Waar erger jij je aan #4

Ik moet nog het huishouden doen maar ben zo moe. Slapen lukt niet want ik erger mij aan alle rommel

Dat Greys Anatomy ineens overal tegelijk afgehaald is omdat Netflix de rechten heeft, maar het niet op Netflix staat :roll_eyes:

3 likes

Is het er daarom afgehaald? Bij Ziggo stond wel al vanaf dat het er weer op stond dat het tot medio juli beschikbaar was. Had er dus al rekening mee gehouden dat t er een deze dagen er af gehaald werd

Nee, denk dat ik idd ook niet ga. Maar ga dan wel gezeur krijgen waarom niet. En ik weet dat ik ze geen verantwoording schuldig ben, maar het voelt helaas wel zo doordat sommige gaan drammen.

Voor iedereen die op zoek is naar een fijne dagcreme; de hypoallergeen lijn van et.os eigen merk is heel chill en betaalbaar. Zonder parfum en troep, de dagcreme met spf 15 en de nachtcreme lekker voedend. Mijn huid doet het er heel goed op!

10 likes

Dat er o.v.e.r.a.l. In huis haar zweeft en ligt van mijn kat. Aaargh lijkt geen eind aan te komen.

4 likes

Dat mijn huisgenoot 's avonds echt om de 10 minuten naar de wc lijkt te gaan. Op haar slippers/pantoffels de trap afstampt en de deuren niet dicht maakt met de klink maar gewoon dicht ramt.
En dit dus nu al 5 keer binnen het uur.

Hier wil ik graag de Kruidvat Skin Science crème aan toevoegen (het tubetje)!

3 likes

Hier ook, alleen dan van mijn hond!

Is dat een oogcreme of een serum of gewoon een dagcreme? I’m intrigued.

11 likes

Dat is een lijn! Je hebt dagcrème, nachtcrème, olie, en serum. Ik gebruik alleen de dag- en nachtcrème en mijn moeilijke huid kan er goed tegen. Dus voor mij is het al helemaal goed :sweat_smile:

1 like

Mijn vriend die de hele avond roept dat hij met rust gelaten wil worden omdat hij zo intens moe is, maar als het puntje bij paaltje komt gaat hij tot 1 uur 's nachts biertjes zitten drinken op de bank terwijl hij om 8 uur op moet :exploding_head:

1 like

Ik dacht dat dat de reden was omdat het ook overal tegelijk weg was, maar kan er nu niks over vinden. Maar het staat wel op de Amerikaanse Netflix dus dan zou het hier ook wel moeten kunnen

Misschien is het juist goed om zon harde opmerking te maken. Ik vind dat veel mensen dingen zo vanzelf sprekend vinden. Zet ze maar gewoon aan het denken!

8 likes

Hij moet veel rusten hahaa goed gevonden! Mag je zeker om lachen.

Ik heb het trouwens een x andersom gehad. Dat iemand zei “Jaa toen jouw vader nog leefde” ehh… als het goed is leeft hij nog ik spreek hem alleen niet meer hahaha

2 likes

Dat ik vanochtend weer in 15 min alles moest doen (bijjjna vakantie maar ben echt kapot en slaap slecht) en daardoor nu weer een te kort shirt draag voor boven deze broek, lekker professioneel met een soort naveltruitje op mijn werk. Moet echt weer outfits gaan klaarleggen 's avonds.

4 likes

Dat je een telefoongesprek hebt en er wordt gezegd ‘ik ga iets navragen, ik bel je straks terug’ maar je dan niet weet op welk termijn. En ik word nu soort van gegijzeld door het idee dat verschillende mensen kunnen terugbellen. Wanneer? Maakt me zenuwachtig. Én ik moet zelf nog telefoontjes plegen, dadelijk bellen ze precies als ik dat aan het doen ben? Waarom mailen ze niet gewoon.
Edit: en nog irritanter vind ik het wanneer mensen gezegd hebben je te gaan bellen, en dan blijkt dat ze je toch mailen. Toch spanning/zitten wachten/mijn planning aangepast voor niks.

9 likes

De borrelingen in mijn buik. Ik zit dus maar weer op de wc.

Hoe krijgen mensen dit hun mond uit echt? Ik heb het andersom ook hoor, laatst een gesprek met iemand van 50+ en die zei doodleuk tegen me dat ik misschien maar geen kinderen moet krijgen omdat m’n moeder overleden is en m’n vader in het buitenland woont. Want dan zouden we het kind nooit “weg kunnen brengen”. Ik was zo perplex van deze opmerking dat ik de woorden niet kon vinden om er tegenin te gaan waarop ze gewoon doordenderde “En hoeveel verdienen jullie eigenlijk? Een nanny zit er ook niet in he?”

1. Waar de fuck haal je het lef vandaan?
  2. M’n vriend heeft ook ouders, maar ok
  3. WAAR HAAL JE HET GORE LEF VANDAAN!

Als ik er nu aan denk word ik weer boos.

16 likes