Waar erger jij je aan #4

Snap het nog niet :’) :stuck_out_tongue:

6 likes

Mijn wekker gaat om 7
Vs
Mijn wekker gaat om 7 uur

3 likes

Dat mensen zeggen ‘mn wekker gaat om 7’ ipv ‘m’n wekker gaat om 7 uur’. Snapte het eerst ook niet haha.

3 likes

Oh at snap ik dan wel, maar snap verder je bericht niet. Dat je te veel uren over hebt ofzo? @Lort

Ik snap het ook nu pas hoor, maar de ergernis is dus dat sommige mensen het woord uur weglaten en dat de zin dan nog niet af is.

Die twee zinnen zijn gewoon voorbeelden daarvan.

3 likes

Dat is een betere uitleg :slight_smile: dank je! Voor wie een voorbeeld wil, check bijv video van vloggloss vandaag.

2 likes

Een bedrijf dat mij belt met vragen die ik veel beter via e-mail kan beantwoorden. Überhaupt bedrijven waarvan de werknemers bellen met 06 nummer. Ik verwacht een belangrijk telefoontje ja, je stuurt me maar gewoon een mail :rage:

Ik moet straks naar de tandarts, en op zich heb ik daar geen gevoelens bij. Maar ik vind het altijd zo erg dat iemand dan zo dicht op mijn poriën (= lelijke huid) zit. En helemaal nu mijn kin echt een ramp is. Echt het heeft er nog nooit zo slecht uitgezien qua puisten bulten en wonden. Kan er niet zoveel aan doen maar toch schaam ik me :frowning: (En het doet ook gewoon pijn)

Dat is een goeie voor de volgende passief-agressieve dramatische reactie van mij!

Ik zou vandaag een cijfer terug krijgen waar woensdag de herkansing van is maar nog steeds niks gehad :roll_eyes:

Och jeetje, heb jij hem geslagen, of hij jou?

Ik erger me dood aan de kilo’s die ik aankom door het stoppen met roken. Oké ik heb het ook iets wat laten varen soms…

Dit is nu wel een beetje dubbel clickbait met jouw post zonder uitleg :joy:

6 likes

Dat iedereen zo enorm naar mn boobs loopt te gluren. Ja ik heb inkijk maar zie jij maar eens meloenen mee te nemen in een te kleine boodschappen tas. En 1x kijken is genoeg hoor je hoeft niet elke x dat ik langs loop met je hoofd in mn shirt te kruipen.

22 likes

Oh gelukkig maar, ik schrok al!

1 like

Je mag ons ook gewoon taggen hoor :P.

1 like

Is gewoon een stopwoodje. Heeft verder niks te maken met iets gewoon vanzelfsprekend vinden of gewoon niet.

3 likes

Hahah ik vind het grappig dat je je hieraan ergert. Je gelooft ze dus nooit?

Ik word echt gek van mn jeukende tepels. Ze zijn ook echt de hele tijd stijf en ik draag geen voorgevormde BHs dus ik loop de hele tijd met harde tepels in zicht.
En ik weet ook niet waardoor het komt :mad::mad:

2 likes

Mss wrijving door zweet met het warme weer in combinatie met synthetische stofjes? Heb je een simpele katoenen topje/beha die je kan dragen om te kijken of het mindert?

1 like