Waar erger jij je aan #4

Nou omdat je bijna altijd wel andere broodjes aanraakt of je gaat met je armen/polsen in die bak en misschien raak je dan nog andere broodjes aan. Of misschien vallen er huidschilfers uit je trui.

Die tangen hangen er niet voor niks. Ik heb verre van smetvrees want dat de medewerkers die broodjes hebben aangeraakt maakt me niks uit. Het is ook gewoon een beetje een principe ding

6 likes

He ik zit ook op dat forum, nog steeds trouwens. Geinig! En goed gedaan :slight_smile:

1 like

Ik raak nooit andere broodjes aan en pak met m’n hand. Met de tang laat ik het broodje altijd bijna vallen. Maar vanmiddag met jullie in gedachten heb in weer een tang gepakt :grin:

5 likes

Ik ben heel erg blij als mijn stagiaire klaar is bij ons, want ik trek haar niet meer.

2 likes

Dat één van mijn buren nu een motor heeft en dat iedereen dat moet horen. Ga weg met je op en neer rijden in de straat op dit tijdstip.

3 likes

Ahh nee ik heb ineens weer een blinde vlek in mn zicht, kom maar door met die migraine :confounded:

Flex betaal je toch aan het eind van de maand alles in 1 keer? En bij automatisch opladen kan het zijn dat je meerdere keren in een maand afschrijvingen hebt.

Ik heb vakantie maar wordt elke ochtend op 07.00 uur wakker. Ook als ik laat ga slapen, ik wil uitslapen.

Ik raak geen andere broodjes aan en wil juist de tang niet aanraken, omdat die vaak nog smeriger is dan deurkrukken. Die tangen worden amper schoongemaakt en iedereen zit daar de hele dag met z’n tengels aan.
Nee, dan pak ik liever voorzichtig een broodje zelf met mn handen.

6 likes

Of het zakje waar je de boordjes in doet gebruiken als soort handschoen.

Zoals mensen ook de poepen van honden oprapen en opruimen

6 likes

Aan mensen die bij de kassa zooo sloom hun boodschappen inpakken. Net stond ik in een soort file om mn spullen in te pakken moest over mensen heen klimmen om er langs te kunnen omdat 2 vrouwen heel de dag de tijd hadden.

9 likes

image

Van die ‘‘gezonde’’ veganistische producten. Ik zag dit net bij de Jumbo liggen en ik dacht omgg vegan cheesecake dat moet ik proberen. Maar ik had beter even goed naar de ingrediĂ«nten kunnen kijken, want dit heeft werkelijk niks met cheesecake te maken, het is zo’n amandel-dadelgeval.

Echt stom, ten eerste is het nogal een misvatting dat ‘puur’ en onbewerkt gelijk staan aan gezond. Als je twintig dadels achter elkaar naar binnen werkt krijg je ook gewoon te veel suiker binnen hoor. Het is niet alsof je lichaam dan ineens denkt nee maar dit is ‘‘natuurlijk’’, dit telt niet mee.

Ten tweede wil ik gewoon geen dierlijke producten eten, zo simpel is het. Dat heeft toch helemaal niks te maken met wel / geen geraffineerde suiker, gluten enz. :face_with_monocle:

23 likes

Oh man ik word niet niet goed van. Toevallig hadden ze het hierover in de podcast van de honeys. Dat vegan zo vaak gelijk moet staan aan gluten- of suikervrij. En die dadels komen echt m’n neus uit. Alles is met dadels :mad:

1 like

Omg en dit vooral bij de Lidl :frowning: Daar hebben ze geen band en dat vertraagt de boel zo erg!

1 like

Aan m’n vriend die echt geen ene tyfus doet. Behalve zn klote tyfus spelletje. Echt pleur op. Ben er ff helemaal klaar mee gewoon.

1 like

En gister ook al. Eerst dat kut spel. Zal ie wel moe van geweest zijn, daarna gaat hij fucking 1,5 uur op de bank slapen en moet ik dochter maar vermaken. Zo fucking lomp gewoon.

Ik heb d’r gister m ook wakker laten maken, maar hij draaide zich om en sliep verder :roll_eyes::eyes:

@Madrid ik ga nu al 2x heel makkelijk door m’n zwangerschap en als ik zeg dat ik bv nu meer last heb van m’n rug dan zegt hij “ga je toch liggen schat!”, euh ja, als jij ons kind dan eens vermaakt. Maar dat doet ie niet en ik vind dat vervelend, want dan zet hij haar achter de iPad (zoals nu, nu ik boos aan tafel zit en hij met haar ‘moet’). Of hij zegt “zo je bent nu wel echt meer zwanger dan vorige keer hù”. Nee vriend, je bent gewoon fucking verwend met een vrouw die elke dag voor je kookt, je fucking onderbroeken en kleren wast zodat je iedere dag schone dingen aan kan. Maar hij beseft dat niet. Is allemaal vanzelfsprekend voor m blijkbaar

EDIT: hij is ook wel lief hoor, maar dit irriteert me nu gewoon heeeul erg. Dus dan zie ik alleen maar dit

1 like

Ik erger me dood aan de mannen hier in huis. Mijn moeder moest onverwachts naar het ziekenhuis, want m’n oma zat weer te emmeren met haar oog. Dus ik ging eerst ff slapen en toen ik wakker werd besloot ik maar alvast gelatine pudding met aardbeien voor haar klaar te maken. Ondertussen komt mijn vader binnen, gaat met z’n dikke kont op de bank zitten en doet verder niks! Ik heb sinds hij binnenkwam nog ff soep staan koken, hem een cupcake gegeven (want zelf drinken pakken is ook zo moeilijk), wasbak van de douche schoongemaakt en wat boodschappen gehaald. Kom ik thuis is meneer trots, want hij heeft wel de hond uitgelaten. Lekt er iets van mijn aankopen en ik vraag of hij het in een zakje kan doen, zodat ik het morgen kan terugbrengen. “Maar dan worden m’n handen vies”. Kan mij dat wat schelen?!?!
Mijn broertje is ook zo. Gisteren tot 11 uur in pyjama gelopen om zich daarna in de, door mij net gestofzuigde douche, op te sluiten, zodat ik de hond moest uitlaten. Vraag ik vanochtend of hij het papier weg wil gooien, komt er eerst een diepe zucht en dan pas een slome “okeeee”. Want ja, ik “mag heus wel vragen of de mannen klusjes willen doen, maar ze zullen wel eerst mopperen,” aldus mijn broer. Nee, je moet dingen uit jezelf doen! Aaaaargh!!!

2 likes

Welke podcast? Ken dat kanaal niet en if its about vegan i should hear it :stuck_out_tongue:

Nee was een afl van damn honey met Merel Wildschut