Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik aan de kust woon 
Buienradar geeft wel wat anders aan dan weather.com via Google, maar weet niet wat nou betrouwbaarder is
. Ik hoop dat wat het KNMI zegt klopt, want dit is echt niet te doen.
@Xiomara de stad van de vuurwerkramp
Bedenk me net dat ik dan de hele dag op werk me loop te vervelen. Want welke idioot gaat er koffie kopen met 40 graden.
IJSKOFFIE
Trouwens teach me master, hoe voorkom ik dat mn ijs meteen smelt in de koffie. Ik doe koffie, koude melk en dan pas ijs maar toch smelt het altijd.
I have no secret haha bij ons smelt het ook best snel. Wij doen ijs dan koude melk dan koffie ( voor het mooie effect bla bla ) mja je kan er eventueel later noh ijs bij doen of je laat de koffie afkoelen en doet t later erbij
Ik lig wss achter de bar te slapen met een ijskoffie in mn hand. Maak me maar wakker dan!
Waarom ik op een avond niet bedenk dat het ook wel verstandig is om tussendoor eens iets anders te drinken dan bier of even een rondje over te slaan af en toe.

Dat mijn moeder altijd die hangdingen in de bloemen laat zitten. Van die bloemen staan er dus 4 allemaal met dat ding erin. Heb altijd de neiging om ze eruit te halen. Maarja niet mijn huis.
.
Haaaalleluja. 35 graden is nog heet, maar wel even wat anders dan 41.
Ik ga ook nog steeds naar een orofaciale fysiotherapeut! Het helpt wel voor de spieren, maar ik klem en knars nog steeds snachts…
Ik erger me aan mezelf van een paar maanden terug. Je kon je opgeven voor een soort van seminar van m’n werk. Je verblijft dan in een hotel en alles wordt betaald. Een vriendin/collega en ik vonden het wel leuk te gaan. Het valt in onze vakantie en we gaan toch niet weg, dus dan zijn we er even uit. Alleen nu heb ik heel veel dingen wat ik wil doen de komende week(laatste vakantieweek), en er vallen al 2 volle dagen af omdat we naar die stomme seminar gaan. Het wordt ook nog een bloedhoerenheet, en het is buiten
Ik wil eigenlijk niet meer gaan, maar het is maandag al, dus ik kan me niet meer afmelden.
Maar die zijn dan toch al gesmolten als je er hete koffie overheen gooit
Koffie als ijsblokjes invriezen?
Ja hier heb ik over nagedacht en dan is wel een goeie optie.
Ristretto is eigenlijk nog beter.
Aan mijn schoonvader. Ik had een hemdje aan vandaag en ik draag normaal wat wijdere kleding. En hij vond het nodig om “Je bent na de bevalling wel aangekomen he?” te zeggen. Ik verstond het niet zo goed dus ik zei: “Sorry?” “Ja, je bent wel echt aangekomen!” Ik ben zo’n 6 maanden geleden bevallen en ik weeg inderdaad meer dan ik ooit heb gewogen, ik heb schildklier problemen en terwijl ik niet vaak iets geks at leek ik dikker en dikker te worden (sinds kort gelukkig weer medicatie voor gekregen maar ik heb het idee dat ik nog niet goed ingesteld ben).
Ik ben nu een maand bezig met serieus diëten en meer bewegen en er is zo’n 3 kilo af, het gaat me niet snel genoeg maar ik was vanmorgen wel heel even blij toen ik op de weegschaal stond. Na zijn opmerking niet meer zo. Alsof ik zelf niet in de spiegel kan kijken en zie dat ik zwaar ben, alsof ik zelf niet op de weegschaal een absurd hoog getal zie staan, alsof ik niet merk dat kleding strakker zit en ik me niet mooi of aantrekkelijk voel.
Ik vraag me echt af wat iemand met zo’n vraag wil bereiken. Wat verwacht je dan? “Bedankt!” “Ja…” “Weet ik…” Zo vreselijk onnodig en onaardig. Net even een potje gehuild en nu ga ik er weer voor…
Ik vind dat altijd zo’n stomme vraag. Ook echt boeiend of iemand aangekomen is. Niks van aantrekken hoor. Het is gewoon een idiote vraag.
Dat ik op vakantie ben in Ierland en het is stervens koud en ik mis de warmte in Nederland. En de buurman caravan heeft zijn tv met voetbal zo hard aan staan dat ik deze kan horen boven het geluid van de stormwind heen.