Waar erger jij je aan #4

Toen ik 4 jaar geleden verhuisde naar het kot waar ik nu zit, woonde er ook een meisje in m’n gebouw die nog maar 1 jaar moest studeren. Dus ik heb haar maar 1 jaar ‘gekend’ maar heb haar wel op sociale media etc. Ik blijf me echt verbazen over haar. Ze is een jaar geleden of zo getrouwd. Maar omg heel haar leven is er precies op gefocust, precies alsof het haar enige levensdoel was. Maar wat me het meest verbaast nu, is dat op élke gelegenheid dat ze een foto van haar trouw kan delen, dat ze dat ook doet. Bv bij vader of moederdag, of bij een verjaardag van een vriendin, post ze áltijd een foto van op haar trouw waar zij centraal op staat in haar bruidsjurk met de desbetreffende persoon bij.
Nu ook weer, het is vaderdag vandaag hier, zie ik weer en foto van haar in haar trouwjurk met haar vader erbij passeren :o_o: Ook elke maand bij ‘Zoveel x jaar en x maand samen/getrouwd <3’. Maar ik kan het ook niet laten haar te blijven volgen omdat ik het naast irritant, ook een beetje lachwekkend vind.

13 likes

Hahaha, ik denk dat iedereen wel zo iemand op social media volgt, puur voor het leedvermaak. Ik in ieder geval ook :grin:

2 likes

Het gedreun van de bas dat van de buren komt. Denk dat het een studentenhuis is. Net wanneer ik hoofdpijn heb natuurlijk.

2 likes

Ik vind dromen soms zo irritant he. Nou heb ik vannacht ineens gedroomd over een getrouwde collega waar ik het op werk best goed mee kan vinden en mee kan lachen, maar die ik totaal niet aantrekkelijk vind/ totaal geen match mee zou zijn. En dan ben ik ineens toch soortvan in de war door die droom ofzo?? Gaat echt he-le-maal nergens over :rolleyes:

1 like

Ik had dat ook vannacht. Ik had een droom over een jongen waar ik vroeger een tijdje mee heb gedate (of nouja zo serieus was het niet eens maargoed). Dus heb ik vandaag heel zijn facebook doorgespit. Echt waarom?

En ik erger me aan mezelf. Dat ik nu al smoesjes aan het verzinnen ben zodat ik morgenochtend niet hoef te gaan sporten. Maar ik moet en ik weet ook dat ik me goed voel als ik er ben en heb gesport

2 likes

Terugkerende ergernis, maar ik moet het even kwijt: ik wil heel graag winkelen maar 1. ik heb al enkele maanden geen geld 2. ik ben momenteel zo dik dat ik niks mooi vind staan haha (daar lig ik niet om te huilen maar het is wel lastig dat ik de zelfdiscipline mis om koekjes, wijn, pizza en friet te laten staan en weer te gaan sporten).

6 likes

Ik heb dit weekend gelogeerd met vriendinnen en daardoor weinig op mijn telefoon gezeten en daardoor weer vergeten in te loggen bij mijn games op mijn tel (o.a. cooking Diary) waardoor ik nu mijn daily cadeautjes gemist heb en nu moet ik het weer opbouwen vanaf dag 1 #firstworldproblem :unamused:

15 likes

Een meneer vroeg een keer of ik lekker gezwommen had toen ik uit de sportschool kwam. Ik had niet gedoucht.

15 likes

wtf man nu ben ik ook nog eens uit mijn groep/clan gegooid zie ik
alleen omdat ik er 3 dagen niet was :cry:

Hahaha kut, heb taco’s besteld.

(Livin’ my best life wel hoor)

8 likes

Ik probeer iedere dag minimaal 10.000 stappen te zetten. En daar houdt mijn inzet en zelfdiscipline op.

7 likes

Dat zijn er ongeveer 9000 meer dan ik per dag zet volgens mij.

Misschien moet ik me een fitbit aanschaffen, meestal als ik vaak genoeg ergens mee geconfronteerd word doe ik er wel wat mee.

Meestal.

Ergernis: dat ik nu toch al vrij lang op mijn taco’s wacht.

3 likes

Die stomme rituals spon die je bij alle influencers voorbij ziet komen dit weekend

1 like

Dit weeeeer. Word er zo moedeloos van…

1 like

Ik vond dit op zo’n animatieteam op van die vakantieoorden lijken :open_mouth:

1 like

Ik erger me sowieso aan die uitzending
Staat er LIVE, dus ik denk ff Fleetwood Mac kijken, die spelen nu. Moet ik het doen met een herhaling van dropkick murphys doe vanmiddag gespeeld hebben :woman_facepalming:t2:

Edit: oké chill nu wordt het Krezip optreden uit fucking 2000 herhaald. Alsof dat niet al genoeg uitgekauwd is. Laat dat live gewoon weg onder het logo :rage: ik kijk wel wat anders

7 likes

Wow heel herkenbaar!! Ik ben zo “dik” dat ik geen enkel kledingstuk meer pas behalve een oude Levi’s wat vierkante shirts.
Maar zit zo goed in m’n vel en geniet van alles nemen waar ik zin in heb…
en dan toch weer balen als ik me smorgens moet aankleden.
Daarnaast idd ook geen geld en ook geen zin om “voor dit lichaam” passende kleding te kopen want aiiii toch niet ideaal hè

3 likes

Ik was uitgebreid aan het koken, ging allemaal prima. Lekker tussendoor vast bezig geweest met afwassen en schoonmaken (zodat het op het laatst niet zo’n enorme bende is). Laat ik een fles olie uit m’n handen vallen en op het aanrecht stuiteren. Halve keuken onder de olie :sob:

3 likes

image

Het is deel van mijn werk om op onzin als dit te reageren.
Serieus zulke mensen :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

22 likes

Aan de webshop Superga.

Ik heb op 27 mei mijn bestelling geretourneerd, ik zie via de t&t dat ie de volgende dag 28 mei is ontvangen door hen. Ik heb al drie e-mails gestuurd, inmiddels is het twee weken later: geen geld of uberhaupt geen reactie gekregen op mijn e-mails. Ik wil gewoon mijn geld terug, eikels!!