Ja dat snap ik. Wat teleurstellend ook van je vriend, zeker omdat hij weet wat er kan gebeuren.
Er zou vandaag iemand met mee meelopen maar ze is er nog niet en het is tijd voor m’n eerste patiënt.
Ugh.
Al mn goeie t-shirts voor deze broek zitten in de was dus nu heb ik een heel suf topje aan moeten doen want een jurk ofzo kon ook niet agz ik een vacht op mn benen heb waar je vlechtjes in kunt leggen en ik was te laat wakker om even gauw te scheren.
Goedbeschouwd erger ik me dus aan mijn eigen was- en scheerregime, en aan het feit dat het me überhaupt boeit 
Mijn hoofdpijn die na een pijnstiller gisteravond en een nacht slapen gewoon niet weggaat…
Dat ik eerlijk zeer ligt ongesteld ben geworden. Normaal altijd pas op dinsdag. En ik heb een witte onderbroek aan.
Heb het ook niet voelen aankomen.
Hoi met een ervarings deskundige. Wekkertje zetten als je een blikjr in de koelkast zet. Niet al te lang.
( ik heb trouwens zelf geen ervaring hiermee maar veel mensen om mij heen wel. Ben blij met due mensen in mn leven bespaard mij een hoop troep)
Echt? Ik heb echt weken en soms maanden blikjes in mijn koelkast en nooit problemen gehad klopt even af
Huh?? Hoezo dan? Ik heb echt al maanden wat bier en cola in mn koelkast (drink dat zelf niet) en kan me niet voorstellen dat dat ooit zou ontploffen?
Ik ken echt een aantal mensen bij wie t ontploft is dat ik niet meer zonder wekker durf. Ik ben namelijk zon iemand bij wie dit kan gebeuren dus ik neem geen risicos haha.
Ik weet trouwens niet waar het aan ligt hoor. Misschien als je hem op een bepaalde mabier neer zet of bij een bepaalde temperatuur.
Maar hoe lang is dan de max? Ik weet wel dat iets in de vriezer kan klappen, maar in de koelkast…
Oh jongens hahahah ik lees weet niet. Dacht dat er vriezer stond.
Negeer mij hagaga
Sinds ik een huawei telefoon heb, heb ik heel vaak dat ik een foto maak en dat ik er dan met m’n ogen half dicht op sta. Maar echt bijna altijd zit er wel zo’n foto bij als ik er een paar maak (nou klinkt het alsof ik dagelijks hele selfie sessies houd, maar dat valt ook wel mee haha). Bij eerdere telefoons had ik dit echt veel minder vaak heb ik het idee. Of ik word gewoon oud en kan ik geen degelijke foto’s meer maken 
Hahaha, al die lurkers helemaal voor niks naar huis gesjeesd om al die blikjes eruit te halen.
Ik erger me aan deze passief-agressieve emoji: 
En aan het feit dat de a, de z en de 1 (maar die laatste gebruik ik niet heel vaak, dus maakt niet uit) het sinds een paar weken niet meer goed doen op het toetsenbord van mijn laptop en dat ik dus steeds allemaal fouten maak als ik iets typ. Soms moet ik de toets van de a wel tien keer indrukken voor hij het doet.
Misschien zit er iets onder? Vaak kan je de knopjes wel los wrikken met een schroevendraaier ofzo?
Ik ga het proberen!
Aan dat ik vandaag een tentamen heb gemaakt over een onderwerp wat ik goed onder de knie heb, maar dat de docent fouten in de casus heeft gemaakt (namen en aantallen bij erfrecht) waardoor ik nu waarschijnlijk een dikke onvoldoende krijg omdat ik de vraag niet juist kon uitvoeren. Anders had ik nou lekker vakantie maar nu zit ik me zorgen te maken over een (onterechte) kans op een herkansing 
Ik heb sowieso een hekel aan meiden op UW die om aanfoto’s vragen, maar nu heb ik een paar schoenen te koop staan krijg ik alsnog een bericht met: “zou je een aanfoto kunnen maken?”
Haha wat? Het zijn schoenen. Ook nog eens de meest simpele sneakers die er bestaan. Google anders gewoon even jezus
Ohhh ik vind dit ook zo irritant met lippenstift. Verkoop ik bijv. een MAC lipstick, gaan ze vragen om swatches, terwijl je nergens betere swatches kan vinden dan op internet.