Waar erger jij je aan #4

Ik heb me hieraan zo geërgerd bij iemand met een blog (ik vond haar blog wel vermakelijk dus vond volgen van die insta ook wel leuk). Heb haar ontvolgd toen ze zwanger bleek en elke post daaraan gelinkt wordt. Ergerlijk vind ik ook als iemand het bij een foto over een babybump heeft terwijl er precies niks te zien is dat het een babybuik moet voorstellen. Je wilt te graag denk ik in dat geval.

1 like

Ja ik denk vaak: waar is die babybuik dan??? Je buik ziet er hetzelfde uit als altijd?

1 like

Misschien een domme ergernis hoor. Maar ik heb dus een seizoenskaart van een voetbalclub. Ik word daar vaak echt belachelijk mee gemaakt door collega’s. Want ja voetbal is stom, dom en idioot. Nee voetbal is echt niks. Diezelfde collega’s posten nu op Facebook van alles over de leeuwinnen. Oh zo geweldig, en ik sta achter ze hoor! En iedereen moet kijken!! Ik vind dat zo hypocriet. Mij belachelijk maken omdat ik van voetbal hou, en dan wel schijnheilig dit doen?

7 likes

Als ik iets heb gegeten waar mijn buik van opzwelt overweeg ik wel eens om in een volle bus/trein mijn rug hol te maken, mijn hand onder mijn buik te leggen en verwachtingsvol rond te kijken of iemand opstaat voor deze zwangere vrouw. Maar goed ik woon in de randstad dus kleine kans dat dat werkt.

11 likes

Hieraan. :roll_eyes:

24 likes

Je kan die heel mooi laten innemen door een kleermaker!

Ja ik weet het, ik kan het in principe zelf ook - maar vind het gewoon irritant dat ik dat moet doen met bijna elke broek :sweat:

1 like

Ja dat snap ik wel. Ik heb het ook heel erg. Gister was er een meisje bij mij aan het werk en ik denk dat zij wel vier maten verschil had tussen billen en taille. Echt niet gemakkelijk, maar ja…

1 like

Heb ik ook altijd dit…

1 like

Mijn schoonmoeder op Whatsapp: oma van pietje puk :blue_heart:

Euh, je bent ook jezelf?

1 like

Ach die hormonen. Wat fijn dat je ouders jouw vriend zo accepteren en hem ook graag zien.

Vind het ook zo irritant op Facebook dat als mensen bijna uitgerekend zijn een post plaatsen met de vraag of niemand nog iets op Facebook wil zetten tot ze het zelf wereldkundig hebben gemaakt dat t ding geboren is.

Welkom in de wereld van social media zou ik zeggen.

1 like

Dat ik zo ontzettend sloom ben vandaag. We zitten al de hele dag te niksen op de bank terwijl ik eigenlijk een volle planning had. Ik vergeef het mezelf omdat het m’n enige echte vrije dag is deze week maar ik erger me tegelijkertijd omdat ik zo veel moet doen! Nog een episode tsaar-drama en dan begin ik echt.

Op zich vind ik het ook wel stom dat er mensen zijn die meteen een foto van hun nichtje/neefje/kleinkind/buurkind/baby van collega op Facebook pleuren.

7 likes

Vind sowieso dat dat aan diegene zelf is om wereldkundig te maken dat ze een kind hebben gekregen.
Vind dat soort mensen die: OOOHHH KIJK IK BEN TANTE GEWORDEN ‘post hele babyspam van nichtje’ zo overdreven schreeuwerig. Nobody care’s.

9 likes

Haha echt heh. Ik vind dat ook altijd van die hippe ‘tentjes’ die in Rotterdam opduiken. Allemaal namen als:’ yoghurt barn’. ‘butter bar’, ‘Cake factory’. of weet ik veel wat ze allemaal bedenken :joy:

2 likes

Ding? Het is echt niet leuk hoor, als de buurvrouw een beetje speciaal wil doen en op fb gaat zetten dat je bevallen bent omdat ze je uit de auto zag stappen met een verse baby.

Heeft niks met welkom in de wereld van te maken, is gewoon aso en egoïstisch. Is niet aan haar.

19 likes

Dat is het ook. Mensen willen zelf interessant/speciaal doen. Dat de persoon om wie het betreft dat niet fijn vindt, ontgaat ze volledig.
Net als op bruiloften je iedereen met telefoons foto’s ziet maken en alvast op social media knallen. Zou dat echt niet kunnen waarderen.

3 likes

Zoveel te doen en ik blijf maar zitten scrollen op de bank. Ondertussen mag ik van mezelf pas wat eten pakken als ik tenminste het glas heb weggebracht en een was erin heb gegooid maar dat gebeurt niet dus ik word ook nog eens chagrijnig door mn honger :hugs:

1 like

Ik vind het eigenlijk ook absurd dat je dat op fb moet zetten omdat mensen dat zelf niet kunnen bedenken… ik zou iemand nooit openbaar op fb met zoiets feliciteren als ik zie dat ze zelf nog niks geplaatst hebben. Snap ook echt wel dat voor het echt rot (zacht uitgerukt) is als iemand anders dan de ouders het openbaar maken :weary:

4 likes