Waar erger jij je aan #4

Waarom is het ok om voor de gemeente, of wie de fak dan ook, om zeven uur 's ochtends een potje te gaan betonboren. Ik snap dat echt niet. Waarom zit daar geen regel aan dat het pas na half negen mag ofzo. Zo zo zo kut.

Edit: ze zijn nu ook serieus gestopt he. Lekker boren van zeven tot negen en daarna kappen.

1 like

Aan m’n body die ik vandaag als top draag waardoor je dus van die ondergoedlijnen door mn rokje ziet EN hij heeft geen drukknoopjes dus naar de wc gaan is vet onhandig :expressionless:

Ik heb nogal de neiging om situaties achteraf helemaal te gaan analyseren en dan doel ik vooral op mijn eigen gedrag. Dan ga ik terugdenken aan alles wat ik gedaan en gezegd heb en hoe dat overkwam en of dat stom was.

Dat is sowieso al niet heel gezond, want ik maak mezelf er gek mee en ik voel me er alleen maar kut door, maar als ik heb gedronken heb ik dit echt nog tien keer zo erg. Dus ik zit nu al een paar uur lang precies te bedenken wat ik gisteravond allemaal gezegd en gedaan heb en te piekeren over hoe een stom en raar persoon anderen me wel niet zullen vinden.

17 likes

Heel herkenbaar! Daar kan je jezelf helemaal gek mee maken. Het enige wat bij mij dan enigszins helpt is me realiseren dat anderen dat waarschijnlijk ook hebben, of er ieder geval niet zo na denken over wat je allemaal hebt gezegd. Want denk jij ook zo na over wat iemand anders toen zei en deed?

3 likes

Aan dat het opbouwen van een matchende garderobe zo moeizaam gaat. Elke keer als ik iets zie wat ik leuk vind is het in een kleur die niet in mijn kleurenschema zit.

3 likes

Dat er een vrouw bij de enige kassa die open was , waar dus een hele rij achter haar stond, een kwartier de tijd nam om 300 vragen te stellen over sigaretten. Nog voor dat ze haar spullen had ingepakt…
Mievrouw roken is slecht voor je neem maar gewoon niks mee en loop door.

3 likes

Marktplaats, echt wat een gezeik is dat toch altijd. Ik verkoop een eetset die rond de €1000 heeft gekost voor €50 omdat het ding gewoon in de weg staat en ik er vanaf wil. Hij is nog prima in orde maar zeker niet meer zo goed als nieuw, maarja daar is de prijs ook naar. Nou ik heb een dagtaak aan het beantwoorden van debiele vragen. en hoe mensen lopen te zeiken over iets dat zo goedkoop is! Ook van die vragen welk merk het is en welke houtsoort, doe anders even normaal want het kutding kost net niks. Sorry maar dan ga naar de ikea of jysk en koop een goedkope set die wel helemaal nieuw is.

6 likes

Waarschijnlijk weet je dit al, maar het is aan te raden dat je van tevoren (skip the line-)tickets koopt voor de Vaticaanse musea, want als je ze ter plekke koopt, zijn ze vaak al uitverkocht voor die dag en de dag(en) erna! Wij hadden combitickets voor de Vaticaanse musea, Sixtijnse Kapel, Sint-Pieter, Colosseum, Forum Romanum en Palatijn, ik vond het ideaal!

3 likes

Iedereen om mij heen is al geslaagd voor z’n bachelor etc. Ik heb mijn verdediging pas over ruim twee weken en zit dus super lang in spanning (want scriptie al een maand geleden ingeleverd) en het gaat er denk ik om hangen of ik het haal of niet. Duuuurt lang

Bedankt voor de tip!

1 like

Ik begrijp dus ook niet waarom men niet van 9 tot 5 werkt, ipv 7 tot 3? Doe gewoon als het heel heet is en toevallig geen bouwvak dan ook een 7-3 tropen rooster als uitzondering

Lastig. Heb je een kleurenkaart?

Gewoon zwart dragen, matcht altijd.

12 likes

Dit heb ik echt nooit begrepen. Doe dat boren lekker einde van de dag en ga de volgende ochtend om zeven uur iets rustigs doen. Bij ons in het gebouw kwamen ze in opdracht van de woningstichting ook telkens van zeven tot tien ofzo tyfusherrie maken en dan gingen ze weer :mad: :mad: :mad:

1 like

Ja, daar probeer ik juist een beetje vanaf te komen.

@ZusjevanJoost kleurenkaart? Ik heb gewoon besloten welke kleuren ik wil dragen en voortaan alleen items in die kleuren te kopen.

Uwlch dat is echt vreselijk. Stationair draaiende motoren zijn zo hinderlijk. Ook als je niet precies weet hoelang ze nog daar gaan staan ronken.

@Banananana bodys zonder knoopjes trek ik vaak opzij bij plassen. Volgens mij is dat nog de handigste manier zonder elke keer volledig te ontkleden.

1 like

Mega interessant om te weten maar waarom zeg je dat tegen mij?

8 likes

Hahaha ik denk dat dit voor mij was, toch @Yzile? Ik trok ā€˜m ook opzij maar vind dat toch maar gedoe als ik het vergelijk met gewoon broek naar beneden trekken en hotsa

Hotsa!

1 like

Ah ok! Dacht dat je zo’n kleurentest had laten doen. Dan krijg je een waaier met de kleuren die het mooist bij je huidskleur en haar staan.

1 like