Waar erger jij je aan #4

Ik wil eten maken, maar ik hoor mijn huisgenoot de hele tijd rondstampen en ik heb geen zin om met iemand te praten dus nu blijf ik op m’n kamer terwijl ik honger heb.

4 likes

Ik heb weer een onderhuidse puist midden op mijn gezicht. Zo eentje die 2 weken kan blijven zitten en dan daarna wel verdwijnt zonder echt een vieze puist te worden, maar damnnn dit is ook lelijkkk.

1 like

Ik heb een overdreven nette/meelevende reactie geplaatst met een link naar ons contactformulier, dat we graag op basis van zijn waardevolle feedback onze service willen verbeteren.

Hij heeft z’n review verwijderd.

30 likes

Als hij dat heel vaak doet snap ik niet waarom je nog appt en hem niet gewoon belt?

Heb ik ook met mn huisbaas. Wat we nu doen is bellen en vragen of hij wil terugmailen. Maar wat kut zeg van je lekkage

Ik zou huurvermindering aanvragen, denk dat 'ie dan wel snel komt

https://nl.hellolaw.com/juridisch-nieuws/voor-welke-gebreken-geldt-huurvermindering

3 likes

Mensen die je personal space niet respecteren. Ik zit nu naast een jongen in de trein die niet per se heel breed zit, maar wel op zijn stoel hangt alsof hij thuis op de bank zit. Schuin, onderuitgezakt, deels op mijn stoel. Hij houdt zijn telefoon met twee handen vast en heeft zijn armen daarbij zo wijd naar de zijkant dat hij met één elleboog tegen mij aanleunt. Hij haalt ook iedere halve minuut zijn neus op.

Wellicht heeft hij een lange dag gewerkt en wil hij nu relaxt in de trein zitten, maar houd je gewoon een beetje in.

Ik loop nu trouwens net de trein uit en heb ‘‘voor straf’’ het klapdeurtje niet voor hem opengehouden.

18 likes

Dat niemand op z’n insta stories post over Nederland d’r vette score bij voetbal zo last minute.
Vooral omdat ik denk dat bij zo’n grote wedstrijd voor mannenvoetbal het wel gepost zou worden

8 likes

Mn panty met shapewear bovenkant. Zit echt niet lekker. Ik heb het per ongeluk gekocht en nu aan naar een etentje. Hoe dragen mensen echte corrigerende dingen… Zo oncomfortabel. Ow en het drukt mn billen een beetje plat. Das nog een minpunt.

1 like

Ja dat laatste is idd wel fijn, en op m’n werk doen we dus gelukkig een poule met best wat mannen die ook wel involved zijn. Maar ik mis die mega oranje vibes met vlaggetjes op je wangen in de trein zitten enzo

1 like

Ohja ik wil nu trouwens chili Zweden kijken dus ik dacht npo zendt alles wel uit dus dan stream ik dat. Maar ik kan het gewoon niet vinden in die app? Terwijl ik opnieuw denk dat dat bij het mannen wk of ek wel anders is en je er zo ongeveer niet omheen kan.
(mocht iemand weten waar ik de stream kan vinden graag!)

Hier op vakantie is het bereik zeer slecht. Super stom.

En ik mis echt alle sportwedstrijd zo. Ook stom

Ja dit vind ik ook. En dat het niet zo leeft als mannenvoetbal. Dat niet zo die sfeer is dat heeeel Nederland voor de tv zit.

Maar tegelijkertijd merk ik zelf ook dat ik het minder boeiend vind om te volgen? En dat vind ik ook weer stom van mezelf. Ik volg het wel en kijk wel als het kan, maar het doet me toch niet zoveel.

1 like

Maar is dat niet juist omdat het (nog) niet zo groot is? Ik denk dat een heel groot gedeelte van mannenvoetbal boeiend vinden juist alles erom heen is. De sfeer, bijna iedereen die het volgt, de outfits, de lelijke shit die je in de supermarkt kan sparen, iedereen die schreeuwend de straat op gaat etc. De hype maakt wel sterkere emoties los.

3 likes

Bij video en dan uitzendingen!

Verdomme, ik pakte net een houten huisje op waar m’n konijnen altijd in zitten. Grijp ik VOL in een processierups. Heb nu al drie keer m’n handen gewassen maar ben echt bang dat ik straks onder de bultjes zit :sob:

Met plakband over je hand gaan! Dan krijg je die brandharen eruit die je zelf niet kan zien.

1 like

Heb ik inderdaad net gedaan! Nu hopen dat het niet gaat jeuken… Maar vraag me af of het nu ook niet op m’n konijnen zit en straks dus alsnog weer op mij. En of het niet ernstig voor ze is :sob:

Oh ja inderdaad! Dat weet ik ook niet eigenlijk?

1 like

Dat ik ineens in allerlei spam getagd word op instagram. Wat is dit voor irritante zooi