Waar erger jij je aan #4

Dat ik zo makkelijk voor de gek gehouden kan worden. Ik geloof alles.

Maar ze hebben begin dit jaar toch ook de rij MONO campagne gehad? Deze sloeg ook op het gebruik van de mobiele telefoon op de fiets. Misschien komt het omdat ik veel kilometers maak in de auto en ik daardoor altijd de radio aan heb staan, maar ik heb het idee dat ik er heel veel over heb gehoord. Naast de reclames is het ook best veel in het nieuws geweest. Maar zo te lezen heeft niet iedereen het dus even goed meegekregen!

3 likes

Mensen die om 21:00 in de avond een mail sturen naar onze klantenservice mail en daarna gelijk precies dezelfde vraag naar onze Facebook pagina sturen met: ‘Ja ik heb net ook al gemaild, maar…’

Hallo ik kijk morgen naar je mail doe rustig zeg. Ik ga dit echt niet vanavond nog doen als je het op twee plekken vraagt.

3 likes

Er zit hier de hele tijd een fucking vlieg en ik krijg hem maar niet te pakken want hij reageert veel te snel. Lijkt alsof hij er om doet, zo dichtbij komen en mij pesten.
Hoe krijg je een vlieg te pakken goddamn.

Ja of dat ze vrijdagavond mailen, zaterdag, zondag, en dan maandagochtend een instapost en een boze review over oplichterij en geen reactie. Mag ik ook even weekend ja. :frowning_face:

4 likes

Ja precies dat!

of ze mailen om 21:00 ‘s avonds en dan nog een keer om 09:00 de volgende dag met ‘Ik heb gisteravond gemaild en nog geen reactie gehad!!!’

5 likes

Ik heb daar vandaag boos naar teruggemaild. Diegene had zaterdagochtend gemaild en dan maandagochtend gelijk weer. Was geen klant maar een relatie dus heb gemaild dat ik het opdringerig vond en als tip de volgende keer een vriendelijke reminder te sturen als hij van mening is dat mensen geen weekend mogen houden in plaats van dezelfde mail nog een keer te sturen. Oeps.
Hahaha

12 likes

image https://static.ahold.com/image-optimization/cmgtcontent/media//001148300/000/001148324_002_216310_708.jpg?options=399,q80
Ik heb deze dropmix, maar de verhouding honingdrop/muntjes en zoute drop klopt echt totaal niet.

En kom er net achter dat er ook een zoute dropmix is, maar die heb ik nog nooit in de winkel gezien

2 likes

Ik kan niet slapen en ik heb “Hoeren neuken nooit meer werken” in mn hoofd.
WHY

22 likes

Mensen die midden in de nacht mailen en dan na 10 minuten weer dat er niemand reageert. ???

3 likes

Ja ik wilde dan gewoon hun mail weggooien. Of als ik dan zei dat we mail behandelen om volgorde van dat het binnenkomt dan vonden sommige mensen dat ze om bullshitredenen voorrang hadden. Nee. Ga weg. Ik ben zoo blij dat ik niet neer in customer service werk

2 likes

Laat mn telefoon net vallen die dus nu 99% overleden is (dit bericht typen kost me echt 20min ik weet niet waarom ik dit doe) en ik kan de 27e pas mn abo verlengen (insert sarcastische duim emoji) en ik snap niet waarom ik zo onredelijk gestraft word door deze wrede wereld!!!

5 likes

Vond dit een mooi moment voor deze gif, haha. Maar wel echt balen :sweat:

4 likes

Dit is zo accurate. Echt.

Ik vind het echt onredelijk vervelend als iemand iets uit doet door de stekker uit het stopcontact te trekken, in plaats van de daarvoor bestemde knop in te drukken.

8 likes

Hahaha ik ook, behalve als ik het zelf doe omdat de knop teveel moeite is

Vannacht om 2.30 een vraag krijgen op een product op united wardrobe, vanochtend voor mn werk snel iets meten, even noteren want geen tijd en als je dan om 9.00 op je werk aankomt dat diezelfde persoon ‘???’ heeft gestuurd :triumph:

Ben echt in staat het jurkje gewoon te verbranden zodat ik van dit gedoe af ben

10 likes

Is hippe yuppentaal.

4 likes

Ik zou het wel grappig vinden om dan een brief te sturen met een overdaad aan onnodige Engelse termen.

“Ik ben een enorm dedicated persoon, een team player die gelooft dat de customer king is.”

40 likes

Mensen die in de winkel, die onder de grond is nota bene, hun zonnebril ophouden als ze tegen me praten. Ik vind dat zo onbeschoft.

8 likes