Waar erger jij je aan #4

Google levert ook niet veel op, dan zal het wel meevallen. Wat een rotbeesten :disappointed_relieved:.

Dat als ik midden in een gesprek met iemand zit op whatsapp, diegene me daarna gewoon dik negeert en vandaag ook nog niks heeft gezegd.

1 like

Nee, kon ook niet veel vinden inderdaad! Inderdaad ellendige beesten :frowning:

1 like

Misschien minder koffie drinken in de avond? Dan slaap je beter en dan krijg je weer meer energie :slight_smile:

Ligt eraan waarvan je afkickt? Je kan ook wel eens gewoon zon dagje hebben hoor

Dat ik asos nu al 5 mails heb gestuurd van waar mn jumpsuit die ik 2 weken terug heb besteld blijft. Geen 1 reactie…

Ben ze nu elke dag een mail aan het schrjjven. En als dat niet werkt ga ik gwn een dag lang mailen. Hallo teringlijers geef mn spullen.

Sauzen om mee te drizzelen. Rot op

6 likes

Misschien via Facebook reageren? Soms helpt dat. Balen man van je jumpsuit.

1 like

Ik ben zelden zo kwaad geweest al gisteren. Ik sta in de supermarkt in de rij en die vrouw voor me rekent even 30 Bol cadeaubonnen af. Die griet achter de kassa gaat op haar gemak al die kaarten scannen (wat uiteraard moet) op het TRAAGSTE tempo ooit. Vervolgens op het tempo van een dooie, een voor een die kaarten in dat papieren houdertje stoppen. Zelfs degene die de kaarten afrekende, schaamde zich en zei: oh hoeft niet hoor. Zegt ze: Nee geen probleem, VIND IK LEUK OM TE DOEN. Er stond 6 man in de rij. Ik heb haar geen gedag gezegd, niks. Want dan had ik haar helemaal verrot gescholden. Dat heb ik echter netjes buiten gedaan :fu:t4::fu:t4::fu:t4::fu:t4:

24 likes

Oh myyyy… Ik voel deze ergenis gewoon fysiek met je mee. Vreselijk!

1 like

Aan het feit dat ik gisteren avond even overliep en dus alles eruit gejankt heb en nu wakker word met hoofdpijn :weary:

1 like

Aan een vriendin die gister heel zielig deed dat ze het hele weekend geen vrienden heeft gezien. Ja sorry ik had andere dingen gepland staan. Vraag ik haar om af te spreken gisteravond. Gaat ze liever sporten. Stuur mij dan ook geen passief agressieve reactie.

1 like

Oh Ja en ook aan mijn date die al eerder de date van gisteravond heeft gecanceld. Bwuah

Ik zit in de stilteruimte van de trein en 1 iemand zit steeds zn neus op te halen (okee kan hij ook weinig aan doen) en een ander iemand zit steeds te ritselen met iets, een zakje ofzo. Maar ook gewoon al 5 minuten lang. Word hier buitenproportioneel agressief van. Echt :triumph: :face_with_symbols_over_mouth: :angry:

Nou diegene die z’n neus ophaalt kan z’n neus ook gewoon snuiten, probleem opgelost :smiley: Ik snap je ergernis heel goed!

Dat de buschauffeur al 5 minuten te laat is. Volgende keer gewoon weer fietsen ook al is er kans op regen

Moet je wel zakdoekjes bij je hebben :thinking:

M’n broertje zou me komen ophalen, om half 12. Appt hij dat het nog 33 minuten duurt (om 11.45). Ik heb keihard gesport, bezweet - en nu dus aan het afkoelen in de kou- en zit te wachten in een hal van het sportcomplex.
Altijd hetzelfde verhaal

Buienradar :angry::angry:
Ik kan net zo goed daar werken want de voorspellingen van hun zijn gewoon shit. Nu zou het volgens hun dik moeten regenen in mijn woonplaats. Nou ammehoela het is hier droog. Laatst ook met code geel/oranje, ik vraag me oprecht af wat voor een mensen daar werken.

2 likes

Mezelf. Ik wil echt weer gezonder gaan doen. Zie ik in de pauze een pot nutella staan ( eet ik nooooit!!) Oh ja lekker lwwt ik een wrap met nutella en banaan eten…

2 likes