Waar erger jij je aan #4

Aan sprinters, zit voor geen meter

1 like

Ik zou op hun media site of fb een slechte recensie of review achter laten. Iedereen leest dit. En niet serveren wat op je kaart staat, vind ik niet best.

Je hebt duidelijk een goede smaak. Verstoppen die shampoo.

1 like

Na mijn reactie durft hij hem denk ik toch al niet meer te pakken :joy:

1 like

Dat ik terug kom van vakantie en één van de eerste dingen wat mijn moeder zegt is: “Oh je bent helemaal niet zo bruin.”
Maar zij is echt het type wat zich laat verbranden en insmeert met olie spf5 terwijl haar zus heeft huidkanker gehad

1 like

Drie berichten achter elkaar op MP of ik 0.01 wil overmaken via een tikkie. Donder op je met oplichting. Heb ze allemaal aangegeven bij MP en nu maar in de advertentie gezet dat dat soort gezeik niet op prijs gesteld wordt.

1 like

Heb ik eindelijk mn vriend zo ver dat de katten in de slaapkamer kunnen want warm en doortochten, willen die fuckers niet bij me slapen

2 likes

Mijn slaapkamer is normaal echt lekker koel. Maar ik kom daar eigenlijk pas weer als ik ga slapen, nu was mijn vriend vanmiddag hier en hebben we de hele middag in bed doorgebracht en nu is het echt een warm hok. Gelukkig komt mijn airco vrijdag

En ik wil heel graag iets kopen van iemand via mp en het is duidelijk iemand die de marktplaats app niet heeft want reageren op een berichtje duurt bijna 24 uur ofzo.

Ja dat snap ik. Wat teleurstellend ook van je vriend, zeker omdat hij weet wat er kan gebeuren.

1 like

Er zou vandaag iemand met mee meelopen maar ze is er nog niet en het is tijd voor m’n eerste patiĂ«nt.

Ugh.

Al mn goeie t-shirts voor deze broek zitten in de was dus nu heb ik een heel suf topje aan moeten doen want een jurk ofzo kon ook niet agz ik een vacht op mn benen heb waar je vlechtjes in kunt leggen en ik was te laat wakker om even gauw te scheren.

Goedbeschouwd erger ik me dus aan mijn eigen was- en scheerregime, en aan het feit dat het me ĂŒberhaupt boeit :sweat_smile:

Mijn hoofdpijn die na een pijnstiller gisteravond en een nacht slapen gewoon niet weggaat

Dat ik eerlijk zeer ligt ongesteld ben geworden. Normaal altijd pas op dinsdag. En ik heb een witte onderbroek aan.
Heb het ook niet voelen aankomen.

Dat ik thuiskom en zie dat er een blikje cola is ontploft in mijn koelkast???

3 likes

Hoi met een ervarings deskundige. Wekkertje zetten als je een blikjr in de koelkast zet. Niet al te lang.

( ik heb trouwens zelf geen ervaring hiermee maar veel mensen om mij heen wel. Ben blij met due mensen in mn leven bespaard mij een hoop troep)

Echt? Ik heb echt weken en soms maanden blikjes in mijn koelkast en nooit problemen gehad klopt even af

4 likes

Huh?? Hoezo dan? Ik heb echt al maanden wat bier en cola in mn koelkast (drink dat zelf niet) en kan me niet voorstellen dat dat ooit zou ontploffen?

3 likes

Ik ken echt een aantal mensen bij wie t ontploft is dat ik niet meer zonder wekker durf. Ik ben namelijk zon iemand bij wie dit kan gebeuren dus ik neem geen risicos haha.

Ik weet trouwens niet waar het aan ligt hoor. Misschien als je hem op een bepaalde mabier neer zet of bij een bepaalde temperatuur.

Maar hoe lang is dan de max? Ik weet wel dat iets in de vriezer kan klappen, maar in de koelkast

1 like