@anon39978576 ik drink koffie met de hitte mmmmmm <3
Dat mijn moeder altijd die hangdingen in de bloemen laat zitten. Van die bloemen staan er dus 4 allemaal met dat ding erin. Heb altijd de neiging om ze eruit te halen. Maarja niet mijn huis.
.
Haaaalleluja. 35 graden is nog heet, maar wel even wat anders dan 41.
Ik ga ook nog steeds naar een orofaciale fysiotherapeut! Het helpt wel voor de spieren, maar ik klem en knars nog steeds snachts…
Ik erger me aan mezelf van een paar maanden terug. Je kon je opgeven voor een soort van seminar van m’n werk. Je verblijft dan in een hotel en alles wordt betaald. Een vriendin/collega en ik vonden het wel leuk te gaan. Het valt in onze vakantie en we gaan toch niet weg, dus dan zijn we er even uit. Alleen nu heb ik heel veel dingen wat ik wil doen de komende week(laatste vakantieweek), en er vallen al 2 volle dagen af omdat we naar die stomme seminar gaan. Het wordt ook nog een bloedhoerenheet, en het is buiten
Ik wil eigenlijk niet meer gaan, maar het is maandag al, dus ik kan me niet meer afmelden.
Maar die zijn dan toch al gesmolten als je er hete koffie overheen gooit
Koffie als ijsblokjes invriezen?
Ja hier heb ik over nagedacht en dan is wel een goeie optie.
Ristretto is eigenlijk nog beter.
Aan mijn schoonvader. Ik had een hemdje aan vandaag en ik draag normaal wat wijdere kleding. En hij vond het nodig om “Je bent na de bevalling wel aangekomen he?” te zeggen. Ik verstond het niet zo goed dus ik zei: “Sorry?” “Ja, je bent wel echt aangekomen!” Ik ben zo’n 6 maanden geleden bevallen en ik weeg inderdaad meer dan ik ooit heb gewogen, ik heb schildklier problemen en terwijl ik niet vaak iets geks at leek ik dikker en dikker te worden (sinds kort gelukkig weer medicatie voor gekregen maar ik heb het idee dat ik nog niet goed ingesteld ben).
Ik ben nu een maand bezig met serieus diëten en meer bewegen en er is zo’n 3 kilo af, het gaat me niet snel genoeg maar ik was vanmorgen wel heel even blij toen ik op de weegschaal stond. Na zijn opmerking niet meer zo. Alsof ik zelf niet in de spiegel kan kijken en zie dat ik zwaar ben, alsof ik zelf niet op de weegschaal een absurd hoog getal zie staan, alsof ik niet merk dat kleding strakker zit en ik me niet mooi of aantrekkelijk voel.
Ik vraag me echt af wat iemand met zo’n vraag wil bereiken. Wat verwacht je dan? “Bedankt!” “Ja…” “Weet ik…” Zo vreselijk onnodig en onaardig. Net even een potje gehuild en nu ga ik er weer voor…
Ik vind dat altijd zo’n stomme vraag. Ook echt boeiend of iemand aangekomen is. Niks van aantrekken hoor. Het is gewoon een idiote vraag.
Dat ik op vakantie ben in Ierland en het is stervens koud en ik mis de warmte in Nederland. En de buurman caravan heeft zijn tv met voetbal zo hard aan staan dat ik deze kan horen boven het geluid van de stormwind heen.
Ik heb een lease auto en ik heb in januari al m’n pakket in minder km gewijzigd, dus zou minder per maand gaan betalen, wat in zou gaan op 1 maart. Uiteindelijk werd in maart gewoon het oude bedrag afgeschreven, dus heb meteen gebeld en was een systeemfout en ik zou het met terugwerkende kracht terug krijgen. Uiteindelijk in mei nog geen cent terug gekregen, maar wel elke maand het oude bedrag betaald, dus weer gebeld en ze zouden het hele bedrag verrekenen met m’n factuur van mei. Vervolgens werd eind mei het oude bedrag afgeschreven, weer gebeld en sorry vergeten, maar op m’n factuur van juni zou het echt verrekend zijn!!! Krijg ik net m’n factuur en is het er weeer niet vanaf gehaald. Dus als ze het van de week afschrijven, boek ik het meteen terug en maak ik het zelf over en verreken ik het zelf wel. Ben er nu behoorlijk klaar mee.
Jemig dit is wel heeeel slecht
Beetje laat maar dat was ik!
Maar 1 keer gedaan hoor overigens 
Zo wat irritant. Daar zou mijn bloed ook echt van gaan koken 
Wauw, dit is inderdaad zo onaardig! Snap ook niet waarom mensen altijd wat over een ander te zeuren hebben.
Sowieso is iemands gewicht erg persoonlijk (of je nou bevallen bent of niet). Om daar dan iets over te zeggen richting diegene is echt niet nodig en vooral kwetsend…
Probeer het je niet aan te trekken, ook al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent goed zoals je bent 
Ik erger me aan de mensen in het programma op npo 1 (leef je droom). Een familie gaat naar Bali om daar zelfvoorzienend te leven met nauwelijks geld of een duidelijk plan. En nu gaan ze zelf een huis bouwen op een plek waar ze zijn gewaarschuwd dat dat geen goede plek is met het weer daar.
Gefeliciteerd 
dat een vriendin van me naar ons favoriete influencer-yoga-retreat-eiland gaat en niet naar griekenland onder het mom van “ja maar in griekenland zitten nog zoveel vluchtelingen dus niet veilig, en net zo duur!”
excuse me