Iedereen om mij heen is al geslaagd voor z’n bachelor etc. Ik heb mijn verdediging pas over ruim twee weken en zit dus super lang in spanning (want scriptie al een maand geleden ingeleverd) en het gaat er denk ik om hangen of ik het haal of niet. Duuuurt lang
Bedankt voor de tip!
Ik begrijp dus ook niet waarom men niet van 9 tot 5 werkt, ipv 7 tot 3? Doe gewoon als het heel heet is en toevallig geen bouwvak dan ook een 7-3 tropen rooster als uitzondering
Lastig. Heb je een kleurenkaart?
Gewoon zwart dragen, matcht altijd.
Dit heb ik echt nooit begrepen. Doe dat boren lekker einde van de dag en ga de volgende ochtend om zeven uur iets rustigs doen. Bij ons in het gebouw kwamen ze in opdracht van de woningstichting ook telkens van zeven tot tien ofzo tyfusherrie maken en dan gingen ze weer

Ja, daar probeer ik juist een beetje vanaf te komen.
@ZusjevanJoost kleurenkaart? Ik heb gewoon besloten welke kleuren ik wil dragen en voortaan alleen items in die kleuren te kopen.
Uwlch dat is echt vreselijk. Stationair draaiende motoren zijn zo hinderlijk. Ook als je niet precies weet hoelang ze nog daar gaan staan ronken.
@Banananana bodys zonder knoopjes trek ik vaak opzij bij plassen. Volgens mij is dat nog de handigste manier zonder elke keer volledig te ontkleden.
Mega interessant om te weten maar waarom zeg je dat tegen mij?
Hahaha ik denk dat dit voor mij was, toch @Yzile? Ik trok ‘m ook opzij maar vind dat toch maar gedoe als ik het vergelijk met gewoon broek naar beneden trekken en hotsa
Hotsa!
Ah ok! Dacht dat je zo’n kleurentest had laten doen. Dan krijg je een waaier met de kleuren die het mooist bij je huidskleur en haar staan.
Ergeren is een understatement. Ik heb een vaginale schimmelinfectie. Heb zo’n eitje van de dokter ingebracht en het jeukt nu nog erger en het brandt. Lijkt wel of m’n vagina in de fik staat joh. Heb net al gedoucht om dat spul eruit te spoelen maar het heeft niet geholpen. Word helemaal gek.
ahh
moet/moest dat niet een hele nacht erin blijven zitten?
Ja dat moet wel. Maar het ging echt niet meer, het doet gewoon zeer. Heb dit niet eerder zo meegemaakt aaaaaaahhhh
Stuur een tikkie van een tientje dan
Ik slaap de afgelopen week zoooo slecht en kort. En ik doe het mezelf aan en het is me het ook ‘waard’ maar het breekt me nu enorm op. Hoe laat ik ook ga slapen, ik word standaard 7:30 wakker. Vandaag wordt weer zo’n niet productieve hangdag…
Foutje moet kunnen
Ahh
gaat het inmiddels beter? Ik heb al zo’n twee weken dat eitje hier liggen maar ik durf niet omdat ik recensies op internet had gelezen van mensen met dezelfde ervaring als jij.
Ik heb echt tientallen keren zo’n kuur moeten doen, helaas. Heb pas 1 keer gehad dat het echt heel erg ging branden en prikken. Hoe langer je wacht, hoe erger je infectie kan worden hè. Gewoon vlak voor het slapen gaan erin doen, dag erna iets van een inlegkruisje indoen en dan komt het vanzelf goed.