-
@vuilnisglitter als ik een zin niet afmaakte vroeger schreeuwden m’n moeder en zus ME naar mij.
Of ze vroegen bij wat? Was iig vet vervelend maar het heeft wel gewerkt
Dat je bij Blendle vanaf augustus alleen nog een maandelijks abo kan nemen en je niet meer vrij bent om elk artikel naar wens te lezen (hooguit als ze een week oud zijn of zo). Allereerst laten ze je op die manier nog meer in een bubble leven en dat lijkt me juist onwenselijk.
Bovendien vond ik het juist handig omdat ik dan specifiek bepaalde artikelen alsnog kon lezen die normaal achter een betaalmuur zitten. Als je voor je studie bijvoorbeeld bepaalde actuele krantenartikelen moet zoeken voor een opdracht was deze dienst toch handiger dan bepaalde alternatieven.
En dat ik dus nog 4,90 heb die ik daar moet uitgeven voor Augustus en je niet je geld terug kan krijgen maar wel een nieuw abonnement tegen een gereduceerd tarief. 
Het stoplicht staat op rood het stoplicht staat op groen, ook in Amsterdam is er voor Tukkers altijd wat te doen.
Ik erger me aan een merel in de tuin die vreselijk staat te kwetteren. Echt lawaai is het. Ik jaag hem steeds wegmaar hij komt steeds weer terug. Rotbeest
Dat ik mn vriend met hele specifieke instructies vraag om iets mee te nemen en dat hij dan het verkeerde meeneemt. Kan ie ook niets aan doen maar waarom lukt het mij dan wel altijd om voor hem het juiste mee te nemen…
Aan dat ik zo lomp ben en tegelijk alles wil kunnen waardoor ik gisteren met kickboksen mijn teen heb gekneusd. En daardoor ziek slecht heb geslapen, niet normaal kan lopen en nu mijn voet én slaapt en tintelt én nog pijn doet. Fml.
Ik ook, ik had zelfs een foto gestuurd dat ik het aan had. En nog komt ie met iets anders aanzetten. En dan zegt ie wel heel lief dat ie zo nog wel even het dorp in gaat maar heb totaal geen garantie dat ie nu wel het goede meeneemt. 
En het is zo warm dus zelf heb ik ook geen zin. Dus dan maar van de week.
Dat de pijnstillers die ik altijd gebruik tegen hoofdpijn, leveringsproblemen hebben. Net nu ze bijna op zijn. Kutzooi
Friends seizoen 3, aflevering 3 geeft je een goede tip (of niet haha)
(Nu hoop ik dat je friends leuk vindt)
Aaargh.
Knul ging net “naar de supermarkt” en videobelde me vanuit de winkel om toch het goede ding te kunnen kopen. 
Ja ik vind Friends heel leuk! Grote hater van how I met your mother.
Er is gezegd dat je na 1 augustus wel je tegoed ook terug kan krijgen! Op Twitter had iemand van Blendle het gezegd en ik heb via privébericht ook antwoord gekregen dat je na 1 augustus of korting op een abo kan krijgen, of tegoed terug.
Ik vind het ook echt superkut!
Ik snap ook niet hoe sommige mensen zó langzaam kunnen zwemmen, ik zink dan echt idd. Zo irritant.
Een straat bbq met 33 graden, te warm en om 17:00 niet eens zin om te eten.
Verschil in maten tussen en zelfs binnen merken. Vooral broeken, bij sommige merken pas ik niet in XL, en nu had ik een jumpsuit gepast waarbij M het beste zat?! En bij Mango hangt het van het model spijkerbroek af of 44 goed is, te groot is, of juist te klein is. Zo onhandig, vooral bij online bestellen.
Ja, dit vind ik ook heel irritant inderdaad! Ik merkte dat laatst bij H&M. Heb normaal maat 34/36 bij andere kledingmerken en nu ineens een jurk bij H&M in maat 40 moeten kopen. Ook zo zonde van het milieu en zo om het dan weer terug te moeten sturen.
Ik heb echt al 3 keer hier gepost of zo dat ik 3 dezelfde broeken van de H&M in dezelfde maat en kleur naar een pashokje nam en ze alledrie verschilend vielen. 1 kreeg ik niet over mijn bovenbenen, 1 zat oké en 1 kon je nog wel aan als je 3-4 maanden zwanger was. Sindsdien koop ik geen broeken meer bij de H&M 
@LadyBird Afgelopen weken paste ik bij 1 hip spaans keten gewoon een broek in 36 en bij een ander Spaans keten was 42 te klein? Ik mis nu echt mijn favoriete jeansmerk dat ermee is opgehouden. :’)
Dat deed een koolmees een week geleden ook bij ons, bleek hij z’n jong instructies te geven omdat hij uitvloog!