Nou het is nogal een beladen woord en als je jezelf zo gaat noemen vind ik niet van deze tijd. Hij heeft ook mij een aantal keer zo genoemd.
Mijn vriend is boos om iets onredelijks. En eigenlijk zou ik boos moeten zijn omdat hij boos is maar toch ben ik weer degene die het goed probeert te maken maar hij negeert mij? Echt omgedraaide wereld
Ik vind het ook best wel raar dat er als het op tv wordt aangekondigd staat Voetbal WK (v)
Bij het mannen WK staat er toch ook niet (m)?
Wie van de publieke omroep is daar verantwoordelijk voor?
Heb je al eens geprobeerd om te wachten of het vanuit hem komt of helpt dat niet? Echt een rot gevoel om genegeerd te worden.
Ja heb hem dik 6 uur lang gelaten. En heb toen 1 x gebeld maar hij neemt niet op en appt niet terug. Maar ik ga nu geen contact meer zoeken omdat ik eigenlijk boos ben op hem en juist van hem toenadering zou verwachten
Dat ik probeer in te loggen bij H&M, maar dat hij zegt dat mān wachtwoord niet klopt, terwijl ik vanmiddag nog heb ingelogd? En nu heb ik mān wachtwoord aangepast en klopt het nog steeds niet⦠Misschien een storing ofzo, maar wel irritant.
Als ik dit zo hoor ben ik echt blij met mijn huisarts waar ik zelfs online een afspraak kan maken
Ik haalde net patat en een kroket, staan er een heel aardig meisje en een chagrijnig stuk vreten. Dat meisje nam Mn bestelling op maar de andere vrouw begin zich er steeds mee te bemoeien. Uiteindelijk gaf ze me de tas, vroeg ze of ik mosterd wilde, wilde ik, snatcht dat wijf die tas weg ZIT ER AL IN MEVROUW
kom ik thuis, zit het er helemaal niet in.
Stomme feeks.
Aan dat ik eindelijk met mijn date weer kon afspreken om te gaan eten. Hij vraagt of we iets zot willen doen en stelt Pure C voor. Is dat restaurant uitzonderlijk dat weekend gesloten.
Echt Sergio?! Bad timingā¦
Nu op zoek naar een alternatief, suggesties zijn welkom voor Leuke restaurants in Belgiƫ of net over de grens
ik krijg ineens een spraakbericht op whatsapp in plaats van een gewoon appje. Rot op, hier zit ik toch helemaal niet op te wachten. super omslachtig
Ik zat paar weken terug nog op te scheppen over mijn lichaam. Toen pleurde ik van de trap en kon ik tijdje niet sporten en ging het vreten aan. Nu kan ik wel weer sporten (en doe ik ook) maar het vreten blijft aan. Heb net weer een pot ijs op (na vandaag al 6 koekjes, stukken chocolade en 2 bakken chipsā¦) en merk het ook meteen aan mijn broek en het beeld in de spiegel is ook niet zo leuk nu. En net nu moet ik in bikini. Waarom heb ik me zo laten gaan afgelopen weken Echt wat is er mis met mij. Terwijl ik vreet denk ik wel ādit wil je eigenlijk niet, je lijf zag er goed uit joh!ā en dan toch blijven dooreten tot het op is
H&M die ineens mijn bestelling weer naar ons oude adres stuurt? Blijkbaar is het leveradres weer teruggesprongen en dat heb ik niet gezien tijdens het bestellen. Pakketje is bezorgd, maar er woont nog niemand in ons oude appartement geloof ik. Morgen maar even de buren daar bij langs dus. Stom dit zeg.
Ja!! Wtf is dat opeens
Vroeger voordat ik een vriend had, was ik wel eens misselijk. Gewoon random zonder reden. Ging ook vanzelf weer over. Verkeerd ademgehaald ofzo. Maar nu als ik misselijk ben, gaan meteen alllllle alarmbellen af met paniek paniek je bent zwanger paniek ik wil geen kind help sos. Haat die stress om misselijkheid echt.
Mochten de mannen ooit weer in het wk komen ga ik de npo mailen dat ik niet snap welk gender nou moet spelen en dat ze dat de vorige keer zo handig aangaven met een v.
Ik ben er trouwens eindelijk achter waarom ik het vrouwen wk niet zo groots vind in Nederland (naast dat het het niet is) geen enkele supermarkt doet er iets mee! Geen vuvuzelas, geen wuppies, brulshirts, bavaria jurken(!) alleen de blokker
De Blokker, of all places.
Mijn zusje zei dat ze het wrs nu ook voor het mannen wk gaan toepassen, dus dat is wel iets
Ik hoop het! Heb nog wel zat andere dingen die ik ze zal mailen zoals waarom er geen macarons of een Qataraanse (klopt dat?) delicatesse op tafel staat
Hahah ik zie je al driftig typen
Ik heb een tijdje boze brieven/mails gestuurd. En nu elke keer als ik ergens over klaag zegt mijn beste vriend: ga je weer een brief schrijven!?
Albert Heijn gaf/geeft wel posters weg, maar verder is er idd niet veel wat er aan gedaan wordt.