Waar erger jij je aan #4

Ik vind het oprecht jammer, dat je dat vindt.

3 likes

Ik zit ook helemaal vol. er heerst een grote plaag waar ik woon.

Tip: Maizena erop! dat helpt tegen de jeuk en de broeierigheid met de warmte samen.

1 like

Mensen die mijn naam verkeerd spellen als ze me mailen. Ik heb totaal geen moeilijke naam. Het is een naam die je niet vaak hoort, maar moeilijk is hij niet. En al was dat wel zo, je mailt letterlijk naar voornaamachternaam@blablabla.com Ă©n je mail is een reactie op een mail van mij, waar mijn naam netjes onder staat. Hoe kan dit misgaan?! :rolleyes:

Ik gebruik nu even dit voorbeeld, zo heet ik niet echt hoor, maar stel dat ik Lize zou heten, dan krijg ik wekelijks mailtjes met ‘Hoi Liza’ ‘Hoi Lisa’ ‘Hoi Liset’. Ik heb al zo veel variaties op mijn naam voorbij zien komen :mad:

Ik heb precies hetzelfde
En sinds ik dit plaatje heb gezien krijg ik dit altijd in mn hoofd als het me overkomt
crypti-calli-lwillleavenow-to-the-tune-of-destinys-childs-say-my-36319352

37 likes

Omijngod same! Mijn mailadres is letterlijk lisa@lisa.nl en dan nog krijg ik mails voor lize!!
Terwijl ze mij dan mailen hé dus ze hebben dat hele mailadres ingetypt

4 likes

Jawel past precies. Blijven oefenen! Als het je lukt ben je van harte welkom in het FF-talk.

2 likes

image

1 like

29 likes

Wow oprecht (ja oprecht!!!) mooi!

5 likes

Ja meerrrrr, ik wil meer horen! :stuck_out_tongue:

1 like

Dat heb ik ook best vaak!! terwijl mijn naam eigenlijk maar op een bepaalde manier te spellen is (de meest gangbare manier) en ik volgens mij nog nooit iemand anders tegengekomen ben die ook mijn naam heeft en op die andere manieren wordt gespeld zoals soms in mails staat


1 like

Collega heeft mij tijdje terug overgehaald voor activiteit vanmiddag op werk. Wilde eigenlijk niet, maar oké vooruit als we samen gaan is het vast wel gezellig. Stuurt ze net berichtje dat ze vanmiddag niet gaat.
Ja hallo waarom moest ik me dan opgeven. Vind het lullig om zelf op de dag zelf af te zeggen t.o.v. de organisatie van de activiteit (en ben er nu toch, anders was ik vandaag thuis aan het werk gegaan), maar ja kut zeg.

6 likes

Dat ik altijd heel licht ongesteld ben, maar nu met die grafhitte ineens ieder half uur een nieuwe tampon in moet doen anders lek ik door. En dan nog die krampen in mijn buik en takke-humeur. Ik ga straks chocolade en chips halen en dan bekijkt iedereen het maar.

3 likes

In mijn huis is het 30°, in mijn auto is het 35° en op kantoor zit ik met een dictator die niet alleen de lichtsterkte maar ook de temperatuur in de ruimte wil bepalen. Het type dat ““hoofdpijn”” krijgt van TL-verlichting Ă©n airco.

JA MEID GA DAN THUIS WERKEN HE

Momenteel is het hier een aangename 23°, het is maar wachten tot ze uit meeting komt
 Ben benieuwd hoe boos ze gaat zijn.

8 likes

1 collega. Typt hard, ramt echt op dat ding, en veel, maar hoeft in ons werk niet. En muziek aan maar net zo dat je alleen geruis hoort, en het ergste: pakt je kopje bij de bovenrand. Zo ranzig, kan weer gaan schoonvegen, en er zit gewoon een oor aan dat kopje. Volgende keer flapt ik het er waarschijnlijk te bitchy uit. Maakte al opmerking over het getyp.

5 likes

Ik zit in een bibliotheek te werken voor het raam en recht tegenover me is een huis met een schuin dakraam waar nu PRECIES de zon in valt, en die schijnt me nu dus vol in mijn ogen. Maar alle andere werkplekken zijn bezet. :sob:

En ik erger me aan mezelf: ik wil eigenlijk gewoon the Sims spelen maar ik durf niet omdat iedereen mijn scherm kan zien en dadelijk sturen ze me weg want hoe durf ik een spelletje te doen aan deze studietafel.

3 likes

Ik moet telefoontjes plegen maar niemand neemt op. Vind dat zo ergerlijk, heb het hele dag uit zitten stellen en nu krijg ik niemand te pakken.

1 like

Ik zou er dan een titanenstrijd van maken dat IK heel veel HOOFDPIJN krijg van de hitte dus dan moeten we maar een compromis sluiten hĂš.
Haat aan dat zulk mensen!!!

3 likes

Dat mij vri3nd zoveel wc papier gebruikt als hij poept. Hij is een propper en geen vouwer

Aan mijn staafmixer, dat kloteding blijft nooit staan als je 'm ff weg wilt zetten :angry:

1 like