Waar erger jij je aan #4

Vind sowieso dat dat aan diegene zelf is om wereldkundig te maken dat ze een kind hebben gekregen.
Vind dat soort mensen die: OOOHHH KIJK IK BEN TANTE GEWORDEN ‘post hele babyspam van nichtje’ zo overdreven schreeuwerig. Nobody care’s.

9 likes

Haha echt heh. Ik vind dat ook altijd van die hippe ‘tentjes’ die in Rotterdam opduiken. Allemaal namen als:’ yoghurt barn’. ‘butter bar’, ‘Cake factory’. of weet ik veel wat ze allemaal bedenken :joy:

2 likes

Ding? Het is echt niet leuk hoor, als de buurvrouw een beetje speciaal wil doen en op fb gaat zetten dat je bevallen bent omdat ze je uit de auto zag stappen met een verse baby.

Heeft niks met welkom in de wereld van te maken, is gewoon aso en egoïstisch. Is niet aan haar.

19 likes

Dat is het ook. Mensen willen zelf interessant/speciaal doen. Dat de persoon om wie het betreft dat niet fijn vindt, ontgaat ze volledig.
Net als op bruiloften je iedereen met telefoons foto’s ziet maken en alvast op social media knallen. Zou dat echt niet kunnen waarderen.

3 likes

Zoveel te doen en ik blijf maar zitten scrollen op de bank. Ondertussen mag ik van mezelf pas wat eten pakken als ik tenminste het glas heb weggebracht en een was erin heb gegooid maar dat gebeurt niet dus ik word ook nog eens chagrijnig door mn honger :hugs:

1 like

Ik vind het eigenlijk ook absurd dat je dat op fb moet zetten omdat mensen dat zelf niet kunnen bedenken… ik zou iemand nooit openbaar op fb met zoiets feliciteren als ik zie dat ze zelf nog niks geplaatst hebben. Snap ook echt wel dat voor het echt rot (zacht uitgerukt) is als iemand anders dan de ouders het openbaar maken :weary:

4 likes

Ja precies! Haha kan toch niet, hoe kom je erbij.

1 like

Ja, lekker met de eer van een ander strijken :+1:t4:

1 like

Welke serie is dat?

Dat je aan het kijken naar een koophuis, vervolgens allemaal reclames krijgt van hypotheek bedrijven.
Toch raar aangezien ik hier helemaal niet naar gezocht heb.

The Last Czars!

2 likes

Ok ik weet wat ik ga kijken zodra de WK finale is afgelopen

Je wordt afgeluisterd :open_mouth::open_mouth:

Machtsmisbruik.

Ik erger me aan m’n buik. Heb om 16 uur 5 knackerbrod met marmelade gegeten en pure chocolade. Nu lig ik op de bank met bekende darmkrampen. Waarom heb ik trek in ongezond voedsel waar ik eigenlijk niet tegen kan? Domme ik.

Ik wil mijn geld terug van h&m :weary: need moneyz

Ik had dus een ergernis vanochtend en toen dacht ik: dit is een goede ergernis voor het Waar erger jij je aan topic.

Maar nu ben ik mijn ergernis vergeten.

Hier erger ik mij aan.

En alle andere dingen die ik constant vergeet. Alsof het aan het randje van mijn hersenen zit en ik er net niet bij kan, zo irrritant

10 likes

Stom! Ik zou de neiging hebben die bedrijven op te bellen. :angry:

Snap ik! Maar je mag toch gewoon beiden vinden. Zijn 2 heel verschillende uitgangspunten/belichtingen om een mening over te hebben. :wink:

1 like

dat “anything you can do i can do better” liedje uit de KPN reclame. Ik vind het op de een of andere manier ook heel onheilspellend klinken

12 likes