Plottwist truus heeft die vermiste hond gewoon gejat. En voelt zich schuldig dus laat doormiddel van de fotos zien dat het goed gaat met Fikkie.
Dat ik mijn nagels moet vijlen. Ik vind dat echt een stomme klus.
Maar ze zijn voor mij echt te lang.
Dat er in het park wel altijd iemand opdringerig moet komen doen. Ik wil gewoon zonnen en lezen.
Ja echt he. Vorige keer had ik ook een broek gekocht in de winkel in maat 40 en hij zat zo fijn, dat ik nog een andere kleur wilde. Stond er dat mij aan werd geraden om maat 46 te nemen. Dat ding klopt dus voor geen meter.
Ik heb dit weekend twee festivals gehad en me af en toe echt geĂ«rgerd aan van die mensen die er alleen maar zijn om âmooiâ te wezen, fotoâs te maken en verder heel arrogant een beetje rond te kijken haha. Soort van influencers types
Is toch zonde van je geld man
Dat ik naar de griek ga en een pita Gyros bestel. En dat die blonde tata zegt âBedoel je een broodje?ââŠ
Maat 40,en 46 scheelt 3 maten 
Dat we zo naar mân schoonouders gaan en mân hond weer niet mee mag. Ze hebben een boxer en behandelen haar echt als een teer prinsesje en zijn bang dat mijn lieve oude hond lelijk tegen haar gaat doen oid? Elke keer is er wel iets waarom het niet kan, âSjaan heeft een verstuikte teenâ, âSjaan is te moe vandaagâ, âSjaan is loopsâ. Het is echt een ontzettend leuk hondje en ik ben verder dol op mân schoonouders maar ik word zo moe van dit getrut. Op mân vrije dagen wil ik zo veel mogelijk tijd met mân eigen hond doorbrengen, ze is al vaak genoeg alleen.
Ja niks mis met maat 46! Heb het zelf ook gehad haha. Maar verschil is wel groot inderdaad.
MEnsen die naar je mond kijken als je praat
Alleen maar
Vind ik weird en irritant
âhappy kiddoâ
Wat ben je, 5?
Ja dan kan ik alleen maar denken âheb ik een snor, zit er iets tussen mân tandenâ
âStaat je goedâ - onder elke foto met een baby
âOoh this ugly thing? Borrowed it from a strangerâ
Iedere fucking keer. Er is nog nooit ergens een foto met baby gedeeld waarop die reactie niet kwam. Bij niemand.
Ik maakte zelf laatst het volgende mee: een collega kwam in haar verlof haar verse baby showen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik was relatief nieuw en kende haar niet (zij was met verlof toen ik in dienst kwam) én ze zit niet in mijn team dus het voelde ongepast om daar met mijn neus bovenop te gaan staan. Ik heb haar in het voorbijgaan gefeliciteerd.
Toen ik langsliep zei een directe collega (man van 50+) ten overstaan van al mijn collegaâs: Kom Amarens, wil je de baby niet even vasthouden? Dan kun uitproberen of het wat voor je is.
Pardon?
- Ik ken haar niet, dus ik ga echt haar verse baby niet vasthouden. Laat die baby maar lekker bij de moeder.
- âUitproberen of het wat voor je isâ? Seriously? Ik ben een vrouw van 33. Ik weet héél goed of dit wat voor me is. En ik zit toevallig op dit moment niet in de gelegenheid om kinderen te krijgen, ik hoop met heel mijn hart dat dat wel nog gebeurt, maar daar heb jij geen flikker mee te maken. Go away!
Ik dacht dat ik morgen iets heb maar er staat niks in mân agenda. Maar ik ben toch onrustig. Ik hoop echt niet dat ik iets belangrijks vergeet 
Ik moet echt beter mân agenda gebruiken⊠waarom doe ik dit nietâŠ
Werd je lastig gevallen??
Het proces van de man die in Utrecht mensen heeft doodgeschoten in de tram is begonnen en zoals verwacht werkt de dader niet mee, want dat is een gekkie.
Maar dan reageren nabestaanden met âje bent een varken, jullie volk zijn allemaal varkensâ
Echt gefeliciteerd met jezelf. En met deze houding, je geeft die man PRECIES de verdeeldheid en houding die hij wilde creëren door zijn daad.
Zo jammer
Ik keur het niet goed hoor wat die man heeft gezegd. Maar zijn dochter is dood en de man die dat gedaan heeft heeft zoân proceshouding dan snap ik wel dat je als vader niet heel helder meer kan denken en dat er iets uit komt wat niet oke is. Ik dacht trouwens dat die vader âalleenâ had gezegd dat hij een varken was.
Tuurlijk
Maar âdat hele volkâ is gewoon niet goed te praten. Andere moslims (neem aan dat hij die bedoelt met varkens) hebben er niks mee te maken. Gewoon een enorm zwaktebod en hij praat eigenlijk exact als de dader, die ook alle niet-moslims over 1 kam scheert.
Het is gewoon heel dom om dat in de media te zeggen. Heel dom. Geen excuus ook imo. Je mag die dader van alles noemen, maar hoeveel pijn je ook hebt je hebt geen recht om 1 miljoen andere mensen te betrekken in je frustratie en onmacht.