Waar erger jij je aan #4

@Okapi @Enthusiasm @Karl_Lagerfeld
Thanks, hopelijk komt het dan.

Vind t raar dat het zo lang duurt voordat het komt. Zag later pas dat je ook voor snelle levering (1 dag) kon kiezen.

Heb vroeger ook veel besteld maar toen woonde ik in t buitenland en was t er altijd super snel.

Nja afwachten maar, gelukkig duurt het nog 2 weken voordat ik met vakantie ga

Dat een pakketdienst een pakje voor mijn deur heeft achtergelaten. Ik woon dan wel in een flat maar ik woon in een vrij slechte buurt waar veel word gejat. Aan de ene kant vind ik het echt lief van die dienst want dan hoef ik het niet zelf op te halen. Maar aan de andere kant, het had zo gejat kunnen worden door een gek in mijn flat (en dat ze dan uitvinden dat het een bdsm speeltje is hahahahahahaha)

3 likes

Ik heb woensdag besteld en kan het vanmiddag ophalen bij afhaalpunt :ok_hand:t3:

2 likes

Ja klopt dat zeiden ze bij de eerste 2 afleveringpogingen ook, maar daarna kon ik het ineens wel doorgeven. Alleen ook als het erbij staat, mag de bezorger dat negeren. Wat ie dus doet…
Ik laat het nu maar bij het UPS (= de bezorger) klantencenter afleveren, want bij een gewoon afhaalpunt mag ook niet. dat center zit niet eens hier in de stad en ik woon in Rotterdam, je zou toch zeggen dat een grote stad alles geeft maar nope.
Moet ik daar weer heen met t ov, want heb geen auto… gelukkig is t geen heel groot pakket anders was dat ook geen optie. Ga vrienden maar lief aankijken me daarheen te brengen!

O nee, net als je zoiets belangrijks hebt!! Je docenten zullen hier wel begrip voor hebben toch? Je kunt in ieder geval vrij makkelijk bewijzen dat de treinen uitvielen. Ik hoop dat je het vandaag nog mag doen! Succes

Ik moet een verslag maken van een belangrijke 2 uur durende bijeenkomst waarbij allemaal technische dingen zijn besproken en nu heeft de stomme app van mijn werk die ik verplicht moet gebruiken mijn aantekeningen niet opgeslagen en ben ik dus alles kwijt. Probeer het nu maar met mijn herinneringen te doen maar ik weet echt niet meer welke variabelen uit welke grafiek nu ook alweer anders moesten.

En er zou een klusjesman komen vandaag om een lekkage in mijn kamer te repareren, is hij niet op komen dagen. Nu heeft mijn huisgenoot geregeld dat hij morgenochtend vroeg komt maar dat was mijn enige uitslaapochtend in een maand en nu moet ik dus voor die tijd uit bed zijn.

En als klap op de vuurpijl heeft dhl mijn pakket op een ander pakketpunt afgegeven dan aangegeven en moet ik zo na werk snel de stad door racen om het nog op te halen voor 18.00.

Aan mijn vriend die zijn hele weekend vol plant, zonder ff aan mij te denken :thinking:

2 likes

Ben al een half jaar aan het “revalideren” en het schiet niet op. Ben zo bloedchagrijnig omdat ik de hele dag binnen zit, met uitzondering van 30 minuten een rondje lopen buiten. Wordt het komende week ook nog eens zo teringheet, waardoor ik nog meer pijn heb. Het wordt altijd bloedheet in mijn huis, ik heb geen buiten, kan geen kant op. Echt ff klaar mee. Zo. :triumph:

Hoe ging je presentatie? Hadden ze er begrip voor?

Ik heb een retourzending aan de paketbezorger meegegeven, maar dat pakket is niet meer te vinden. En post verwijst natuurlijk naar De verkoper.

Daarnaast had ik een mooie tas bij een webshop gekocht maar daar bleek het slot van kapot. Opgestuurd ter reparatie. Nou gaat die reparatie niet door en storten ze het geld terug in mijn account. Ik wil dat geld gewoon op mijn rekening!! Heb ze dat wel gezegd, heb er ook recht op geloof ik dus hopelijk komt dat wel goed.

Kakzooi, gaat ook om best veel geld alles bij elkaar.

Aan vrouwen die helemaal op lijken te gaan in “mommy”
weet ook niet waarom maar dit wordt een steeds grotere ergernis
vooral als ze binnen 2 minuten na de geboorte hun insta handle al verandert hebben in mommyof… of in hun bioi #mommy #wife … Je bent toch wel hopelijk meer dat?
En ik weet ook niet waarom me dat zo stoort want iedereen moet natuurlijk lekker doen wat zij zelf wilt maarja toch :no_mouth: erger me dus ook wel aan mezelf dat ik me er zo aan erger ofzo :stuck_out_tongue:

19 likes

Ja en alle profielfoto’s worden veranderd in foto’s van hun baby. Je bent je kind toch niet? Ik vind dit ook irritant.

18 likes

Waarschijnlijk is het de grootste prestatie die ze in hun leven gaan leveren?

1 like

Mensen die doorlopen terwijl ze naar links of rechts kijken en afgeleid zijn door iets waardoor ze tegen me aan botsen

Mensen die met hun mond open patat eten in een volle coupé met hongerige mensen

5 likes

Ugh. Maar het zijn ook wel typische mensen die elke scheet delen, ik ken gelukkig genoeg ouders die gewoon normaal blijven doen, maar die zijn ook niet zulke actieve social media gebruikers.

1 like

Ik vroeg net iets aan mijn vriend ‘vind jij mij…?’ En toen zei hij ‘ja eigenlijk wel’ en nu ben ik semi beledigd ook al vroeg ik er zelf naar

4 likes

Dat een wasmachine minimaal een uur duurt.

2 likes

Er is verderop een festival en ik hoor de muziek door de tv heen. Zo irritant. Waarom wilde ik ook alweer zo dicht bij het centrum wonen. Duurt ook hele weekend nog.

Ik zou een halve wasmachine kopen die doet er maar de helft van de tijd over.

Ik heb een amazon prime videomeuk ding genomen maar vind de interface voor series echt gigantisch kut in vergelijking met netflix.

9 likes

Ja, amazon prime is zo kut wat dat betreft. Maar ze hebben wel een paar leuke series, en ik bestel er ook regelmatig, dan is het toch ook wel fijn (in Duitsland dan wel, weet niet of het ook voordelen heeft met levering in NL).

2 likes