Waar erger jij je aan #4

Vorige week werd ik wakker uit een dutje en had ik een stijve nek die ik amper kon draaien of bewegen. Super pijnlijk. Nou dat was langzaam wel over gegaan. Ga ik net sporten en ik weet niet wat ik gedaan heb, maar aan het einde van dat sporten is nu de andere kant weer helemaal pijnlijk en stijf. Wtf. Ik had dit jaren terug ook zo vaak, maar dacht dat het wel voorbij was.

Ik vind het zo moeilijk om knopen door te hakken. Ik moet een werkgerelateerde beslissing nemen, maar weet het gewoon echt niet.

Ik word zo gebeld, en dan moet ik aangeven wat ik wil. Ik wil eigenlijk gewoon niet opnemen. Maar dat is niet ā€˜the adult thingā€™ om te doen.

2 likes

Ik heb er zelf echt schijt aan, maar krijg wel heel vaak opmerkingen dat ik echt eens in de zon moet gaan zitten en dat een gebruinde huid mooier is. Of dat ik er ongezond/ziek uit zou zien. Oh en de vraag of ik de hele zomer binnen heb gezeten komt ook geregeld voorbij.

1 like

Dit weer en geen normale kleding hebben (oh en je buik weer eens te aanwezig vinden in bepaalde strakke rokken). Ik heb alleen korte broekjes die niet echt geschikt zijn om in de stad/naar afspraken te dragen. Hempjes die ik heb zijn ook vaak te bloot en meer bedoeld voor vrije tijd/vakantie. Ik heb wijde rokken nodig tot kuitlengte ofzo, maar die heb ik niet. En daar kom ik altijd achter als het al zover is. Nu heb ik een lange broek aan maar vind dat veel te warm.

1 like

Ik heb er eentje, maar daarmee heb ik een keer tussen mijn trappers vastgezeten en dat was vrij traumatisch. :stuck_out_tongue: Alleen bedoeld om mee te lopen en ik moet vaak op de fiets. Zie niet vaak lange mooie jurken, maar ga daar eens naar zoeken! (had toevallig net een zalando bestelling binnen met een jurk tot kuitlengte, leek me leuk, maar het lijkt wel een juten zakā€¦) Heb jij tips?

&otherstories hebben heel vaak mooie midi/maxi jurken!

Ik heb voor het eerst een dun jurkje aan met enkel spaghetti bandjes en ik doe er GEEN legging onder. Dit is voor mij een mijlpaal en het doet me goed dat ik het nu eindelijk durf. :partying_face:

35 likes

En daar erger je je aan? :stuck_out_tongue:

Nee sorry, supergoed dat je dit durft en doet!

1 like

Omg zal de hitte wel zijn :woman_facepalming:

1 like

Ik inderdaad ook zoiets, of ik knoop de jurk/rok op, dat gaat meestal ook wel.

1 like

De hond waar ik op pas is vandaag zo aanhankelijk en ik heb geen idee wat ze wil. Ze heeft eten en drinken, is uitgelaten, ze kan binnen koel bij de ventilator liggen en buiten warm in de zon. Normaal gesproken doet ze haar eigen ding en is ze rustig (ze is oud), maar vandaag achtervolgt ze me overal en ik word er lichtelijk gestoord van.

Dat ik het topic ivm het openbaar vervoer niet kan vinden want het was weer excellent vandaag

3 likes

Las net een post op LinkedIn van iemand die helemaal trots is op hoe de Hunkemoller winkel eruit ziet, namelijk:


Exact zoals een Victoriaā€™s Secretā€¦

25 likes

Zo slecht!

1 like

@Evenveel
Woww wtf

Ik erger me aan mensen die hun zonnebril tegen hun voorhoofd aan zetten.
Zo mega hoog. Die vleugeltjes horen op je neusbot te staan, niet in je ooghoeken. :roll_eyes::confounded:

7 likes

Vriend en zā€™n ā€œoh laat die 2 grote spinnen maar boven ons bed wonen, ze eten muggenā€ Pfff en waarom zit ik nu dan onder de bultenā€¦

Tijd voor een functioneringsgesprek met die dierenā€¦ You have one job!

17 likes

Beter goed gejat dan slecht bedacht he

1 like

Dat mijn date echt TE VAAK zegt " itā€™s just unbelievable" ā€œyeah just unbelievableā€. Over normale dingen en eh eigenlijk alles. Echt extreem irritant en heb het ook gezegd.

3 likes

Ja zie dat op het forum ook vaak. Ik ben echt vaak underimpressed denk ik.

6 likes

Oprecht :face_vomiting::face_vomiting:

7 likes