Meer naar onder toe?
Ja beetje schuin naar beneden haha
Ooeh ik stuur je straks een pb. Dan wonen we niet zover bij elkaar vandaan!
Ik snap ook niet waarom mensen in het openbaar iets kijken zonder oortjes. Als je alleen bent oke maar hoezo kan je niet even wachten of gewoon je oortjes meenemen. In het openbaar face timen zje ik ook steeds meer⦠STAPH
Oh nu ben ik benieuwd! Straks ākennenā we elkaar gewoon haha
Nee joh! Geheel terecht die ergernis! Ik herken hem helemaal!
Dit zijn dan wrs ook de collegas die om 07:30 zodat ze ook om 16:30 naar huis kunnen terwijl de computersystemen pas vanaf 08:00 werken. In dat eerste halve uurtje printen ze dan hun e-mails uit want ādat leest zo lekkerā.
De totale onkunde bij de H&M net. Ik begrijp dat 't fucking hard werken is tijdens de sale, maar iedereen gewoon de paskamer laten binnenwaltzen met godweethoeveel stuks maakt 't er voor NIEMAND aangenamer op. Op 7 paskamers heb ik er 3 in ruim een half uur gewoon niet zien wisselen? Bij eentje bleef een vrouw maar nieuwe spullen naar binnen brengen? Toen ik er op een aardige en begripvolle manier wat van zei, sneerde de medewerker āwat moet ik daaraan doen dan?ā
š¤¦
Dat is voor mij inderdaad wel een afstandje! Ik woon vlak bij de stad van de vierdaagse⦠Hoop dat je snel lekker middagje kunt gaan zwemmen met vrienden 
Heel irritant! Zie jou dus nu helemaal voor me. Dat je dan zo met dat hoofd van je avatar naar die menukaart kijkt.
Aan mezelf.
Ik heb slecht geslapen en ben zo moe waardoor alles mislukt en ik supersjachrijnig ben. Heb zin om alles kapot te maken.
Pannenkoeken, wat waren jullie en jullie toppings lekker.
weer een kerel die zn jongeheer uit zn broek haalt om te plassen, vol in mijn zicht, ZO vervelend vind ik dat. en ZO onaantrekkelijk.
ik woon aan het water⦠denk dat dat het āālogischāā maakt in die koppies. maar niet in the middle of nowhere ofzo, dat je denkt ach die ene koe maakt ook niet uit. nee, ze kijken uit op een balkonnetje waar ieder moment een huisvrouwtje de bloemetjes water kan komen geven 
verkleinwoordjes wegens woede
Maar hoe noem je het anders? Ik postte dus in het wat eet je vanavond topic dat ik pannenkoeken met allemaal verschillende ātoppingsā ging eten (of is deze post nav van de mijne?
). Klinkt ook raar eigenlijk. Maar wat is dan wel de juiste benaming? Beleg is het ook niet. Ingrediƫnten ook niet echt? Ofja in mijn geval niet want ik bedoel ook het spul voor erop zoals fruit, hagelslag, siroop enzo.
Heb je nog een van die dagcremes die je gebruikte? Kun je er een zoeken met vergelijkbare ingredienten.
Ja zo irritant! Ik gebruikte daar ook een van.
Nog steeds geen vakantie geboekt en nu zitten we (vriend en ik) allebei chagrijnig op de bank met onze laptop te zoeken. Alleen willen we allebei totaal iets anders 
Van die mensen die vragen of ze ergens mee moeten helpen en dan geƫrgerd zijn als je ja zegt.
Wij waren vanmiddag op een verjaardag en mijn schoonzus was aan het rennen en vliegen en toen vroeg haar schoonmoeder of ze moest helpen. Dus mijn schoonzus zegt: Ja graag, wil je vragen wie er nog wat te drinken wil.
En toen was die vrouw vet geĆÆrriteerd, zuchten en steunen dat ze āook maar op bezoek wasā en nu āvanalles moet doenā
Dan denk ik echt bij mezelf ja Truus vraag het dan ook niet als je er geen zin in hebt.
Oh dat is net zo irritant ja! Wel de hele dag zeiken maar niks uit handen geven.
Maar vaak is het wel zo dat de grootste klagers het het minst druk hebben. Die maken het vooral voor zichzelf heel druk. Lekker zeuren en zeiken en zichzelf dan een schouderklopje geven dat ze het toch allemaal maar mooi zelf hebben gedaan. (Al denk ik niet dat dat perse bij jou op het werk zo is hoor! Als ik zie hoe druk het hier bij de huisartsenpraktijk isā¦)
Fly and drive Sardinie? Chicago? Zuid Engeland?
Haha ik gooi even 3 van mijn leukste bestemmingen/vakanties erin. Hopelijk komen jullie eruit!