NEee hij lag niet in de vriezer! Gewoon in mijn koelkast en er staan er nog 4 die helemaal niks hebben?? Alleen die ene is gewoon ontploft?? Whattheheck
Echt zo vreemd? Stond hij tegen de achterkant van de koelkast misschien? Ik heb ook wel eens bevroren hüttenkäse gehad zo.
Dat kan wel! Deze stond achteraan de rij van de blikjes hahaha Omg man
Maar niet helemaal tegen de achterkant hoor!
Nu ligt daar bevroren cola ijs. 
Ben nu pas weer thuis dus ga het maar ff schoonmaken
Wat is hier passief agressief aan? Ik gebruik deze heel vaak als ‘pfieuw’
De cd op mn werk. Elke dag dezelfde kut muziek. Nu een soort piepjes test nummer
Ik vind hem wel passief agressief als iemand hem gebruikt in het kader van ‘nou dat was niet zo slim van je
’ of ‘ik heb weleens lekkerder gegeten
’
Als iemand tegen me zegt “ja zei ik toch”
Terwijl 1) hij het niet van te voren had gezegd
2) het een situatie is die niet andere had aangepakt kunnen worden
Echt zin om iemand te slaan met een stalen buis
Dat ik nog geen pauze kan houden. HEB HONGER. ik vreet zo gewoon een klant op.
Ja en zelfs een keer gehad met een tas. Toen gaf ik ze wat trefwoorden waarmee ze op google precies konden zien hoe die ‘stond’. Maar dat was niet goed genoeg toen:’)
Misschien had ik moeten zeggen dat ik me erger aan het passief-agressieve gebruik van deze emoji. Als ‘pfieuw’ of iets dergelijks vind ik hem namelijk prima hoor, maar ik zie heel vaak dat mensen hem op een andere manier gebruiken.
Dan reageren ze (al dan niet terecht) heel fel of hard op iets wat iemand zegt, maar dan wel met deze emoji er achteraan. Ik vind dat altijd een beetje als geveinsde onschuldigheid overkomen.
Een beetje hetzelfde effect als mensen die met zo’n onschuldig / zelfvoldaan lachje erbij een heel felle opmerking inleiden met: ‘Nou ehhh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar …’ of ‘Ik weet het ook niet helemaal hoor, maar ik dacht toch altijd dat …’
Ja oke snapz!
Same hier, en nu zie ik hem pas weer ergens volgende week 
Jeetje, werd net helemaal uitgekafferd door iemand die dacht dat ik voordrong voor een ijsje. Ik liep achter aan man + kind aan een volledig lege ijssalon binnen. Nou, na die man en kind wist ik dus dat het mijn beurt was dus ik geef mijn bestelling door. Begint een man, die dus duidelijk na mij binnenkwam, volledig uit zijn plaat te gaan en schande te spreken van mijn voordringen. Dus ik een beetje verbouwereerd zeggen dat hij dan wel eerst mocht. Maar nee nu hoefde hij niet meer maar wilde nogmaals benadrukken hoe schandalig het was. Stiekem erger ik mij dan vooral aan mijzelf dat ik op die momenten niet gewoon iets terug durf te zeggen als “hou je bek”.
De bank. Ik zag vanmiddag dat er een flinke premie is afgeschreven voor een verzekering, maar het nummer wat erbij staat kan ik nergens terugvinden in m’n verzekeringenoverzicht. Ik heb alle papieren etc er op nageslagen maar nergens kom ik iets tegen met dit verzekeringsnummer of dat ik nog een jaarpremie ergens over zou moet betalen.
Daarnaast betaal ik maandelijks al een premie dus waar die jaarpremie ineens vandaan komt is me onduidelijk. De helpdeskchat stuurde me naar het telefoonnummer verzekeringen maar daar sta ik al bijna 20 minuten in de wacht.
Ohja op zo’n momenten klap ik ook helemaal dicht. Als iemand uit het niets tegen mij uitvalt krijg ik altijd eerst het gevoel van: Sorry dat ik besta. Maar achteraf denk ik GVD #&#@.
Aan het feit dat ik, dankzij het warme weer, de peuter van de buren helemaal hysterisch hoor schreeuwen maar de moeder al een half uur net zo hard terugschreeuwt 
Schandalig dat dit in deze tijden nog gebeurt…
Ik werk ook ‘maar’ 4 dagen, want daarbij voel ik me beter. Vonden mensen ook altijd raar. Nu krijg ik een baby en blijf ik 4 dagen werken, vinden ze me raar omdat ik teveel zou gaan werken 
Gewoon lekker doen waar jij gelukkig van wordt!
ja dit. word hier altijd zo moe van hè. ik heb een paar jaar geleden na m’n studie ook fulltime gewerkt maar ik trok dat gewoon echt niet dus toen ging ik 32u werken en een commentaar dat ik kreeg
echt laat mij gewoon doen wat ik wil, jij weet niet hoe ik me voel en waar in godsnaam bemoei je je mee Gerda 
Aan het feit dat ik met honger in bed lig, eigenlijk wil slapen. Alleen ben ik te moe om naar de keuken te lopen en te hongerig om te slapen.