Waar erger jij je aan #4

Mensen die een instagramaccount aanmaken voor hun huisdier: cute. Mensen die daar naar zichzelf verwijzen als de ouders van hun huisdier en de posts schrijven alsof het huisdier zelf praat in een soort baby-Engels: ga WEG.

“My mommy took me out to the beach today and I ran like a big boy but my pawsies got all sandy” :sweat::sweat::sweat:

26 likes

Klopt, kinderen worden zeker niet slechter van een oppas of opvang. En ik weet van het dilemma tussen inkomen en tijd voor je gezin. Elke situatie is weer anders. Kortom. Niemand weet hoe het bij een ander is. Dus dat @vuilnisglitter boos wordt over het oordeel, dat snap ik.

2 likes

‘No can do.’

1 like

Dat de trein al een kwartier stil staat en niemand weet wat er aan de hand is

Love it

Dat als ik op kantoor even rustig op de wc zit hoor dat er een man binnen komt (vrouwen-wc) om zijn flesje uit te spoelen. Ze zijn te beroerd om 10 meter verder te lopen voor de mannen wc.
Smoes: ja maar koffie automaat staat naast de vrouwen wc, dus ik doe het meteen even.

Ja euh, ik wil gewoon een rust poepen zonder dat ik weet dat er een man is.

12 likes

Mijn huisgenoot had ochtenddienst zei hij, maar hij is nu gewoon alsnog thuis. Ga WEG ik wil alleen thuis zijn en in mijn ondergoed naar de wc kunnen lopen als ik dat wil :sob:

Dat een rok in maat 40 die ik net paste, te strak zat. Heb niks gekocht. Al wandel ik elke dag 10.000 stappen met m’n honden, ik eet blijkbaar toch nog teveel. Zou het aan de chocolade liggen? :grin:

Ik had mijn lidmaatschap van Vereniging Eigen Huis opgezegd. Op de website stond 1 maand opzegtermijn. Toen bleek dat ik voor 1 april 2019 had moeten opzeggen. En omdat ik het per 8 juli heb opgezegd, loopt mijn lidmaatschap door tot april 2020! Of ik tot die tijd contributie wil blijven betalen? Nee dat wil ik niet, wrf is dit? Erger me kapot hieraan.

Of in het Nederlands “Het vrouwtje…” :nauseated_face:

1 like

Gek! Dat hoort inderdaad niet te kunnen. Heb je een abonnement afgesloten voor een vaste periode? Dan mogen ze je inderdaad wel verplichten om tot het einde van het abonnement te blijven betalen. Maar anders horen ze gewoon 30 dagen te hanteren.

Ja het is een soort van jaarlijks lidmaatschap van een vereniging. Op de site van Kassa zag ik dat er meer mensen van balen.

Ik zou eerder de rok de schuld geven

3 likes

Ja mee eens! En mensen (ook op twitter) die thread als ‘draadje’ vertalen

5 likes

Oh maar echt! Zal eens een baksteen op je smoeltje gooien. :rage:

4 likes

Maar overbodig Engels word ook als irritant gezien :woman_shrugging:t3:

Ja dat denk ik wel als hij je gewoon nog volgt. Doen volgens mij de meeste mensen.

5 likes

Ja dit, en sommige dingen klik ik snel door maar ga meestal wel ff overal doorheen.

1 like

‘Zwolle, ik ben in je?’ Wat?!

8 likes

Diezerstraat '19 met de meiden, bedankt, je was zó gezellig!

5 likes