EEN HUIS.
Oprah zou iedereen een huis cadeau doen waarvan men de maandelijkse kosten niet zouden kunnen ophoesten.

7 likes