ok meit
Maar dat is toch best raar? Mensen bewust op kosten jagen zonder ze bewust te maken dat het strafbaar is.
Ik vind het top hoor dat er boetes worden uitgedeeld maar ik snap niet waarom ze niet ook campagne gevoerd hebben vooraf.
Helemaal eens! Net als dat mensen wachten tot het rode licht gedoofd is bij een spoorwegovergang en dat je dan hoort dat ze dat alleen doen omdat ze anders een boete krijgen (was bij jeugdjournaal in september).
Dat mijn werkroosters nóóit eens een keer uiteindelijk worden zoals ze zijn gemaakt (om verschillende redenen). Vandaag was een collega weer ziek en moest ik 5 uur langer blijven, nu voelt ze zich nog steeds niet goed dus moet ik morgen ook de hele dag voor haar werken. En dan moet ik de rest van de week nog. Gadver. Kutwerk. Iedereen om me heen is nu ook lekker vrij en/of met vakantie en ik zit juist weer nog meer te werken dan ik al doe en ik ben al 1,5 jaar niet langer dan 1 week vrij geweest.
Ik dacht, ik deel even dat nieuws met mân familie
Yzile: even een reminder, vanaf vandaag mag je niet meer appen en bellen op de fiets
Papa: fietsbel mag wel
@moderators mag deze screenshot wel? Omdat het anoniem is âpapaâ en alleen een suf grapje?
Het mag op het forum staan van hem.
Hahahaha dit is echt zo een âdadâ joke.
Ik ben bij de bloedbank om te doneren. Zit er al een uur en ben nog niet aan de beurt (voor controle wel gehad). Duurt laaaaang.
Dat ik zo makkelijk voor de gek gehouden kan worden. Ik geloof alles.
Maar ze hebben begin dit jaar toch ook de rij MONO campagne gehad? Deze sloeg ook op het gebruik van de mobiele telefoon op de fiets. Misschien komt het omdat ik veel kilometers maak in de auto en ik daardoor altijd de radio aan heb staan, maar ik heb het idee dat ik er heel veel over heb gehoord. Naast de reclames is het ook best veel in het nieuws geweest. Maar zo te lezen heeft niet iedereen het dus even goed meegekregen!
Mensen die om 21:00 in de avond een mail sturen naar onze klantenservice mail en daarna gelijk precies dezelfde vraag naar onze Facebook pagina sturen met: âJa ik heb net ook al gemaild, maarâŠâ
Hallo ik kijk morgen naar je mail doe rustig zeg. Ik ga dit echt niet vanavond nog doen als je het op twee plekken vraagt.
Er zit hier de hele tijd een fucking vlieg en ik krijg hem maar niet te pakken want hij reageert veel te snel. Lijkt alsof hij er om doet, zo dichtbij komen en mij pesten.
Hoe krijg je een vlieg te pakken goddamn.
Ja of dat ze vrijdagavond mailen, zaterdag, zondag, en dan maandagochtend een instapost en een boze review over oplichterij en geen reactie. Mag ik ook even weekend ja. 
Ja precies dat!
of ze mailen om 21:00 âs avonds en dan nog een keer om 09:00 de volgende dag met âIk heb gisteravond gemaild en nog geen reactie gehad!!!â
Ik heb daar vandaag boos naar teruggemaild. Diegene had zaterdagochtend gemaild en dan maandagochtend gelijk weer. Was geen klant maar een relatie dus heb gemaild dat ik het opdringerig vond en als tip de volgende keer een vriendelijke reminder te sturen als hij van mening is dat mensen geen weekend mogen houden in plaats van dezelfde mail nog een keer te sturen. Oeps.
Hahaha
https://static.ahold.com/image-optimization/cmgtcontent/media//001148300/000/001148324_002_216310_708.jpg?options=399,q80
Ik heb deze dropmix, maar de verhouding honingdrop/muntjes en zoute drop klopt echt totaal niet.
En kom er net achter dat er ook een zoute dropmix is, maar die heb ik nog nooit in de winkel gezien
Ik kan niet slapen en ik heb âHoeren neuken nooit meer werkenâ in mn hoofd.
WHY
Mensen die midden in de nacht mailen en dan na 10 minuten weer dat er niemand reageert. ???
Ja ik wilde dan gewoon hun mail weggooien. Of als ik dan zei dat we mail behandelen om volgorde van dat het binnenkomt dan vonden sommige mensen dat ze om bullshitredenen voorrang hadden. Nee. Ga weg. Ik ben zoo blij dat ik niet neer in customer service werk
Laat mn telefoon net vallen die dus nu 99% overleden is (dit bericht typen kost me echt 20min ik weet niet waarom ik dit doe) en ik kan de 27e pas mn abo verlengen (insert sarcastische duim emoji) en ik snap niet waarom ik zo onredelijk gestraft word door deze wrede wereld!!!