Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant vind ik het een beetje dubbel. Mijn zus krijgt momenteel ook meer dan ik, en dat vond ik vroeger ook wel oneerlijk.
Aan de andere kant weet ik zeker dat mijn ouders dat niet met opzet doen en dat als ik eens geld nodig heb of hulp bij mijn hypotheek, dat ze zo voor mij klaar zullen staan. Dit zal zeker niet bij iedereen het geval zijn.
Maar ik denk wel dat mijn zus nu bijvoorbeeld geluk heeft en dit in de toekomst wellicht weer is omgedraaid. Ik zou niet te ‘‘strak’’ afstrepen wat mijn heeft gekregen tijdens haar studie en wat ik heb gekregen, want wie weet krijg ik in de toekomst weer een meevaller van mijn ouders en zal mijn zus dat niet krijgen, omdat ze nu meer geld heeft gekregen.
Hahahaha dat is wel wat ik eigenlijk wil zeggen. Maar sowieso geeft ze me een slechte review :(. Ugh. Ik ga hem idd wel pas over een paar dagen versturen nu
Ik erger mij vandaag ook aan Ziggo. Aaaaaargh. Altijd leuk, zo’n verhuizing. Not.
Edit: omg @ mezelf. ik heb al 5 keer met ziggo gebeld deze week, zij snapten het ook allemaal niet, gedoe etc. Bedenk ik me net (ik woon in een bovenwoning) ‘goh laat ik eens in de meterkast beneden kijken’.
Zat de stekker er niet in…
Heb je geen recht op een OV als je nog kunt lenen?
Iemand die ik op fb heb die echt onder elke winactie bedelt als een gek. Vind dat zo irritant. Volg haar vanaf nu ook niet meer, bye.
Zelfs als ze iemand met naam X zoeken en de naam lijkt op de naam van haar dan reageert ze. “Telt toch ook?!?!” Euh nee.
Ik vind dat wel een beetje gierig van ze hoor. Dan kun je al voor nop, doe dan ook niet moeilijk over die drie euro die je betaalt. Ik heb ook zo’n pas en natuurlijk is het chill als het gratis is, maar als ik drie euro moet bijbetalen dan vind ik het een beetje onredelijk, zeker als je met meerdere mensen gaat, om daar moeilijk over te doen.
Ja klopt! Oh en @anon44204370 mocht je op korte termijn willen kopen en je maakt je hier zorgen over;
Lang verhaal haha
In principe vraagt de hypotheekverstrekker 3 maanden aan afschriften van je op, als je een studieschuld aan het afbetalen bent zien ze dit natuurlijk en dan krijg je een lagere hypotheek dan zonder schuld. Echter heeft een vriend van mij het op een hele handige manier geregeld. De maandelijkse aflossing van zijn studieschuld heeft hij op het rekeningnummer van zijn ouders gezet. En hij maakt dan weer het geld naar zijn ouders over.
Zo kun je toch een hogere hypotheek krijgen. Natuurlijk is het wel belangrijk dat je zeker weet dat je die hogere hypotheek kunt dragen en je hiermee niet in de knoei komt, dat kun je zelf uiteraard het beste beoordelen. Maar goed, er zijn dus wel mogelijkheden!
En @anon44204370 ook in het nieuwe leenstelsel hoef je niet meteen te beginnen met afloasen toch? Je hebt volgens mij twee jaar precies nadat je studie is afgerond waarin je nog niets hoeft. Én je hebt 60 aflosvrije maanden, die je ook strategisch zou kunnen inzetten. Komt goed!
Ik hoop vooral dat als ik later een huis wil kopen dat de prijzen wat veranderd zijn, want anders kan ik nooit een huis kopen in deze omgeving met of zonder studieschuld haha.
Mijn nagellak, want dat is al beschadigd voor ik het amper op gedaan heb.
En mezelf om een heleboel redenen.
Ja zou ik ook vinden hoor! Maar het is opgelost gelukkig, we gaan naar 4d.
Maar ik had vroeger een vriendinnetje dat me altijd mee vroeg naar de bios als ze weer een gratis bon had. En ik moest elke keer betalen. Ikzelf zou dan aanbieden om allebei de helft te betalen van het ene kaartje maar dat deed zij nooit.
@Karl_Lagerfeld dit ja! En sommige mensen zijn dan de ‘beste’ broodjes aan het zoeken met hun handen die natuurlijk helemaal achter liggen!
Meest petty ergernis ooit: zit in de bus een meisje naast me en haar vriendin zit aan de andere kant van het pad. Die vriendin zit nu alleen in een tweezits en die meid naast me gaat er niet naast zitten??? Ik brand voor personal space GA DAAR ZITTEN in plaats van in mn oor tetteren
Het feit dat ik de afgelopen 3 nachten bij elkaar misschien 16 uur geslapen heb, en nu weer op donderdagavond helemaal moe en suf en brak ben terwijl donderdagavond mijn sportavond is Ik wil naar bed
Je kan na elke wijziging 1 maand later weer wijzigen, je moet een abonnement minstens 1 maand houden. Daarna kun je wel altijd wijzigen! Dus als je bijv 15 mei hebt afgesloten kun je 15 juni weer wijzigen. Of 16 juni of 17 etc. Volgens mij om te voorkomen dat mensen inderdaad te vaak voor elke reis gaan wijzigen
Volgens mij is NS Flex alleen bedoeld om altijd te kunnen reizen met alle verschillende vervoersmiddelen en pas aan het einde van de maand een factuur te krijgen. Dus dan hoef je niet steeds saldo op te laden en kun je altijd reizen hoe je wilt. Het abonnement wat je daar bij hebt gekozen, in dit geval Weekend Vrij staat verder los van het hele Flex verhaal. Die kan je niet ieder moment van de dag wijzigen.
Jawel, je hebt aparte NS Flex abonnementen!
Je hebt bijv nog steeds gewoon Weekend vrij abo, maar je kan ook bij je NS Flex een speciaal Flex Weekend vrij abo nemen (die je dus na een maand weer kan wijzigen).
(of begrijp ik je verkeerd haha?)
Haha ja ik bedoelde meer dat het Flex voornamelijk slaat op die verschillende vervoersmiddelen zonder saldo bij te laden en niet per se op altijd flexibel van abonnement kunnen wisselen, dan zit je dus aan die maand vast inderdaad!
Dat ik de laatste weken zoveel moeite heb om me aan m’n gezonde eetpatroon te houden. Het ging zó goed, ben flink afgevallen en zou nog 7 kilo kwijt willen, maar ik vind alles veel te lekker en kan het niet laten liggen.
Jaren terug had iemand een brief in de yes geschreven en daar ook in gezet: echte vrouwen hebben rondingen. Ik was toen echt pissig en had een bericht op het forum van yes geschreven hierover. Werd ik opeens uitgekozen als brief van de week en kwam ik ermee in het tijdschrift😂. Kreeg toen ook een make up pakket van ze.