Waar erger jij je aan #4

Oh jongens hahahah ik lees weet niet. Dacht dat er vriezer stond.

Negeer mij hagaga

13 likes

Sinds ik een huawei telefoon heb, heb ik heel vaak dat ik een foto maak en dat ik er dan met m’n ogen half dicht op sta. Maar echt bijna altijd zit er wel zo’n foto bij als ik er een paar maak (nou klinkt het alsof ik dagelijks hele selfie sessies houd, maar dat valt ook wel mee haha). Bij eerdere telefoons had ik dit echt veel minder vaak heb ik het idee. Of ik word gewoon oud en kan ik geen degelijke foto’s meer maken :joy:

2 likes

Hahaha, al die lurkers helemaal voor niks naar huis gesjeesd om al die blikjes eruit te halen.:joy:

7 likes

Ik erger me aan deze passief-agressieve emoji: :sweat_smile:

En aan het feit dat de a, de z en de 1 (maar die laatste gebruik ik niet heel vaak, dus maakt niet uit) het sinds een paar weken niet meer goed doen op het toetsenbord van mijn laptop en dat ik dus steeds allemaal fouten maak als ik iets typ. Soms moet ik de toets van de a wel tien keer indrukken voor hij het doet.

4 likes

Misschien zit er iets onder? Vaak kan je de knopjes wel los wrikken met een schroevendraaier ofzo?

1 like

Ik ga het proberen!

Aan dat ik vandaag een tentamen heb gemaakt over een onderwerp wat ik goed onder de knie heb, maar dat de docent fouten in de casus heeft gemaakt (namen en aantallen bij erfrecht) waardoor ik nu waarschijnlijk een dikke onvoldoende krijg omdat ik de vraag niet juist kon uitvoeren. Anders had ik nou lekker vakantie maar nu zit ik me zorgen te maken over een (onterechte) kans op een herkansing :persevere:

Ik heb sowieso een hekel aan meiden op UW die om aanfoto’s vragen, maar nu heb ik een paar schoenen te koop staan krijg ik alsnog een bericht met: “zou je een aanfoto kunnen maken?”
Haha wat? Het zijn schoenen. Ook nog eens de meest simpele sneakers die er bestaan. Google anders gewoon even jezus

4 likes

Ohhh ik vind dit ook zo irritant met lippenstift. Verkoop ik bijv. een MAC lipstick, gaan ze vragen om swatches, terwijl je nergens betere swatches kan vinden dan op internet.

2 likes

NEee hij lag niet in de vriezer! Gewoon in mijn koelkast en er staan er nog 4 die helemaal niks hebben?? Alleen die ene is gewoon ontploft?? Whattheheck

Echt zo vreemd? Stond hij tegen de achterkant van de koelkast misschien? Ik heb ook wel eens bevroren hüttenkäse gehad zo.

Dat kan wel! Deze stond achteraan de rij van de blikjes hahaha Omg man
Maar niet helemaal tegen de achterkant hoor!
Nu ligt daar bevroren cola ijs. :upside_down_face:
Ben nu pas weer thuis dus ga het maar ff schoonmaken

1 like

Wat is hier passief agressief aan? Ik gebruik deze heel vaak als ‘pfieuw’

5 likes

De cd op mn werk. Elke dag dezelfde kut muziek. Nu een soort piepjes test nummer

Ik vind hem wel passief agressief als iemand hem gebruikt in het kader van ‘nou dat was niet zo slim van je :sweat_smile:’ of ‘ik heb weleens lekkerder gegeten :sweat_smile:

1 like

Als iemand tegen me zegt “ja zei ik toch”
Terwijl 1) hij het niet van te voren had gezegd
2) het een situatie is die niet andere had aangepakt kunnen worden
Echt zin om iemand te slaan met een stalen buis

6 likes

Dat ik nog geen pauze kan houden. HEB HONGER. ik vreet zo gewoon een klant op.

3 likes

Ja en zelfs een keer gehad met een tas. Toen gaf ik ze wat trefwoorden waarmee ze op google precies konden zien hoe die ‘stond’. Maar dat was niet goed genoeg toen:’)

2 likes

Misschien had ik moeten zeggen dat ik me erger aan het passief-agressieve gebruik van deze emoji. Als ‘pfieuw’ of iets dergelijks vind ik hem namelijk prima hoor, maar ik zie heel vaak dat mensen hem op een andere manier gebruiken.

Dan reageren ze (al dan niet terecht) heel fel of hard op iets wat iemand zegt, maar dan wel met deze emoji er achteraan. Ik vind dat altijd een beetje als geveinsde onschuldigheid overkomen.

Een beetje hetzelfde effect als mensen die met zo’n onschuldig / zelfvoldaan lachje erbij een heel felle opmerking inleiden met: ‘Nou ehhh, ik wil niet veel zeggen hoor, maar …’ of ‘Ik weet het ook niet helemaal hoor, maar ik dacht toch altijd dat …’

6 likes

Ja oke snapz!

1 like