Waar erger jij je aan #4

Ik ben een week flink verkouden, en ik snap niet waar het maar vandaan blijft komen al dat snot. Meestal is het na 5 dagen wel voorbij, ben heel benieuwd hoe lang dit blijft aanhouden.

Aan de man eerst erger ik me ook. Bij het huis kopen heb ik alles geregeld staat bij de notaris zijn naam eerst. Ook in de aanhef van de mail. Dacht echt hallo, je mailt naar een adres waar die naam niet in voorkomt.
Gemeente gebeld voor trouwdatum, moeten ze zijn gegevens ook hebben en begint het daarmee…eh ik, de ‘vrouw’ belt. Logischer om die eerst te doen lijkt mij.
Expres nu op de ondertrouw formulieren mijn naam eerst gezet.
Wil zijn naam ook niet en krijg er best veel vragen steeds over, daar erger ik mij ook.
Vooral de vraag, waarom ga je dan nog trouwen??
Alsof je het alleen voor de naam doet.

4 likes

Nu zegt mijn vriend dat het misschien een dakloze is en daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht en dan is het wat begrijpelijker. Maar dan probeer je het toch alsnog in de vuilnisbak te gooien? Maar goed daarop zei mijn vriend weer dat dat hem misschien niet boeit, en dan is het weer een shitty actie (pun intended :joy:) Goed tot zover mijn schijt in een zak op de parkeerplaats ergernis :persevere:

1 like

Is het echt mensenpoep en niet van een hond? Heel apart dat ze dat zo achterlaten. Misschien als het een zwerver is dat hij er inderdaad schijt aan heeft, hij doet het dan wel in een plastic zak :joy:

1 like

Wel netjes dan dat ie in een zakje schijt als het hem niet boeit :joy:

6 likes

Het is serieus mensenstront ! :fearful: Echt zo ontzettend nasty. Ik moet er nu ook de hele tijd aan denken en dan kokhals ik weer. En ja ik snap ook niet waarom je het dan in een zakje zou doen als je het toch op een parkeerplaats dumpt :joy: @Usernamenotfound ik geef hem wel een A for trying hahaha

1 like

Mijn zusje is altijd zo lang in de badkamer. In de ochtend en ook in de avond. Niet te doen. 's ochtends ook 3 keer. Ze kleed zich eerst om in de badkamer en dan gaat ze ontbijten, daarna gaat ze weer de badkamer in om haar tanden te poetsen. Dan pakt ze vaak haar tas en daarna gaat ze vaak nog poepen vlak voordat ze weg gaat.

En nu zit ze ook al 10 minuten ofzo te poepen en dan moet ze nog tanden poetsen. Hallo ik wil ook slapen.

Gewoon de deur open trekken en je tanden gaan poetsen

1 like

Is op slot haha en ik snap ook nooit dat ze zich 's ochtends moet omkleden in de badkamer. Ze doucht niet in de ochtend dus het kan prima in haar kamer.

Maar ik ga me nu ook aan alles ergeren omdat ik binnenkort eindelijk een eigen huis heb denk ik

Ik deed vanmiddag een dutje en werd 5 uur later wakker :rage: nu kan ik natuurlijk niet meer slapen

Kun je het slot niet opendraaien met een mes of schroevendraaier oid aan de buitenkant? Zal dr leren om de badkamer zo lang bezet te houden… :angry:

Of haar slaapkamer om toveren tot badkamer. Of andersom.

8 likes

Dat het altijd een verassing is met welke software status het nieuwe product uit de fabriek komt. Dat betekend dat iets wat in september komt nu een andere software status krijgt waardoor wij nu heel hard moeten gaan werken. Zo blijven we bezig.

Ben al sinds 6 uur wakker en kan niet meer slapen, terwijl ik vrij ben vandaag.

Ergenis twee:
Heb zaterdag een nieuwe telefoon besteld en nu staat er nog steeds geen track en trace code
Niet dat dat zo vreemd is maar ben ongeduldig en wil m gewoon hebben

Ergenis drie:
Moet vandaag echt weer gaan diëten want ga bijna op vakantie en ik zie er niet uit en ook daar heb ik geen zin in (dat diëten dan)

Ergenis vier:
BEN OOK NOG IS ONGESTELD

Dat was 'm weer

5 likes

Soms is de Nederlandse cultuur nog heel ouderwerts

1 like

image
image

5 likes

Op zonvakantie lijkt me dat wel kloppen, als je smeert zoals het “hoort”, maar dat doet vrijwel niemand. Alleen al voor je gezicht moet je om de beloofde bescherming te halen een theelepel smeren… Iedere twee uur.

Is ook wel clickbait natuurlijk he.

Ik erger me aan hoe mensen het woord vroeger gebruiken. Zo vaak zeggen mensen vroegah. Of ‘vroeger’ waarom? Je kunt het toch gewoon op een normale manier over vroeger hebben.

Ik denk omdat iedereen een beetje in het ongewisse is vanaf welke leeftijd je vroeger mag gebruiken, en dat men daarom vaak ‘vroeger’ of vroegah gebruikt om het voor zichzelf een beetje ironisch te maken. Ik bedoel, ik moet ook altijd een beetje lachen als een kind het over vroeger heeft of een 17-jarige, maar ik weet ook niet zo goed waar de grens dan precies ligt.

Ja, ik denk ook dat dat daarvandaan komt. En daar erger ik me juist zo aan, gebruik dat woord gewoon lekker. Ergernis 2 is dan ook dat 17-jarigen en ook zelfs 8-jarigen van mij lekker het woord vroeger mogen gebruiken.

Iets voor hen dat 3 jaar geleden is op zo’n leven is toch ook vroeger? Letterlijk alles is vroeger, vorige week ook, want dat is vroeger dan nu. Niet alleen mensen van 50-plus hebben recht op dat woord. Ik werd vroeger (ha!) ook altijd door een collega uitgelachen wanneer ik het woord vroeger gebruikte, alsof mijn vroeger er niet toe doet ‘joh, jij bent nog nat achter de oren, dan spreek je nog helemaal niet over vroeger!’ Mag ik dat even zelf bepalen Jolanda, dank je wel.

Wow, het zit me hoog haha!

10 likes