Waar erger jij je aan #4

De littekens op m’n benen. Ik viel vroeger vaak op m’n knieën dus die hebben al wat lichte littekens hier en daar. Daarnaast ben ik twee en drie jaar geleden nog een keer gevallen en had ik simpele schaafwonden die je nu nog steeds(!) heel goed ziet.
Heb nu een muggenbult op m’n been (die flink open is gekrabd -in m’n slaap-) en ik ben alweer bang dat het een litteken achter gaat laten. Zo lelijk :frowning_face:

1 like

Klinkt als mij, haha. Vroeger zo vaak op m’n bakkes gegaan dat m’n knieën echt te lelijk voor woorden zijn. Sowieso erger ik me vaak aan m’n eigen onhandigheid, zucht…

Scheren. Het grote gedoe.

6 likes

Enorm herkenbaar
Heb het al zo lang ik me kan herinneren

1 like

Heb ik ook heel vaak! Weet niet zo goed waarom

1 like

Tijdens mijn zwangerschap zeiden ze. 9 maanden zwanger en daarna weer 9 maanden herstellen.

1 like

Hahaha ik lees “het grote gedoe” echt in de stem van Vic Crezeé als het album van hem en Faberyayo aankondigt.

(Ik hoop echt dat je dat album ook kent. Anders voel ik me zo stom :stuck_out_tongue:)

6 likes

De katten hadden vandaag een kots festijn op mijn witte kleed zag ik net :face_vomiting: morgen maar even een spraytje kopen

Hahahaha jaa dat album ken ik!

1 like

Soda kopen! Goedkoop en werkt perfect. :ok_hand:t2: Met sodasopje deppen op de vlek(ken). Helaas al meerdere keren moeten gebruiken. :sob: Waarom moeten ze altijd dat tapijt hebben…

1 like

Ik heb hetzelfde. M’n scheenbenen zitten helemaal onder de littekens en witte krasjes, muggenbulten en blauwe plekken. Het zijn echt van die a charmante benen alsof ik jarenlang zwaar werk in de bouw heb gedaan. Maar tegelijkertijd heb ik er maar gewoon schijt aan. Maar mooi is het niet.

7 likes

Of de lichaam make up van kim kardashian kopen.

Volgens mij ben ik hier zowat alleen in, want mensen moeten mij ook altijd wijzen op littekens op mijn benen, maar ik vind daar dus echt helemaal niks van. Ik vind littekens op benen nooit lelijk, ja ze vallen op en je ziet ze, maar het maakt voor mij benen niet opeens afzichtelijk ofzo.
Ok dit verandert jouw mening over je benen vast niet, maar wilde toch even kwijt dat er niks mis is met ze!

8 likes

Ja, ik heb zelf ook nooit gedacht: weuw die benen zijn zo lelijk want littekens/wit/whatever. Al snap ik dat het natuurlijk wel rot is als je er zelf heel erg mee zit!

1 like

Nee, het valt ook wel mee hoor @ellegirltalk @anon42289517, maar mooi vind ik het niet. Ik vind m’n benen gelukkig niet afzichtelijk. Make-up voor m’n lichaam zou ik in ieder geval nooit gebruiken.

2 likes

Mijn ouders deden vroeger ook zo panisch over littekens, dat dat zo lelijk was. Ik kan me daar echt niet aan storen? Ik kan me voorstellen dat dat anders is als het gaat om hele opvallende littekens, maar gewoon van kleine wondjes, boeie.

Dit bedoel ik overigens niet vervelend tegenover jou @Frankie!

2 likes

Ja hetzelfde met witte benen! Hoorde van de week weer iemand zeggen dat het echt niet kon, haar witte benen in een kort broekje. Toen dacht ik nou kan prima toch? Is toch niks raars aan, zo zien je benen er nou eenmaal uit en die zijn primaaa.

8 likes

Ik zat je oude naam te taggen en kon je maar niet vinden :’)
Ik vind opvallende littekens dus ook niet erg, van beenbreuken ofzo. Heb zelf ook een litteken van een wond die eigenlijk gehecht had moeten worden dus het is best een vreemd litteken, maar het boeit mij niks. Maar mensen moeten er wel steeds iets over zeggen. Ik ben geen beenmodel ofzo, dan snap ik dat het helemaal gaaf moet zijn.

1 like

Dat de lesstof op het mbo naar mijn mening soms echt niet oké is. Docenten maken zelf readers en daar staan soms gewoon dingen die niet kloppen? Gewoon knip/plak werk van wikipedia. Ook als ik zelf een verslag maak hoef ik niet eens een bronvermelding te maken???

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar soms mis ik APA :sleepy:

5 likes

Lijkt me wel grappig om dan juist een verslag te maken compleet met pagina’s aan referenties in APA.

2 likes