Waar erger jij je aan #4

Ah bah, dat is al helemaal vervelend… Daar zou ik me dan al helemaal rot om voelen.

Verder moet ik echt niet veel klagen hoor, want mijn vriend heeft over het algemeen juist heel veel voor me over en kiest uit zichzelf eigenlijk altijd voor bijv een avondje met mij boven een zuipavond. Maar met afspreektijden etc is hij gewoon zo laks, ik weet dat hij het niet expres doet (hij heeft ook ADD dus z’n geheugen is een zeef) maar het blijft irritant.

2 likes

Wow, wat een egoïst. Je zou toch mogen verwachten van een volwassen man in 2019 dat hij zich bewust is van de privileges die hij als man geniet in deze samenleving.

2 likes

Ik had super mooie laarsjes gezien op marktplaats en had de verkoper gemaild dat ik ze over wilde nemen voor haar vraagprijs. Zijn ze al verkocht :cry:

haal ze er dan af :sleepy: nu heb ik ze gezien en krijg ik ze niet meer uit mijn hoofd

Waarom wil je echt geen credit card?

Ik wil om die reden ook geen creditcard, maar mijn broer vertelde laatst dat dat tegenwoordig helemaal niet meer op die manier hoeft, dat je (volgens mij) letterlijk een bedrag op je creditcard kunt zetten en op is op. Ook kun je aangeven dat je niet rood wil staan, correct me if I am wrong maar zeker de moeite waard om even op te zoeken!

4 likes

Moest gister dus sporten in de brandende zon, omdat ik al overmatig zweet had ik geen zonnebrand opgedaan want zweet het er toch weer af, het gaat van mijn gezicht druipen en komt sowieso ook in mijn ogen.
Nou dat heb ik geweten hoor… ben nu knal rood.

Klopt inderdaad! Dat is dan een prepaid creditcard. Dus als jij €15,- op de creditcard zet dan kan je dat bedrag uitgeven. Alleen sommige bedrijven accepteren een prepaid creditcard niet. Bijvoorbeeld sommige huurautobedrijven. Daar moet je wel rekening mee houden.
Bij deze creditcard hoef je ook niks te delen over je inkomen etc.

3 likes

En @Banananana haha, thanks! Ja, met pubers werk ik. Daar waren sommigen, en mijn leidinggevende dus, echter niet zo enthousiast over. Ik vind het van mezelf wel tof, maar er komen wat existentiële vragen over mijn werkplek naar boven nu.

@Violoncello yup, that’s me. Zo’n klimaatgekkie dat je vakantie naar Spanje af wil pakken!11!! :crazy_face:

3 likes

Oh zo. Ja dat gevoel snap ik wel. Mijn credit card wordt aan het eind van de maand afgeschreven en ik kan maar €1000 max uitgeven. Dus dat is altijd wel safe.

Dat mijn wc een hok is wat nu tering heet is.

Ik zit dus met de ventilator op de wc gericht te kakken met de deur open. Gelukkig woon ik ook alleen

13 likes

Doet me denken aan een poosje geleden toen de cassière niet wist wat een nectarine was. Ze dacht dat het een appel was.

4 likes

Ik heb 1 uur en 14 minuten geleden eten besteld, expres bij deze tent want die zijn altijd supersnel, maar nu is het er nog niet :sob:

Ik hoop heel hard dat dit een gevalletje ik-postte-en-een-minuut-later-ging-de-bel wordt.

Edit: omg de bel ging echt een minuut na mn post :flushed: Had ik dit maar eerder gedaan :sweat_smile:

35 likes

Dat heet een debet card. Is een creditcard waar je eerst geld op zet, voordat je het uitgeeft. Hebben wij ook aangeschaft voor de vakantie. Maar het blijven dure dingen.

1 like

Een debit card is toch gewoon een reguliere pinpas?

1 like

Nee het is echt een creditcard maar je hebt er geen krediet voor. Hebben wij aangeschaft bij Via Buy.

1 like

Oh ik ga ff heel slecht. Heb te weinig gegeten en gedronken vandaag. Koppijn en voel me echt helemaal slap en naar. Hopelijk trekt t snel weg :frowning:

Gauw gaan drinken dan

Ja ben ik aan het doen duh.

2 likes

Goed om te weten haha, vertaalde in het buitenland eigenlijk altijd mijn pinpas naar debit card.

mijn vriend vind het leuk om een vakantie last minute te boeken. Ik niet. We willen ongeveer rond de 20e vertrekken en we twijfelen nog tussen Miami en Griekenland (want die twee landen lijken echt op elkaar). En eigenlijk is het grotendeels afhankelijk van waar hij de mooiste auto kan huren. Ik wil gewoon weten waar ik heenga

1 like