Waar erger jij je aan #4

Ik heb dat kutlied daarna ook uren in mijn hoofd

Ik had allemaal lekkere kaas gekocht om epic mac 'n cheese te maken vanavond, komt m’n vriend me net lastigvallen terwijl ik druk aan het werk was en dus niet door had dat hij in de keuken bezig was, of ik ook een pita kaas wilde. Hij houdt niet van halve maatregelen qua kaas dus toen was er niet genoeg meer voor de mac.

3 likes

Wij hebben onze hypotheek bij de ING en hoewel ze in alles de meest ouderwetse bank in de wereld zijn is wel alle post geadresseerd aan ons beiden met mijn naam als eerst, terwijl hij bovenaan de hypotheekakte staat, ouder is en zijn achternaam eerder in het alfabet is. Pluspunten voor ING in mijn boekje!

9 likes

Is een suuuuper oud lied. Ik moet altijd aan de nanny denken hahah.

3 likes

Ik vertelde laatst aan iemand dat ik overspannen was geweest (anderhalf jaar terug) toen reageerde iemand die er naast zat (waar ik al een jaar geen woord mee had gewisseld) met of dat in de familie voorkwam want m’n broer was volgens hem ook overspannen geweest. Dus ik vroeg waar die het over had want ik kan me niet herinneren dat m’n broer overspannen was geweest maar hij deed zo raar, alsof ik een gekke vraag stelde.
Nouja toen heb ik gezegd dat ik niet denk dat het in de familie zit maar dat ik gewoon 4 sterfgevallen dicht op elkaar had gehad en het daardoor kwam.
Toen schaamde die zich volgens mij wel, echt ik vond het zooo raar en vervelend dat die zich er opeens zo in mengde. Ik had hem die hele avond nog niet eens begroet ofzo hé.

3 likes

Dat er blijkbaar mensen in mijn buurt zijn/wonen die het nodig vinden om in een plastic zak te SCHIJTEN en dit op de parkeerplaats te dumpen!!! Het erge is dat dit gewoon al de derde keer is in een paar maanden ??? Wtf mensen. Wat moet je hiermee? Ik moest net mijn auto wegzetten en echt die geur…ik moest er echt van kokhalzen.

12 likes

Ik ben een week flink verkouden, en ik snap niet waar het maar vandaan blijft komen al dat snot. Meestal is het na 5 dagen wel voorbij, ben heel benieuwd hoe lang dit blijft aanhouden.

Aan de man eerst erger ik me ook. Bij het huis kopen heb ik alles geregeld staat bij de notaris zijn naam eerst. Ook in de aanhef van de mail. Dacht echt hallo, je mailt naar een adres waar die naam niet in voorkomt.
Gemeente gebeld voor trouwdatum, moeten ze zijn gegevens ook hebben en begint het daarmee…eh ik, de ‘vrouw’ belt. Logischer om die eerst te doen lijkt mij.
Expres nu op de ondertrouw formulieren mijn naam eerst gezet.
Wil zijn naam ook niet en krijg er best veel vragen steeds over, daar erger ik mij ook.
Vooral de vraag, waarom ga je dan nog trouwen??
Alsof je het alleen voor de naam doet.

4 likes

Nu zegt mijn vriend dat het misschien een dakloze is en daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht en dan is het wat begrijpelijker. Maar dan probeer je het toch alsnog in de vuilnisbak te gooien? Maar goed daarop zei mijn vriend weer dat dat hem misschien niet boeit, en dan is het weer een shitty actie (pun intended :joy:) Goed tot zover mijn schijt in een zak op de parkeerplaats ergernis :persevere:

1 like

Is het echt mensenpoep en niet van een hond? Heel apart dat ze dat zo achterlaten. Misschien als het een zwerver is dat hij er inderdaad schijt aan heeft, hij doet het dan wel in een plastic zak :joy:

1 like

Wel netjes dan dat ie in een zakje schijt als het hem niet boeit :joy:

6 likes

Het is serieus mensenstront ! :fearful: Echt zo ontzettend nasty. Ik moet er nu ook de hele tijd aan denken en dan kokhals ik weer. En ja ik snap ook niet waarom je het dan in een zakje zou doen als je het toch op een parkeerplaats dumpt :joy: @Usernamenotfound ik geef hem wel een A for trying hahaha

1 like

Mijn zusje is altijd zo lang in de badkamer. In de ochtend en ook in de avond. Niet te doen. 's ochtends ook 3 keer. Ze kleed zich eerst om in de badkamer en dan gaat ze ontbijten, daarna gaat ze weer de badkamer in om haar tanden te poetsen. Dan pakt ze vaak haar tas en daarna gaat ze vaak nog poepen vlak voordat ze weg gaat.

En nu zit ze ook al 10 minuten ofzo te poepen en dan moet ze nog tanden poetsen. Hallo ik wil ook slapen.

Gewoon de deur open trekken en je tanden gaan poetsen

1 like

Is op slot haha en ik snap ook nooit dat ze zich 's ochtends moet omkleden in de badkamer. Ze doucht niet in de ochtend dus het kan prima in haar kamer.

Maar ik ga me nu ook aan alles ergeren omdat ik binnenkort eindelijk een eigen huis heb denk ik

Ik deed vanmiddag een dutje en werd 5 uur later wakker :rage: nu kan ik natuurlijk niet meer slapen

Kun je het slot niet opendraaien met een mes of schroevendraaier oid aan de buitenkant? Zal dr leren om de badkamer zo lang bezet te houden… :angry:

Of haar slaapkamer om toveren tot badkamer. Of andersom.

8 likes

Dat het altijd een verassing is met welke software status het nieuwe product uit de fabriek komt. Dat betekend dat iets wat in september komt nu een andere software status krijgt waardoor wij nu heel hard moeten gaan werken. Zo blijven we bezig.

Ben al sinds 6 uur wakker en kan niet meer slapen, terwijl ik vrij ben vandaag.

Ergenis twee:
Heb zaterdag een nieuwe telefoon besteld en nu staat er nog steeds geen track en trace code
Niet dat dat zo vreemd is maar ben ongeduldig en wil m gewoon hebben

Ergenis drie:
Moet vandaag echt weer gaan diëten want ga bijna op vakantie en ik zie er niet uit en ook daar heb ik geen zin in (dat diëten dan)

Ergenis vier:
BEN OOK NOG IS ONGESTELD

Dat was 'm weer

5 likes