Waar erger jij je aan #4

Ik zou vandaag een cijfer terug krijgen waar woensdag de herkansing van is maar nog steeds niks gehad :roll_eyes:

Och jeetje, heb jij hem geslagen, of hij jou?

Ik erger me dood aan de kilo’s die ik aankom door het stoppen met roken. OkĆ© ik heb het ook iets wat laten varen soms…

Dit is nu wel een beetje dubbel clickbait met jouw post zonder uitleg :joy:

6 likes

Dat iedereen zo enorm naar mn boobs loopt te gluren. Ja ik heb inkijk maar zie jij maar eens meloenen mee te nemen in een te kleine boodschappen tas. En 1x kijken is genoeg hoor je hoeft niet elke x dat ik langs loop met je hoofd in mn shirt te kruipen.

22 likes

Oh gelukkig maar, ik schrok al!

1 like

Je mag ons ook gewoon taggen hoor :P.

1 like

Is gewoon een stopwoodje. Heeft verder niks te maken met iets gewoon vanzelfsprekend vinden of gewoon niet.

3 likes

Hahah ik vind het grappig dat je je hieraan ergert. Je gelooft ze dus nooit?

Mss wrijving door zweet met het warme weer in combinatie met synthetische stofjes? Heb je een simpele katoenen topje/beha die je kan dragen om te kijken of het mindert?

1 like

Aan hoe hard de tv van de buren staat Ʃn hoe hard ze echt bijna letterlijk elke seconde commentaar moeten leveren op wat ze zien. Hou gewoon je smoel dicht.

1 like

Dat ik om 23:30 moet werken. Ik ben al helemaal gaar.

Iemand op het forum liet toch een keer een scheet en probeerde toen te faken dat het de stoel/tafel was door het na te doen en die maakte precies dat geluid :astonished: dat was echt een cool verhaal

28 likes

Ik ging van de week baantjes zwemmen en het was zo druk met allemaal bejaarden en ik moest een soort van zigzaggen waardoor ik denk ik de helft meer heb gezwommen dan normaal. En die oude mensen komen altijd met z’n tweeĆ«n en moeten altijd naast elkaar zwemmen en dat neemt zoveel ruimte in?

Maar ik probeerde 2 oude vrouwtjes in te halen en toen schopte ik er per ongeluk een :frowning_face:

24 likes

Aan de 2 Twentse meisjes die hun papa het huis naast me hebben laten kopen en nu luid zitten te tetteren in de tuin, met accent. Ga alsjeblieft weg.

2 likes

Oeh ja dat zijn stevige accenten!

En limburgs ook, maar wij praten over het algemeen wat minder hard dus dat is minder storend

1 like

Ze zitten ook echt met 10 mensen ofzo, allemaal bijna onverstaanbaar maar vreselijk luid. Inmiddels staat er een soort ski-hut playlist op.
Ik doe gewoon zuur omdat ik morgen weer om 6 uur op moet haha, gelukkig zit m’n slaapkamer aan de andere kant van het huis dus ik trek me zo terug in m’n Zwarte Cross vrije zone.

19 likes

Hahaha die laatste zin

3 likes

Aan dat ik niet kan slapen omdat Mn vriend nog niet thuis is. Maar dat komt vooral doordat hij zei dat hij rond 1 uur weer thuis zou zijn. Om half 2 heb ik hem nog geappt met de vraag of het leuk was en dat ik naar bed ging.

Daae heeft hij nier op gereageerd. Maar nu anderhalf uur later lig ik er toch een beetje op te wachten ofzo, omdat hij voor mijn gevoel ieder moment thuis kan komen. Ligt aan mezelf hoor, dat weet ik wel, en ben al lang blij dat hij (blijkbaar) een leuke avond heeft. Maar dan heb ik liever dat van tevoren gewoon duidelijk is dat ie tot 5 uur ofzo wegblijft

1 like

ā€œik heb dit nog nooit opā€. Is een grote ergernis van mij. Maar enorm veel mensen zeggen het dus het zal wel juist zijn. Maar het klinkt als een niet afgemaakte zin.

10 likes