Waar erger jij je aan #4

Ja precies! Haha kan toch niet, hoe kom je erbij.

1 like

Ja, lekker met de eer van een ander strijken :+1:t4:

1 like

Welke serie is dat?

Dat je aan het kijken naar een koophuis, vervolgens allemaal reclames krijgt van hypotheek bedrijven.
Toch raar aangezien ik hier helemaal niet naar gezocht heb.

The Last Czars!

2 likes

Ok ik weet wat ik ga kijken zodra de WK finale is afgelopen

Je wordt afgeluisterd :open_mouth::open_mouth:

Machtsmisbruik.

Ik erger me aan m’n buik. Heb om 16 uur 5 knackerbrod met marmelade gegeten en pure chocolade. Nu lig ik op de bank met bekende darmkrampen. Waarom heb ik trek in ongezond voedsel waar ik eigenlijk niet tegen kan? Domme ik.

Ik wil mijn geld terug van h&m :weary: need moneyz

Ik had dus een ergernis vanochtend en toen dacht ik: dit is een goede ergernis voor het Waar erger jij je aan topic.

Maar nu ben ik mijn ergernis vergeten.

Hier erger ik mij aan.

En alle andere dingen die ik constant vergeet. Alsof het aan het randje van mijn hersenen zit en ik er net niet bij kan, zo irrritant

10 likes

Stom! Ik zou de neiging hebben die bedrijven op te bellen. :angry:

Snap ik! Maar je mag toch gewoon beiden vinden. Zijn 2 heel verschillende uitgangspunten/belichtingen om een mening over te hebben. :wink:

1 like

dat “anything you can do i can do better” liedje uit de KPN reclame. Ik vind het op de een of andere manier ook heel onheilspellend klinken

12 likes

Ik heb dat kutlied daarna ook uren in mijn hoofd

Ik had allemaal lekkere kaas gekocht om epic mac 'n cheese te maken vanavond, komt m’n vriend me net lastigvallen terwijl ik druk aan het werk was en dus niet door had dat hij in de keuken bezig was, of ik ook een pita kaas wilde. Hij houdt niet van halve maatregelen qua kaas dus toen was er niet genoeg meer voor de mac.

3 likes

Wij hebben onze hypotheek bij de ING en hoewel ze in alles de meest ouderwetse bank in de wereld zijn is wel alle post geadresseerd aan ons beiden met mijn naam als eerst, terwijl hij bovenaan de hypotheekakte staat, ouder is en zijn achternaam eerder in het alfabet is. Pluspunten voor ING in mijn boekje!

9 likes

Is een suuuuper oud lied. Ik moet altijd aan de nanny denken hahah.

3 likes

Ik vertelde laatst aan iemand dat ik overspannen was geweest (anderhalf jaar terug) toen reageerde iemand die er naast zat (waar ik al een jaar geen woord mee had gewisseld) met of dat in de familie voorkwam want m’n broer was volgens hem ook overspannen geweest. Dus ik vroeg waar die het over had want ik kan me niet herinneren dat m’n broer overspannen was geweest maar hij deed zo raar, alsof ik een gekke vraag stelde.
Nouja toen heb ik gezegd dat ik niet denk dat het in de familie zit maar dat ik gewoon 4 sterfgevallen dicht op elkaar had gehad en het daardoor kwam.
Toen schaamde die zich volgens mij wel, echt ik vond het zooo raar en vervelend dat die zich er opeens zo in mengde. Ik had hem die hele avond nog niet eens begroet ofzo hé.

3 likes

Dat er blijkbaar mensen in mijn buurt zijn/wonen die het nodig vinden om in een plastic zak te SCHIJTEN en dit op de parkeerplaats te dumpen!!! Het erge is dat dit gewoon al de derde keer is in een paar maanden ??? Wtf mensen. Wat moet je hiermee? Ik moest net mijn auto wegzetten en echt die geur…ik moest er echt van kokhalzen.

12 likes