Dat ben ik nu aan het kijken en fijn dat David Tennant er in zit want ik miste hem toch wel in het laatste seizoen van Jessica Jones.
Ohnee deze ergernis deel ik volledig.
Dat klikken kost ook zoveel meer tijd en vervolgens een ergonomische muis nodig hebben⊠tja sneltoetsen zijn maar voor bepaalde mensen weggelegd ofzo
Ja kost echt veel tijd inderdaad⊠Ik werk zelf veel met computers en ben zelf wat jonger dan die specifieke collega.
Maar echt, gewoon niet weten dat je twee vingers kunt gebruiken om te scrollen was toch wel vrij ernstig 
Ik heb het boek wel gekocht maar nog niet gelezen. Ik heb wel andere boeken van de 2 auteurs gelezen en vooral gaiman vind ik altijd wel fijn. Ik vind het soms iets weg hebben van A Series of Unfortunate Events maar dan volwassener / meer duister en ik vind het BBC sausje wel fijn. Lekker Engels.
Dat ik vorige week tijdens mijn beoordelingsgesprek heb gehoord dat er wat signalen zijn ontvangen, en daar moesten we het toch even over hebben, dat ik soms nogal feministisch kan zijn. Ik schoot een beetje in de lach, maar ze was bloedserieus. En toen ik zei, nou ehhh is dat slecht dan?
zei ze nee nee natuurlijk niet, maar het is wel een aandachtspuntje.
???
Hahaha wat een compliment! Per direct je bh uit en in de fik steken.
Dat niks lijkt te helpen tegen tandenknarsen
Ik weet niet wat je allemaal al geprobeerd heb, maar toevallig heb ik het er deze week met mijn tandarts over gehad. Hij had het over een bitje laten maken, maar dat ik beter eerst naar een osteopaat kon gaan?! Hij zei dat tandenknarsen vaak een gevolg is van bijvoorbeeld; een verkeerde houding, spanning vanuit rug/schouders/nek en/of gespannen kaken. Misschien zou je dat nog kunnen proberen?
Vind ik ook van de mommy bloggers / vloggers / influencers. Leuk dat je over de rug van je kind geld wil verdienen maar je bent toch veel meer dan alleen een moeder inderdaad?!
Ik zit al sinds half 7 in de trein en er zit nu iemand op speaker te bellen en ik heb zin om naast diegene te gaan zitten en gewoon heel hard crazy frog op speaker te luisteren want blijkbaar is dat wat we doen in deze trein. Maar neeee dat zou onbeleefd en raar zijn
Oh oh oh, ben je weer in je blote tieten met een spandoek in je hand voor je klassen gaan staan?!
Misschien moeten we Thierry even inlichten, dit is linkse indoctrinatie van onze jeugd.
@anon50301661 @mgg kaakfysio/manueel therapeut/ontspanningsoefeningen/een bitje
Met een bitje wordt de pijn in mijn kaken meestal nog erger (want ik bijt dan gewoon op het bitje) Het is meer een combinatie van klemmen en knarsen.
Botox is inderdaad nog iets wat ik niet geprobeerd heb en misschien wel een optie als niets anders gaat helpen
Ik ga woensdag voor het eerst naar de fysiotherapeut voor het klemmen! Zal ik laten weten hoe het ging?
Botox is mijn plan B. Volgens de tandarts zijn mijn kiezen al ernstig afgesleten 
Is dit in Nederland?
Omg waar is dit?
Dacht echt dat ik op de warmste plek in NL woonde ongeveer maar bij mij is het nog echt geen 40+
NOPE NOPE NOPEEEEEE
Wow waar in Twente? Bij mân ouders wordt het âmaarâ 36 graden. Dit is echt ziek
ik weiger het te geloven
ik luister naar het knmi, dit zijn zeker amerikaanse weermodellen.