Waar erger jij je aan #4

Mijn voeten, dit is misschien al wel de tiende post dat ik klaag over m’n voeten maar pff m’n hele linkerhak is 1 bloedblaar en dat doet echt teveel pijn.

Een collega van mij moet bij de aanvang van elke ochtenddienst melden hoe moe ze wel niet is. Alsof er iemand is die om 6:30 denkt ohh wat ben ik lekker actief zeg

3 likes

Ik was net boodschappen halen en ik moest ergens bij, maar zo’n vrouw stond er met haar kar voor en echt 5 min te staren wat ze nou precies moest hebben terwijl ik er ook bij moest :woman_facepalming:t3: Vervolgens kijkt ze me aan, doet ze gewoon alsnog die deur weer dicht terwijl ik er bijna tussen zit. Kan me daar zoooooo aan ergeren.

3 likes

Ik heb dit dus met de kassa. Zodra er iemand een nieuwe kassa opent en roept: de eerst volgende mag hier aansluiten. Mensen gaan er gelijk op af als een stel hyena’s, echt doe gewoon even normaal.

12 likes

Oh ja echt enorm frustrerend dit, nog ter aanvulling:

Mensen die geen beurtbalkje pakken voor achter de eigen boodschappen. Dat doet bijna niemand waar ik woon en ik erger me er dood aan. :joy:

3 likes

Ja bizar is dat he? Echt hoor, sommige mensen…

Ja dat heb ik ook wel eens meegemaakt, maar dan wel zeiken over dat hun boodschappen bij de mijne zitten??? zet er dan een balkje weg :joy:

Oh een cliënt van mij doet dit. Heel leuke vrouw verder maar omdat ze dit ALTIJD doet word ik soms helemaal gek van haar. Ondertussen zeg ik ook gewoon van hoi ik ben nog niet klaar?

1 like

Ik ben om kwart voor vier verdoofd bij de tandarts en mijn hele mond is nog verdoofd. :expressionless:

Ik snap deze mensen gewoon echt niet? Waarom vraag je het dan als je niet naar het antwoord wil luisteren ? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

DIT! Idd of… mijn allergrootste boodschappen ergernis: wanneer mensen hun spullen op de band gaan leggen wanneer jij nog een volle kar hebt die nog moet? Ohh en mensen die niet eens echt meer vragen of ze voor mogen, ze dwingen het meer af. Sterf dan maar lekker af met je 4 blikjes energy drink :joy:

7 likes

Ik denk elke keer dat het FF Talk topic het Boulevard topic is. Dat Talk topic volg ik wel maar lees ik niet, en ik ben dus elke keer voor niks excited als ik er langs scroll omdat er een 70 nieuwe berichten melding staat. En dan denk ik dus dat er iets spannends gebeurd is maar neeee

6 likes

Dat volgen kan je uitzetten, mocht je dit willen! ‘volgen’ veranderen in ‘normaal’ onderaan in het scherm.

1 like

Waarom zetten ze het geluid zo teringhard aan bij festivals? De hele omgeving krijgt dit mee en ik erger mij hier kapot aan.
Als ik dit graag wilde horen, dan was ik erheen gaan.

1 like

Dat is dus echt waar ik zo enorm bitchy van kan reageren. Doe ik al zo snel mogelijk al mn boodschappen op de band, heb nog een halfvol mandje en dan gaat iemand al zn boodschappen erachter zetten. Nu zeg ik gewoon gelijk ‘meneer/mevrouw, zoals u ziet ben ik nog niet klaar dus zou u gewoon ruimte voor mijn boodschappen willen maken? Dan is het vrij snel opgelost. Wel rare blikken, maar dat boeit mij niet.

6 likes

Aan mezelf. Ik heb m’n nagels laten doen en ik vind de kleur echt super lelijk. Ik had een mooi kleurtje uitgekozen maar m’n nagelstyliste was super enthousiast aan het vertellen dat ze zelf nagellak kleuren had gemaakt en was helemaal trots dus ze zei: “Vind je dit niet mooi voor op je nagels?” Ehm… eigenlijk niet. Maar wie zit er nu met lelijke glanzende roze nagellak dit te typen? Jep, me. Ze overviel me een beetje en ik vond het zo sneu om te zeggen dat ik het niet mooi vond. Maar dit gaat me geen tweede keer gebeuren, zo lelijk.

Wielrenners. Ze zijn kut, ja állemaal.

19 likes

Ja je moet wel! haha. Ik zei het laatst ook gewoon! Ik ging met een lange arm die boodschappen van haar naar achteren schuiven terwijl ik zei:’ Ben nog lang niet klaar hoor sorry’ :joy: Ik ben daar echt zo zo zo allergisch voor

2 likes

Dank voor het compliment :roll_eyes:

Ik heb wel aangegeven dat ik er bij moest, maar ze ging gewoon niet aan de kant haha

1 like