Vond dit een mooi moment voor deze gif, haha. Maar wel echt balen 
Dit is zo accurate. Echt.
Ik vind het echt onredelijk vervelend als iemand iets uit doet door de stekker uit het stopcontact te trekken, in plaats van de daarvoor bestemde knop in te drukken.
Hahaha ik ook, behalve als ik het zelf doe omdat de knop teveel moeite is
Vannacht om 2.30 een vraag krijgen op een product op united wardrobe, vanochtend voor mn werk snel iets meten, even noteren want geen tijd en als je dan om 9.00 op je werk aankomt dat diezelfde persoon â???â heeft gestuurd 
Ben echt in staat het jurkje gewoon te verbranden zodat ik van dit gedoe af ben
Is hippe yuppentaal.
Ik zou het wel grappig vinden om dan een brief te sturen met een overdaad aan onnodige Engelse termen.
âIk ben een enorm dedicated persoon, een team player die gelooft dat de customer king is.â
Mensen die in de winkel, die onder de grond is nota bene, hun zonnebril ophouden als ze tegen me praten. Ik vind dat zo onbeschoft.
Hahaha "Hello , uit jullie vacature kon i not opmaken wich taal you spreek. So i denk i schrijf this brief in twee talen and i pleur dr (of der als je solliciteerd bij de groningse politieâŚ) a little espagnol doorheen. To show jullie that i spreek veel talen muy bien.
Misschien een zonnebril met sterkte? Niet iedereen neemt zân gewone bril ook mee de stad in 
Was gister in de Jumbo en daar stond het gangpad aangegeven als âsoep, pasta, knäckebrødâ oid maar de letter ø komt helemaal niet in t Zweeds voor 
Jumbo is een grote cultuurbarbaar
Zit je toevallig bij Vodafone want dan kan je âverlengenâ wanneer jij wil met NEXT. Dan betaal je de resterende toestel maanden af maar dat is of 0 maanden of maar 1.
Ja of je zet âm zo half op je neus:â Ja sorry is met sterkte, anders kan ik het niet goed zienâ. En ik heb vaak niet eens door dat ik 'm nog op heb, zijn toch andere glazen dan gewone zonnebrillen
Ja dat snap ik best. En dat het lastig kan zijn. Maar dat maakt mijn ergernis âaangesproken worden door mensen met een zonnebril opâ niet minder.
Ik zou dan ff aangeven dat ie op sterkte is en je anders nada ziet. Zonder bericht vind ik het gewoon beleefd om iemand aan te kunnen kijken als je tegen ze praat⌠Bij mijn andere werk vraag ik ook of ze m ff afzetten. Daarna gaan ze toch een donkere concertzaal binnen dus dan hoop ik toch dat je je andere bril mee hebt.
Dat doet mijn vriend met de stofzuiger en ik HAAT DAT ZO ERG. Begint dat ding meteen herrie te maken, hou opppppp.
Nouja ik vind het ergens ook wel terecht. Ik heb in zon instelling gewerkt en soms zit je de hele dag uit je neus te eten omdat niemand komt. Duur, en de plaatsen kunnen last minute niet meer ingevuld worden. En vond het ook saai. Weer een halve dag niks te doen.
Ik snap je ook wel en dat het lastig is met angst en dat het vervelend is dat je dan ook nog moet betalen.
Feit is wel dat het vaak werkt. Een perverse prikkel is ook een prikkel. En kan voor sommige mensen wel net een duwtje zijn om toch te gaan, waar ze uiteindelijk van profiteren omdat ze dan ook daadwerkelijk behandeling kunnen krijgen. Bij het UWV zijn bijvoorbeeld ook weinig no shows, niet omdat mensen dat nou zo prettig vinden maar omdat ze anders geen geld meer krijgen. Het kan wel mensen net over de drempel duwen om toch maar te gaan. En er zijn al zo lange wachtlijsten in de ggz, zoveel no shows is gewoon erg jammer voor mensen die op hulp wachten.
Ik snap je gevoel, maar de mensen bij deze GGZ-instelling kennen je nu toch nog niet (echt)? Juist als een behandelaar kennis met je heeft gemaakt, zouden ze intern iets kunnen afspreken met jou (als dat mogelijk is). Het blijft nu natuurlijk rot voor jou, maar ik denk dat een lijn wel logisch is. Als je bij een GGZ-instelling komt worstel je altijd met iets en voor hen is het natuurlijk lastig te onderscheiden bij wie het meespeelt als het op afspraken aankomt en wie er afzegt vanwege laksheid oid. Misschien is het al te laat maar misschien zou je kunnen kijken hoe het na de eerste afspraak is? Of ze mee willen denken?
Edit: zie net dat je al had afgezegd, dus dan moet je het laatste maar negeren van wat ik zei!
Ik snap je punt hoor! Wilde alleen de andere kant belichten.