Waar erger jij je aan #4

Mijn huisgenoot had ochtenddienst zei hij, maar hij is nu gewoon alsnog thuis. Ga WEG ik wil alleen thuis zijn en in mijn ondergoed naar de wc kunnen lopen als ik dat wil :sob:

Dat een rok in maat 40 die ik net paste, te strak zat. Heb niks gekocht. Al wandel ik elke dag 10.000 stappen met m’n honden, ik eet blijkbaar toch nog teveel. Zou het aan de chocolade liggen? :grin:

Ik had mijn lidmaatschap van Vereniging Eigen Huis opgezegd. Op de website stond 1 maand opzegtermijn. Toen bleek dat ik voor 1 april 2019 had moeten opzeggen. En omdat ik het per 8 juli heb opgezegd, loopt mijn lidmaatschap door tot april 2020! Of ik tot die tijd contributie wil blijven betalen? Nee dat wil ik niet, wrf is dit? Erger me kapot hieraan.

Of in het Nederlands “Het vrouwtje…” :nauseated_face:

1 like

Gek! Dat hoort inderdaad niet te kunnen. Heb je een abonnement afgesloten voor een vaste periode? Dan mogen ze je inderdaad wel verplichten om tot het einde van het abonnement te blijven betalen. Maar anders horen ze gewoon 30 dagen te hanteren.

Ja het is een soort van jaarlijks lidmaatschap van een vereniging. Op de site van Kassa zag ik dat er meer mensen van balen.

Ik zou eerder de rok de schuld geven

3 likes

Ja mee eens! En mensen (ook op twitter) die thread als ‘draadje’ vertalen

5 likes

Oh maar echt! Zal eens een baksteen op je smoeltje gooien. :rage:

4 likes

De focking belastingsdienst. Toen ik nog studeerde kreeg ik huur- en zorgtoeslag. Toen ik ging werken heb ik 2x gebeld met de Belastingsdienst om m’n nieuwe salaris te laten registreren, omdat ik al horrorverhalen hoorde van grote bedragen moeten terugbetalen doordat de herberekening uit blijft. Die vrouw aan de lijn zei destijds dat het op deze manier wel allemaal goed zou komen. Ik keek toen een paar weken later en zag dat idd m’n nieuwe salaris er stond, maar nog geen herberekening. Maar ik dacht, ok komt wel goed. Ik heb er verder de ballen verstand van.
Nou, dat was een beetje naief gedacht want krijg nu een rekening van 3100 euro. Gelukkig heb ik het wel, maar het is echt een enorme hap uit m’n spaargeld. :mad::mad::mad::mad::mad:

1 like

Maar overbodig Engels word ook als irritant gezien :woman_shrugging:t3:

Ja dat denk ik wel als hij je gewoon nog volgt. Doen volgens mij de meeste mensen.

5 likes

Ja dit, en sommige dingen klik ik snel door maar ga meestal wel ff overal doorheen.

1 like

‘Zwolle, ik ben in je?’ Wat?!

8 likes

Diezerstraat '19 met de meiden, bedankt, je was zó gezellig!

5 likes

Als je je haar hebt gewassen en het is net mooi opgedroogd en je moet door de regen :@

5 likes

Ja daar krijg ik idd ook maagzuur van maar ik vind mama en papa nog net een treetje hoger op de braakladder :sweat:

Ughhhhh, waarom!?!?!?
@Vriendelijkegroet38 Huh een studieschuld bij de belastingdienst?

En nog een andere ergernis: het gebrek aan gevoel voor privacy van bepaalde apotheekmederwerkers. Waarom moet zij naar haar collega rondtetteren dat het een recept van de PSYCHIATER betreft terwijl de apotheek bomvol staat?

4 likes

Ik regel dit daarom tegenwoordig zelf via mijntoeslagen. Als ik moet wachten tot de belastingdienst het zelf een keer doet (na gebeld te hebben) krijg ik ook steeds van dit soort geintjes.
Ze zijn daar sowieso erg traag. Heb half mei m’n geschatte inkomen voor dit jaar gewijzigd, waardoor m’n zorgtoeslag van 160 in totaal dit jaar naar 32 euro in totaal dit jaar veranderde. Komt dus op neer dat ik alles voor dit jaar al gehad heb en dus een gedeelte binnenkort moet terug betalen. Vervolgens krijg ik 20 juni gewoon 12 euro op m’n rekening gestort? Heb het maar apart gezet en hoop dat ik 20 juli niet weer krijg, want is dus niet de bedoeling. Heb nu ook zoiets van; stuur die rekening van wat ik terug moet betalen nou maar gewoon, dan ben ik er vanaf!

1 like