Waar erger jij je aan #4

Haha zo was het ook. Want hij blééf maar bezig. Poes naar binnen gedaan en toen waren ze weg

Bij ons is het ws waarschuwen voor de kat. Die redelijk oud is en veel slaapt. Maar dat snapt de merel niet.

Dat zal er zeker mee te maken hebben

Hahaha dit doet me denken aan een vriendinnetje (uit Brabant) die zei ook altijd ‘ja da is’ en dan zei ik ZO, dat is ZO.
Op een gegeven moment ging ik het ook overnemen ondanks dat ik het niet goed vond, maar dat is nu gelukkig alweer weg.

6 likes

Vooral ook irritant dat je moet kiezen tussen hitte (voorgevormd) of jeuk (niet voorgevormd). Ik doe dan toch maar die eerste.

Ja inderdaad :frown:

Natuurlijk slaap je liever los en in je favoriete houding. Doordat de spieren tijdens de slaap ontspannen kan een arm van een ander heel zwaar aanvoelen. Ik kan alleen in slaap vallen als ik op m’n buik lig en apart lig. Geef aan wat je nodig hebt, dan zorg je goed voor jezelf.

1 like

Aan dat er verderop een feest is en dat die muziek zo graftakke hard staat dat ik in mn kamer gewoon mee kan zingen. En wat een kut muziek. Jammer dat ik niet weet waar het is. Had graag over de geluids instalatie heen geplast.

Ah het is 2 km verderop en het gaat om een feest voor 16 jarige. Gehoor beschadiging isblijkbaar niet erg hierzo…

4 likes

Echt he. Ik weet ook nooit waar ik moet kijken dan. Draag gewoon kleren.

1 like

Ha wel funny, want jij postte toch van de week iets van “moest jij je bord opeten?”. Valt voor mij in dezelfde categorie :stuck_out_tongue:

4 likes

Herkenbaar. Maar blokkeren geeft zoveel rust! Ik vind het wel een stom idee, dat dat dan nodig is omdat iemand je grenzen niet respecteert. Maarja, uiteindelijk is rust wel beter voor je zelf.

Haha ja klopt! Ik weet niet of dit een ding is van boven de rivieren want toen ik het had gepost dacht ik al, heh wat raar, je bord opeten. Denk dus dat het gewoon een error in m’n hoofd was.

1 like

Plottwist truus heeft die vermiste hond gewoon gejat. En voelt zich schuldig dus laat doormiddel van de fotos zien dat het goed gaat met Fikkie.

32 likes

Dat ik mijn nagels moet vijlen. Ik vind dat echt een stomme klus.

Maar ze zijn voor mij echt te lang.

Dat er in het park wel altijd iemand opdringerig moet komen doen. Ik wil gewoon zonnen en lezen.

6 likes

Ja echt he. Vorige keer had ik ook een broek gekocht in de winkel in maat 40 en hij zat zo fijn, dat ik nog een andere kleur wilde. Stond er dat mij aan werd geraden om maat 46 te nemen. Dat ding klopt dus voor geen meter.

Ik heb dit weekend twee festivals gehad en me af en toe echt geërgerd aan van die mensen die er alleen maar zijn om “mooi” te wezen, foto’s te maken en verder heel arrogant een beetje rond te kijken haha. Soort van influencers types
Is toch zonde van je geld man

15 likes

Dat ik naar de griek ga en een pita Gyros bestel. En dat die blonde tata zegt “Bedoel je een broodje?”…

10 likes

Maat 40,en 46 scheelt 3 maten :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat we zo naar m’n schoonouders gaan en m’n hond weer niet mee mag. Ze hebben een boxer en behandelen haar echt als een teer prinsesje en zijn bang dat mijn lieve oude hond lelijk tegen haar gaat doen oid? Elke keer is er wel iets waarom het niet kan, “Sjaan heeft een verstuikte teen”, “Sjaan is te moe vandaag”, “Sjaan is loops”. Het is echt een ontzettend leuk hondje en ik ben verder dol op m’n schoonouders maar ik word zo moe van dit getrut. Op m’n vrije dagen wil ik zo veel mogelijk tijd met m’n eigen hond doorbrengen, ze is al vaak genoeg alleen.

5 likes