Waar erger jij je aan #4

Ja, dat is wel een goed idee, tnx! Dit wil ik niet nog eens meemaken :sweat_smile:

Vorige week niet kunnen zwemmen omdat degene met wie ik zou gaan ziek was (geweest)… Vandaag wederom 26 graden. Vraag ik of iemand wil zwemmen. Wordt er gewoon letterlijk overheen geluld en mijn hele vraag wordt genegeerd. Tot 2x toe. Is al goed man. Ik blijf wel weer thuis of ga maar wƩƩr alleen wat doen.

1 like

Oh vervelend dat jij ook een infectie hebt!
Ik heb ook zoals @LegallyBlonde aangeeft ervaring met deze eitjes. Heb ze al wel 30 keer gehad denk ik (had jaren geleden last van een steeds terugkerende infectie, heel naar) en dit is de 1e keer dat het zo ontzettend jeukte en brandde. Dus ik zou het wel zo snel mogelijk gebruiken, daarna ben je er vanaf! En dan een maandverband indoen in de nacht en ā€˜s ochtend idd een inlegkruisje.

Ondanks het spoelen vannacht merkte ik toch dat alles er nog zat vanmorgen dus gelukkig hoef ik niet nog een keer. De jeuk is nu bijna voorbij!

1 like

Okee ik ga het vannacht doen!! Dank allebei voor deze woorden en fijn dat je bijna van de jeuk af bent!

Goed zo, succes! :slight_smile:

Ik begin bijna te denken dat ik degene ben die het mis heeft. Derde keer in twee dagen dat iemand dit doet.
Het is toch niet normaal om in een openbare (wacht)ruimte hardop te gaan zitten Netflixen/een video te kijken? Dus zonder koptelefoon.
Of vinden jullie van wel?

Waar woon je ongeveer? Ik kan vandaag niet maar wellicht een andere keer!

1 like

Nee totaal niet, ik vind het behoorlijk asociaal om anderen je filmpjes etc op te dringen

1 like

Ik heb serieus overwogen om bij de action of op aliexpress een partij goedkope oortelefoontjes te kopen en die te geven aan dit soort mensen, vreselijk irritant.

10 likes

Ik kan hier echt niet tegen en kan hier echt heel boos om worden als mensen dit doen

2 likes

Ik woon in Limburg. Ietsjes verder dan het winkelcentrum waar ze ā€œdesignermerken voor outletprijzenā€ verkopen.

Nee zeer aso!
Mijn droom is om dan naast zo iemand te gaan zitten met geluid uit mn telefoon maar dan net wat harder, maar dat durf ik nog niet haha

2 likes

Meer naar onder toe?

Ja beetje schuin naar beneden haha

Ooeh ik stuur je straks een pb. Dan wonen we niet zover bij elkaar vandaan!

1 like

Ik snap ook niet waarom mensen in het openbaar iets kijken zonder oortjes. Als je alleen bent oke maar hoezo kan je niet even wachten of gewoon je oortjes meenemen. In het openbaar face timen zje ik ook steeds meer… STAPH

5 likes

Oh nu ben ik benieuwd! Straks ā€œkennenā€ we elkaar gewoon haha

Nee joh! Geheel terecht die ergernis! Ik herken hem helemaal!

Dit zijn dan wrs ook de collegas die om 07:30 zodat ze ook om 16:30 naar huis kunnen terwijl de computersystemen pas vanaf 08:00 werken. In dat eerste halve uurtje printen ze dan hun e-mails uit want ā€˜dat leest zo lekker’.

2 likes

De totale onkunde bij de H&M net. Ik begrijp dat 't fucking hard werken is tijdens de sale, maar iedereen gewoon de paskamer laten binnenwaltzen met godweethoeveel stuks maakt 't er voor NIEMAND aangenamer op. Op 7 paskamers heb ik er 3 in ruim een half uur gewoon niet zien wisselen? Bij eentje bleef een vrouw maar nieuwe spullen naar binnen brengen? Toen ik er op een aardige en begripvolle manier wat van zei, sneerde de medewerker ā€œwat moet ik daaraan doen dan?ā€

🤦

Dat is voor mij inderdaad wel een afstandje! Ik woon vlak bij de stad van de vierdaagse… Hoop dat je snel lekker middagje kunt gaan zwemmen met vrienden :sparkling_heart:

1 like