Waar erger jij je aan #4

Je kan na elke wijziging 1 maand later weer wijzigen, je moet een abonnement minstens 1 maand houden. Daarna kun je wel altijd wijzigen! Dus als je bijv 15 mei hebt afgesloten kun je 15 juni weer wijzigen. Of 16 juni of 17 etc. Volgens mij om te voorkomen dat mensen inderdaad te vaak voor elke reis gaan wijzigen :see_no_evil:

Volgens mij is NS Flex alleen bedoeld om altijd te kunnen reizen met alle verschillende vervoersmiddelen en pas aan het einde van de maand een factuur te krijgen. Dus dan hoef je niet steeds saldo op te laden en kun je altijd reizen hoe je wilt. Het abonnement wat je daar bij hebt gekozen, in dit geval Weekend Vrij staat verder los van het hele Flex verhaal. Die kan je niet ieder moment van de dag wijzigen.

Jawel, je hebt aparte NS Flex abonnementen!
Je hebt bijv nog steeds gewoon Weekend vrij abo, maar je kan ook bij je NS Flex een speciaal Flex Weekend vrij abo nemen (die je dus na een maand weer kan wijzigen).
(of begrijp ik je verkeerd haha?)

Haha ja ik bedoelde meer dat het Flex voornamelijk slaat op die verschillende vervoersmiddelen zonder saldo bij te laden en niet per se op altijd flexibel van abonnement kunnen wisselen, dan zit je dus aan die maand vast inderdaad!

1 like

Dat ik de laatste weken zoveel moeite heb om me aan m’n gezonde eetpatroon te houden. Het ging zó goed, ben flink afgevallen en zou nog 7 kilo kwijt willen, maar ik vind alles veel te lekker en kan het niet laten liggen.

1 like

Jaren terug had iemand een brief in de yes geschreven en daar ook in gezet: echte vrouwen hebben rondingen. Ik was toen echt pissig en had een bericht op het forum van yes geschreven hierover. Werd ik opeens uitgekozen als brief van de week en kwam ik ermee in het tijdschrift😂. Kreeg toen ook een make up pakket van ze.

12 likes

Nou omdat je bijna altijd wel andere broodjes aanraakt of je gaat met je armen/polsen in die bak en misschien raak je dan nog andere broodjes aan. Of misschien vallen er huidschilfers uit je trui.

Die tangen hangen er niet voor niks. Ik heb verre van smetvrees want dat de medewerkers die broodjes hebben aangeraakt maakt me niks uit. Het is ook gewoon een beetje een principe ding

6 likes

He ik zit ook op dat forum, nog steeds trouwens. Geinig! En goed gedaan :slight_smile:

1 like

Ik raak nooit andere broodjes aan en pak met m’n hand. Met de tang laat ik het broodje altijd bijna vallen. Maar vanmiddag met jullie in gedachten heb in weer een tang gepakt :grin:

5 likes

Ik ben heel erg blij als mijn stagiaire klaar is bij ons, want ik trek haar niet meer.

2 likes

Dat één van mijn buren nu een motor heeft en dat iedereen dat moet horen. Ga weg met je op en neer rijden in de straat op dit tijdstip.

3 likes

Ahh nee ik heb ineens weer een blinde vlek in mn zicht, kom maar door met die migraine :confounded:

Flex betaal je toch aan het eind van de maand alles in 1 keer? En bij automatisch opladen kan het zijn dat je meerdere keren in een maand afschrijvingen hebt.

Ik heb vakantie maar wordt elke ochtend op 07.00 uur wakker. Ook als ik laat ga slapen, ik wil uitslapen.

Ik raak geen andere broodjes aan en wil juist de tang niet aanraken, omdat die vaak nog smeriger is dan deurkrukken. Die tangen worden amper schoongemaakt en iedereen zit daar de hele dag met z’n tengels aan.
Nee, dan pak ik liever voorzichtig een broodje zelf met mn handen.

6 likes

Of het zakje waar je de boordjes in doet gebruiken als soort handschoen.

Zoals mensen ook de poepen van honden oprapen en opruimen

6 likes

Aan mensen die bij de kassa zooo sloom hun boodschappen inpakken. Net stond ik in een soort file om mn spullen in te pakken moest over mensen heen klimmen om er langs te kunnen omdat 2 vrouwen heel de dag de tijd hadden.

9 likes

image

Van die ‘‘gezonde’’ veganistische producten. Ik zag dit net bij de Jumbo liggen en ik dacht omgg vegan cheesecake dat moet ik proberen. Maar ik had beter even goed naar de ingrediĂ«nten kunnen kijken, want dit heeft werkelijk niks met cheesecake te maken, het is zo’n amandel-dadelgeval.

Echt stom, ten eerste is het nogal een misvatting dat ‘puur’ en onbewerkt gelijk staan aan gezond. Als je twintig dadels achter elkaar naar binnen werkt krijg je ook gewoon te veel suiker binnen hoor. Het is niet alsof je lichaam dan ineens denkt nee maar dit is ‘‘natuurlijk’’, dit telt niet mee.

Ten tweede wil ik gewoon geen dierlijke producten eten, zo simpel is het. Dat heeft toch helemaal niks te maken met wel / geen geraffineerde suiker, gluten enz. :face_with_monocle:

23 likes

Oh man ik word niet niet goed van. Toevallig hadden ze het hierover in de podcast van de honeys. Dat vegan zo vaak gelijk moet staan aan gluten- of suikervrij. En die dadels komen echt m’n neus uit. Alles is met dadels :mad:

1 like

Omg en dit vooral bij de Lidl :frowning: Daar hebben ze geen band en dat vertraagt de boel zo erg!

1 like