Waar erger jij je aan #4

Wat lief! Maar ben zeven kilo zwaarder dan rond deze tijd vorig jaar, kilo’s liegen niet hahaha.

Maar komt weer goed!

Nou ja zeg, ik ga een andere huisarts zoeken. Moeilijk bereikbaar. Als ik bel geeft het aan dat ze in gesprek zijn. En ze hebben geen pauze nu… voelt niet prettig dit.

Het kan toch dat de assistente in gesprek is?

Maar normaal krijg je toch een bandje met hoeveel er nog voor je zijn? Maar het verbreekt de verbinding met m’n mobiel.

Ze zijn over het algemeen moeilijk bereikbaar en moeilijk om een afspraak te maken. Ik ben altijd meerdere dagen bezig om tot een afspraak te komen oid.

Hmm dat is wel vervelend ja

Iemand die ik ken zet in haar bio en in haar hashtags op Instagram bonusmom, dogmom en twinsmom. Lekker interessant doen?

1 like

UPS.
Voor het einde van de dag…

Er gaat weer een teamuitje gepland worden op zondag. Ik wil gewoon weekend hebben ja. Nu met die club kutmensen zitten op mijn vrije dag. Zal wel weer gezeik krijgen als ik niet mee ga.

Ja dan ben je dus geen teamplayer he!!!

4 likes

Ik word al moe als ik aan die hele dag denk. Ik heb zulke drukke krijscollega’s :sob:

De weersvoorspelling voor dit weekend :rage: ik ga altijd op de zaterdag naar de vierdaagsefeesten maar de voorspelling is de hele dag regen op dit moment. Ik ga nog even een zonnedansje doen. Met koningsdag was het ook al zo koud en regenachtig :sob:

Dat ik denk overal uitleg moet geven/verontschuldigen. Mag gewoon thuis werken maar ga dan uit mezelf hele verhaal uitleggen waarom. Moet daar echt mee stoppen.
En mn hond moet niet blaffen net als ik bel. Hij slaapt of speelt rustig, maar zodra ik bel gaat ie los.

4 likes

Ik ben op vakantie en iemand denkt hier dat het normaal is om zijn teennagels te knippen bij het zwembad😡

:nauseated_face:

1 like

Sorry beetje late vraag want ben aan het bijlezen. Wat voor huid heb jij en welke dagcrème gebruikte jij dan van de hema? En heb je al een alternatief gevonden? Ben heel benieuwd want ben toevallig op zoek naar een nieuwe. Heb er nu een die niet meer zoveel doet voor mijn huid.

Vervelend dat dit op zondag is zèg!

Krijg je dan een extra vrije dag als compensatie die je een andere keer kan gebruiken?

Nee, want een teamuitje is hiep hiep hoera zo gezellig, en zo goed voor de onderlinge band. Compensatie is een woord wat ze helaas niet kennen op mijn werk.

1 like

Idem met verlovingsaankondigingen en trouwfoto’s

1 like

Elke dag neemt een man die heel erg stinkt naar rook en/of wiet dezelfde bus als ik en nu gaat hij precies achter mij zitten. Heb heel demonstratief parfum zitten spuiten.

2 likes