Waar erger jij je aan #4

Heel irritant! Zie jou dus nu helemaal voor me. Dat je dan zo met dat hoofd van je avatar naar die menukaart kijkt.

1 like

Aan mezelf.
Ik heb slecht geslapen en ben zo moe waardoor alles mislukt en ik supersjachrijnig ben. Heb zin om alles kapot te maken.

Pannenkoeken, wat waren jullie en jullie toppings lekker.

9 likes

weer een kerel die zn jongeheer uit zn broek haalt om te plassen, vol in mijn zicht, ZO vervelend vind ik dat. en ZO onaantrekkelijk.

4 likes

ik woon aan het water
 denk dat dat het “”logisch”” maakt in die koppies. maar niet in the middle of nowhere ofzo, dat je denkt ach die ene koe maakt ook niet uit. nee, ze kijken uit op een balkonnetje waar ieder moment een huisvrouwtje de bloemetjes water kan komen geven :mad:

verkleinwoordjes wegens woede

5 likes

Maar hoe noem je het anders? Ik postte dus in het wat eet je vanavond topic dat ik pannenkoeken met allemaal verschillende “toppings” ging eten (of is deze post nav van de mijne? :thinking:). Klinkt ook raar eigenlijk. Maar wat is dan wel de juiste benaming? Beleg is het ook niet. IngrediĂ«nten ook niet echt? Ofja in mijn geval niet want ik bedoel ook het spul voor erop zoals fruit, hagelslag, siroop enzo.

Heb je nog een van die dagcremes die je gebruikte? Kun je er een zoeken met vergelijkbare ingredienten.

1 like

Ja zo irritant! Ik gebruikte daar ook een van.

1 like

Nog steeds geen vakantie geboekt en nu zitten we (vriend en ik) allebei chagrijnig op de bank met onze laptop te zoeken. Alleen willen we allebei totaal iets anders :weary:

1 like

Van die mensen die vragen of ze ergens mee moeten helpen en dan geërgerd zijn als je ja zegt.

Wij waren vanmiddag op een verjaardag en mijn schoonzus was aan het rennen en vliegen en toen vroeg haar schoonmoeder of ze moest helpen. Dus mijn schoonzus zegt: Ja graag, wil je vragen wie er nog wat te drinken wil.
En toen was die vrouw vet geïrriteerd, zuchten en steunen dat ze “ook maar op bezoek was” en nu “vanalles moet doen”
Dan denk ik echt bij mezelf ja Truus vraag het dan ook niet als je er geen zin in hebt.

31 likes

Oh dat is net zo irritant ja! Wel de hele dag zeiken maar niks uit handen geven.

Maar vaak is het wel zo dat de grootste klagers het het minst druk hebben. Die maken het vooral voor zichzelf heel druk. Lekker zeuren en zeiken en zichzelf dan een schouderklopje geven dat ze het toch allemaal maar mooi zelf hebben gedaan. (Al denk ik niet dat dat perse bij jou op het werk zo is hoor! Als ik zie hoe druk het hier bij de huisartsenpraktijk is
)

1 like

Fly and drive Sardinie? Chicago? Zuid Engeland?
Haha ik gooi even 3 van mijn leukste bestemmingen/vakanties erin. Hopelijk komen jullie eruit!

Ben wel benieuwd naar de ingredienten!! kun je foto posten?

Hm ja ok. Al bedoelde ik het in het wejv topic als in een stapel mini’s en dan allemaal bakjes op tafel met dingen die erop kunnen. Soort van swirl idee ofzo maar dan a la pannenkoek. Maargoed zal het nooit meer doen :speak_no_evil:

Bikinibroekjes. Of ze zakken af, of ik krijg een quadrikont omdat de lijnen in mn bil duwen. Er lijkt precies niks tussen te zitten. Heb er verdorie al vijf besteld die allemaal in hun EIGEN UNIEKE MANIER gewoon vertiefd zitten. Man man.

@Peachpuff
Heb jij misschien info of een link hoe ik de kaarten kan bestellen?

1 like

Wij hebben deze gekocht: https://www.tiqets.com/nl/rome-c71631/het-beste-van-rome-pas-voor-het-vaticaan-het-colosseum-de-sint-pietersbasili-p975066

Kost wel in één keer 78 euro per persoon, maar dan heb je wel toegang tot 6 zeer druk bezochte toeristische attracties waarbij je ook de rij mag overslaan. Je kan ze verspreid over 72 uur bezoeken. Wij hebben de eerste dag de Vaticaanse musea, de Sixtijnse Kapel en de Sint-Pieter gedaan en de tweede dag Forum Romanum, de Palatijn en het Colosseum en dat was prima te doen qua tijd.

1 like

Oh maar wij willen maar 2 dingen bezoeken. Het Colloseum en Vaticaanstad

Mijn ouders die in de groepsapp met mijn vriend voorstellen om te lunchen dit weekend. Ik reageerde enthousiast maar ook dat mijn vriend een deel van dit weekend weg is. Zegt mijn vader: we wachten zijn reactie even af. Reageert mijn vriend dat het hem niet goed uitkomt dit weekend, zeggen mijn ouders: ok, volgend weekend dan?
Echt chill ja, schijnbaar is het alleen leuk genoeg als mijn vriend er ook bij is :rage:
(Ik snap dat dit nogal een overtrokken reactie is maar dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt en ik ben ontzettend hormonaal dus kan er ff niet zo goed mee dealen)

2 likes

Ah, oké. Misschien kan je dan nog kijken naar een Roma card? Dan heb je geloof ik 72 uur gratis openbaar vervoer plus 2 toeristische attracties, maar daar heb ik me verder niet erg in verdiept.