Mijn stagaire die weer geen 3 seconden stil kan zijn in onze pauze. Laat me gewoon heeeel even wat lezen of op mijn telefoon kijken. Ik “moet” de hele dag al buurten. Ja misschien onaardig maar ik wil af en toe gewoon even zitten zonder te praten.
Als ik glimlach of hoi zeg tegen mensen dat ze je dan aankijken alsof je heel iets raars gezegd hebt en dan niks terug zeggen.
Misschien kan je het tegen haar zeggen? In de trant van: joh, ik vind je echt een aardig mens hoor, dus het ligt niet aan jou. Maar ik vind het in mijn pauze fijn om even stil te zijn en bij te komen, we moeten immers de hele dag al praten met klanten haha.
Dat zou ze wel snappen toch?
Ik heb al een paar keer geprobeerd ‘ohh heel even dit lezen doen we zo weer buurten. Kan geen twee dingen tegelijk hihaho’ maar dan na een paar minuten begint ze weer.
Misschien dit maar eens proberen ja. Ze is nu wel stil as we speak!
Wat een eer.
Oh ik zou me hier ook heel erg aan ergeren. Ik kan sowieso slecht tegen oeverloos ouwehoeren. Maar ik zou gewoon weglopen, ff buiten rondje lopen ofzo. Deed ik op stage eigenlijk ook altijd. Ff niet dat gekakel, er werd al genoeg gekakeld tijdens de lessen.
ik heb gisteren en eergisteren de hele dag op werk met mijn blije hoofd zowat in de ventilator gehangen (had het kantoor voor mezelf). en nu heb ik een bijholteonsteking en het is zooo irritant
heel mn wang is dik en pijn tot in mn tanden en oor
Weer een thuiswoonergernis: ‘s morgens vroeg voordat ik wegging alles tegen elkaar open gezet zodat het 23 graden ipv 25,5 was. Kom ik thuis, staat de achterdeur wagenwijd open en is het weer 25,5. HOU DIE DEUR DICHT OP DEZE TIJDEN. Zit ik verdomme weer in die bloedhitte.
Ik moet ongesteld worden, maar het komt maar niet. Ik zit wel onder de puisten al en mijn darmen voelden ook al gek en eergisteren dacht ik het te voelen in mijn baarmoeder. Waar blijft het?
Dat ik aan mijn vriend vroeg of hij wat te eten en te drinken kon halen, hij zegt ja ik ga nu douchen, gaat ie daarna naakt op de bank chillen, ja dat vroeg ik niet he.
Ik voel me totaal niet lekker en hij zou wel voor’me zorgen. Tot nu toe alleen dit en ‘niet zo aanstellen joh’. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt ofzo
Dat mijn bank mij een andere soort pinpas heeft gestuurd. Ik had altijd meastro en nu vpay.
Terwijl mijn pas van de gezamenlijke rekening ook al vpay is. Vond de spreiding wel fijn.
Dat ik zojuist bij een beachclub een karaf kraanwater wilde bestellen (stond op de kaart: €2,50)
samen met nog 30 euro aan ander eten en drinken (2 pers. plateau eten en dure Mojito;s, dus het was geen gierige actie) En dat de serveerster zegt dat ze dat niet mogen schenken.
Dus wij zeiden: “ja maar het staat hier op de kaart”.
“ohja ok is goed”.
Uiteindelijk krijgen wij een fles Chaudfonteine.
Op de rekening: 6 euro (voor het water)
Nogmaals op aangesproken maar ze deed gewoon niks, alleen maar herhalen dat ze geen kraanwater mogen schenken. TERWIJL HET OP DE KAART STAAT.
Ik hoop dat ik nu glitters plas, 6 euro voor een litertje water. pffuu
service is sowieso nergens zo slecht als bij beachclubs
vraag me echt af waar ze elke keer weer een blikje incapabel personeel vandaan toveren
gevalletje ZARA
Haha, I feel you. Ik heb precies hetzelfde. Gisteren zei ik tegen mijn vriend zie je wel, na 24 uur nog niks gehoord dus die vacature is gewoon al vervuld (ook al had ik van tevoren gebeld en was hij nog open). Echt haat aan mezelf soms. Vandaag belden ze bij mij, hopelijk bij jou ook snel! Gaan we dat gesprek even knallen!
Ik kreeg teveel topping op mijn mcflurry en nu is ie helemaal uit verhouding.
Dat een klasgenoot gister baalde dat ze een 9 had voor stage ipv een 10 en ik dus nu daardoor mega teleurgesteld ben in mijn 8
Irritant
Het is zeker niet oké om nog een keer te reageren met ‘als de vacature weer online staat is mijn cv blijkbaar niet goed aangekomen, dus bij deze
’ ?
He, klote. Their loss trouwens, en volgende keer beter 
Aan mijn KALE vriend die mijn nieuwe dure shampoo heeft gebruikt OMDAT HET ZO LEKKER RUIKT
ik zie hier geen probleem
love topping