Mijn ouders die in de groepsapp met mijn vriend voorstellen om te lunchen dit weekend. Ik reageerde enthousiast maar ook dat mijn vriend een deel van dit weekend weg is. Zegt mijn vader: we wachten zijn reactie even af. Reageert mijn vriend dat het hem niet goed uitkomt dit weekend, zeggen mijn ouders: ok, volgend weekend dan?
Echt chill ja, schijnbaar is het alleen leuk genoeg als mijn vriend er ook bij is
(Ik snap dat dit nogal een overtrokken reactie is maar dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt en ik ben ontzettend hormonaal dus kan er ff niet zo goed mee dealen)
Ah, oké. Misschien kan je dan nog kijken naar een Roma card? Dan heb je geloof ik 72 uur gratis openbaar vervoer plus 2 toeristische attracties, maar daar heb ik me verder niet erg in verdiept.
Onwijs bedankt!
Als ik bij Starbucks ben bestel ik ook gewoon een kleine warme choco hoor. Nie moeilijk doen met die venti signature shit.
Ik begrijp je frustratie heel goed! Misschien om je beter te laten voelen: ik maak het andersom mee, dus de vader van mijn vriend geeft heel vaak expliciet aan dat hij iets wil doen zonder mij erbij. En dat zorgt ervoor dat ik me niet zo geaccepteerd voel. Dus misschien als je het zo bekijkt is het in ieder geval leuk voor je vriend. Maar ik begrijp zeker dat het ook niet leuk voor jou is!
Ja daar heb je een goed punt, zeker waar! Ben ook heel blij dat ze goed met hem overweg kunnen. Ze grijpen gewoon vaker de kans om met hem alleen af te spreken dan met mij, en dat vind ik wel eens lastig (zoals ik al schreef staat deze situatie niet op zichzelf). Maargoed, jouw visie erop is een veel positievere dus die kan ik me beter voorhouden
Wat jij beschrijft lijkt me ook echt niet leuk. Er zou een goede balans moeten zijn in dat soort dingen, beide kanten op. Is als ouder ook best moeilijk denk ik, misschien doe je het wel nooit goed.
Nee ik begrijp dat ook heel goed. Het is fijn als je ouders blijven inzien dat je als kind ook gewoon nog behoefte hebt aan hun alleen zien. Vervelend dat dat bij jou niet helemaal het geval is. Dat laatste wat je zegt over dat ze het misschien nooit goed doen is ook wel waar inderdaad, ga ik goed blijven onthouden mbt mijn situatie.
Mijn manager die bijna 50 is reageert op Facebook bij een foto van wat collega’s met: sgatjes. Kom op, wie praat er zo?
Een zwangere vriendin moet bij elke insta post haar zwangerschap aanhalen in de hashtags zelfs als het er helemaal niet over gaat of zichtbaar is op de foto’s. Echt ook #babyonboard enzo ugh kots.
Mummytobe, almostmummy.
Ja haha die wil ik ook altijd posten als ik weer een foto van iemand met een sjerp waarop dit staat voorbij zie komen
Ja die ook, vervolgens heb ik me echt een kwartier lang afgevraagd wat een ‘tobe’ is, doei verspilde 15 minuten van mijn leven
Ik vind ‘mama’ ook echt 1 van de meest vervelende woorden die er bestaan.
overtroffen door “mama van” en dan in de overtreffende trap je insta account zo noemen
“MamavanSemenJoke”
He he he
Eigenlijk staat er spermagrap, vond het wel passend.
Hebben jullie ook van deze mama’s in je facebook? PietTruusSemenJoke vd Sar heet de hele familie dan gezellig. Hoe komen mensen erop om een account te maken met al je familieleden als naam.
Nee, ik ontvriend mensen die een ludieke zwangerschapsaankondiging doen uit voorzorg, dan voorkom je dit soort accounts in je lijst.
Hui-len
Of van die mensen die als hun koter geboren is een eigen facebookaccount aanmaken voor hem/haar (ja dit soort mensen ken ik…). En hem of haar dan ook overal in taggen in foto’s. Laat zo’n kind later zelf bepalen of ie een facebookaccount wil of niet