Waar erger jij je aan #4

Aan hoe hard de tv van de buren staat én hoe hard ze echt bijna letterlijk elke seconde commentaar moeten leveren op wat ze zien. Hou gewoon je smoel dicht.

1 like

Dat ik om 23:30 moet werken. Ik ben al helemaal gaar.

Iemand op het forum liet toch een keer een scheet en probeerde toen te faken dat het de stoel/tafel was door het na te doen en die maakte precies dat geluid :astonished: dat was echt een cool verhaal

28 likes

Ik ging van de week baantjes zwemmen en het was zo druk met allemaal bejaarden en ik moest een soort van zigzaggen waardoor ik denk ik de helft meer heb gezwommen dan normaal. En die oude mensen komen altijd met z’n tweeën en moeten altijd naast elkaar zwemmen en dat neemt zoveel ruimte in?

Maar ik probeerde 2 oude vrouwtjes in te halen en toen schopte ik er per ongeluk een :frowning_face:

24 likes

Ja dat ga ik inderdaad ffe proberen, Thanks!

Aan de 2 Twentse meisjes die hun papa het huis naast me hebben laten kopen en nu luid zitten te tetteren in de tuin, met accent. Ga alsjeblieft weg.

2 likes

Oeh ja dat zijn stevige accenten!

En limburgs ook, maar wij praten over het algemeen wat minder hard dus dat is minder storend

1 like

Ze zitten ook echt met 10 mensen ofzo, allemaal bijna onverstaanbaar maar vreselijk luid. Inmiddels staat er een soort ski-hut playlist op.
Ik doe gewoon zuur omdat ik morgen weer om 6 uur op moet haha, gelukkig zit m’n slaapkamer aan de andere kant van het huis dus ik trek me zo terug in m’n Zwarte Cross vrije zone.

19 likes

Hahaha die laatste zin

3 likes

Aan dat ik niet kan slapen omdat Mn vriend nog niet thuis is. Maar dat komt vooral doordat hij zei dat hij rond 1 uur weer thuis zou zijn. Om half 2 heb ik hem nog geappt met de vraag of het leuk was en dat ik naar bed ging.

Daae heeft hij nier op gereageerd. Maar nu anderhalf uur later lig ik er toch een beetje op te wachten ofzo, omdat hij voor mijn gevoel ieder moment thuis kan komen. Ligt aan mezelf hoor, dat weet ik wel, en ben al lang blij dat hij (blijkbaar) een leuke avond heeft. Maar dan heb ik liever dat van tevoren gewoon duidelijk is dat ie tot 5 uur ofzo wegblijft

1 like

“ik heb dit nog nooit op”. Is een grote ergernis van mij. Maar enorm veel mensen zeggen het dus het zal wel juist zijn. Maar het klinkt als een niet afgemaakte zin.

10 likes

In dezelfde lijn als “Ik heb m’n telefoon niet bij”, dat is ook zo’n halve zin! Vreselijk.

6 likes

De zwarte cross is niet in Twente :laughing:

7 likes

Hahahaha! Geen idee joh, ik associeer dat soort accenten met Zwarte Cross blijkbaar.

4 likes

Ik ook, vanwege brommers kiekn haha

1 like

Oh dat is verschrikkelijk inderdaad. Mijn vriend doet dat ook zo erg. Of als we weggaan roept hij: “wij zijn!” Wij zijn wat…
Ik mompel er altijd de rest van de zin achteraan

2 likes

Coooooooooooola

4 likes

Nou dit is geloof ik m’n derde post hier dat ik het zo irritant vind om verstrengeld te slapen. Ik probeer het telkens aan te geven maar ik vind het ook weer zielig. Hij kan op z’n buik slapen, zij, rug, het maakt geen zak uit. Met kussen, zonder kussen. Ik denk dat ie nog kan slapen als hij ondersteboven van een hoog flatgebouw hangt. Maar ik moet echt een specifieke houding aannemen en zijn lichaam voelt echt ZO zwaar aan. Hij ziet er helemaal niet zwaar uit en ik snap er niks meer van. 1 arm voelt al als een blok beton waar ik onder lig. Hij ging net met zijn hoofd op mijn nekbot? Liggen. Ik wist niet eens meer dat ik die had. Zegmaar die bolle bij je bovenrug/nek. Dat kan toch niet lekker liggen?! Ik heb nou nog 1 arm over m’n middel liggen, de rest heb ik weer los weten te wringen. Vind het ZO kut, en ik snap niet waarom ik dit moeilijk vind om aan te geven dat ik gewoon “alleen” dus los van elkaar moet slapen. Ook maakt het hem niks uit of die in een donkere of lichte kamer slaapt, geluiden. Eigenlijk kan hij gewoon ergens worden neergegooid worden en hij kan er slapen. Ik wil ook lekker slapen. :sob:

Ik zeg zoiets ook! Is geloof ik Brabants. Moet er officieel een ‘me’ achter? Ik weet het niet eens haha, denk dat ik hier juist gek aangekeken wordt als ik dat zeg :thinking:

1 like

Ja daar moet een me achter in mijn ogen. En ook bij ik heb dat nog nooit op. Ik zeg dan ik heb dat nog nooit gegeten. Ik denk idd dat het iets van onder de rivieren is.

3 likes