Mijn vriend maakt altijd mijn lunch klaar als ik moet werken. Gisteren deed hij een beetje moeilijk over brood ontdooien en toen heb ik gezegd dat ie t dan maar niet moest doen als het zoveel moeite was en ik wel een banaan zou eten - beetje dramatisch haha. Nu blijken alle bananen overrijp en sta ik zelf brood te ontdooien 
Dat er naast ons huis een groot gebouw nu al weken gesloopt wordt en het heeft nogal haast. En dat veroorzaakt elke dag immense herrie al vanaf 7:30, ook op zaterdag :(. Kan je nagaan als je ook nog eens een kater hebt 
Dat ik verbrand ben, ik kan me niet eens de vorige laatste keer herinneren. Misschien wel meer dan 10 jaar geleden. Het doet ook echt pijn, en het is m’n stomme eigen schuld want ik smeer me nooit in. Nou daar heb ik weer van geleerd. Ik viel in slaap in de zon en eigenlijk zit ik nooit echt in de zon dus ineens krijgt mijn huid dan felle zon urenlang op zich gericht zonder enige bescherming. Man man. Vooral m’n bovenrug. De rest van m’n lichaam is me nog bespaart gebleven.
Haha shit dit is echt bijna de laatste foto die ik op insta postte 
Ja ben er nu wel echt klaar mee
! Wel fijn dat het bij jou een klein beetje meevalt.
Ik hoop dat het gemak van de supermarkt straks het alles waard maakt. Tenminste als het waar is dat die er ook echt komt…
Ik ontdooi het brood dus nooit en smeer het bevroren. Dan is het tegen de lunch allang ontdooid en vaak ook ‘verser’.
Dat ik m’n apple oortjes niet in m’n laptop kan gebruiken omdat het verloopstuk alleen andersom is en ik wel oortjes nodig heb 
Mijn wekker gaat om 7.
Het begint om 11.
WHY. Dit is nog niet af! 
M’n eigen luiheid.
Een gevalletje parttime dode cavia: ik moest mij zelfs gaan verdedigen dat ik ‘maar’ 32 uur per week werk. terwijl die persoon weet dat ik chronisch ziek ben. Dat ik het toch maar weer zou moeten proberen want ik ben jong. Misschien zou het nu wel gaan, terwijl de situatie hetzelfde is gebleven. :’) Dat het de voorgaande keren met 40 echt survivallen was (na een werkdag heel vroeg naar bed en in het weekend nauwelijks energie om simpele taken uit te voeren) daar werd lacherig over gedaan.
Als je parttime werkt en het financieel allemaal kan bijbenen is het toch prima.
Ze zeggen dit ipv 7 uur. Of 11 uur.
Snap het nog niet :’) 
Mijn wekker gaat om 7
Vs
Mijn wekker gaat om 7 uur
Dat mensen zeggen ‘mn wekker gaat om 7’ ipv ‘m’n wekker gaat om 7 uur’. Snapte het eerst ook niet haha.
Ik snap het ook nu pas hoor, maar de ergernis is dus dat sommige mensen het woord uur weglaten en dat de zin dan nog niet af is.
Die twee zinnen zijn gewoon voorbeelden daarvan.
Dat is een betere uitleg
dank je! Voor wie een voorbeeld wil, check bijv video van vloggloss vandaag.
Een bedrijf dat mij belt met vragen die ik veel beter via e-mail kan beantwoorden. Überhaupt bedrijven waarvan de werknemers bellen met 06 nummer. Ik verwacht een belangrijk telefoontje ja, je stuurt me maar gewoon een mail 
Ik moet straks naar de tandarts, en op zich heb ik daar geen gevoelens bij. Maar ik vind het altijd zo erg dat iemand dan zo dicht op mijn poriën (= lelijke huid) zit. En helemaal nu mijn kin echt een ramp is. Echt het heeft er nog nooit zo slecht uitgezien qua puisten bulten en wonden. Kan er niet zoveel aan doen maar toch schaam ik me
(En het doet ook gewoon pijn)
Dat is een goeie voor de volgende passief-agressieve dramatische reactie van mij!