Waar erger jij je aan?

Sorry dat ik je op je vrije dag app maar…

En dat dan x 10 personen

5 likes

Wij hebben jaarlijks een familieweekend (vrijdag t/m zondag) met een vrij grote familie. Nu is mijn man op die zaterdag jarig, hartstikke leuk dus we hadden bedacht om dan iets van gebak te halen om iedereen dan te trakteren. Maar nu kan/mag dat niet omdat iemand die net een jaar in de familie is de donderdag er voor jarig is en die wil trakteren. Ehhhh oke maar hij is in het weekend jarig? Echt wat een superkinderachtig dom gedoe dit. Laat ook maar trakteren we lekker niet. Zoveel moeite :rofl:

2 likes

Kunnen ze niet samen trakteren dan?

Waar doen die mensen moeilijk over dan? Meer gebak is toch meer beter???

11 likes

Aan de buren!
Ik vertrek vanochtend naar werk, hangt er op de portiekdeur een briefje ‘het is weer voor de TWEEDE keer vies in het portiek, blablalba, MVG’.
Weetje, zal wel, dacht ik vanmorgen. Kom ik nu net thuis van werk, hangt het op ONZE voordeur. Blijkbaar heeft iemand het ‘vieze spoor’ gevolgd. Niet goed genoeg, want het loopt naar de buurman.
Hang ik het terug op de portiekdeur, met de boodschap 'je kunt t wel op onze voordeur hangen, maar wij waren het niet, vorige keer overigens ook niet MVG de buurvrouw van nr46. Ook nog even een de/het fout aangepast in de tekst op het eerdere briefje trouwens :sweat_smile:
Loop ik naar de voordeur terug, heb ik mezelf buitengesloten - dat ook nog eens. Loop ik naar een oom toe op 10 minuten lopen, die heeft een sleutel. Kom ik terug, is het briefje weggegooid, haha.
Zó geïrriteerd, zal misschien wel nergens op slaan, maar echt.
Sorry voor de lange ergernis :sweat:

17 likes

Ik erger me een beetje aan de ergernissen over 2 forums, snap niet goed dat het zon probleem is en toen ik me hier aanmeldde wist ik het ook niet maar vind het juist wel prima zo. En ik erger me t meeste aan mezelf, dat ik die topics daarover toch blijf lezen.

9 likes

Dat ik een half uur met mijn vriend aan het bellen ben wat we gaan eten. Dat gaat ongeveer zo.
Ik: Ik heb geen zin om te koken en ik heb ook geen honger.
Hij: Wat bestellen dan? Maakt mij niet uit.
Ik: Alles is zo duur en ik heb geen honger.
Hij: Dan moet je koken. Maakt mij niet uit.
Ik: Dan moet ik koken.
Hij: Ik ben er over 10 minuten.
Ik: Ik heb geen zin om te koken.

Dit, elke dag. En nu kom ik echt over als een zeikerd haha :rofl: Ik erger me dus basically aan mezelf.

4 likes

Omg dit is zo naar om naar te kijken

2 likes

Ja raar hè? Laatste whatsapp gesprek met mijn tante ging letterlijk zo:
Ik: Hey! Ik hoorde van mijn moeder dat wij gebak trakteren op zondag? Ik weet van niets :sweat_smile: kan dat op zaterdag omdat hij dan ook echt jarig is :grin: of misschien iets anders dan gebak, als toetje na het eten ofzo?
Tante: X is 24 mei jarig. Zij wil ook op gebak trakteren. Zij trakteert vrijdagavond op gebak of iets voor bij de koffie.
Ik: Oké, zullen wij dan zorgen voor het toetje op zaterdag?
Tante: Namorada, allereerst excuses… ik heb het zelf ook niet verzonnen hoor. X trakteert al… is prima zo. Kom gezellig naar het weekend. Nogmaals sorry van het misverstand.
Ik: ja snap ik maar kan X dan op vrijdag en wij iets op zaterdag doen. Lijkt me wel leuk want dan is zijn verjaardag dus dan is het ook leuk om te trakteren?
Tante: Zien we dan wel.

Eeeeeeh??? Ik ben echt confused nu, haha. We hadden het eerder al wel over trakteren gehad maar toen dus ineens wij op zondag dus stuurde gewoon van eh mij niet bekend maar nu snap ik er niets meer van. Om een fucking traktatie. Never minddddd

1 like

We hebben een soort ‘regel’ dat wie er eerder thuis is, kookt. En ik ben meestal eerder thuis :rofl:

Ik zou iedereen trakteren behalve deze tante en het persoon dat zo nodig ook die dag wil. Wat een onzin zeg, ik kan me hier zo over opwinden!

11 likes

@Namorada @Ludo
Ja, echt he. Ik zou gewoon trakteren wanneer jij daar zin in hebt. En verder niet te moeilijk doen. Raar gedoe van jouw tante.

1 like

Hahahhaa waar een mens zich druk om kan maken! Inderdaad lekker trakteren die dag dat je vriend ook echt jarig is.

1 like

Haha, nou van mij hoeft het helemaal niet meer. Ik hoor net van mijn nicht: “Maar lees t nu voor aan mn moeder en zij heeft gehoord dat ze graag op zondag iets getrakteerd willen hebben…ivm inkrimpen vh budget.”

Hahahahah okeeeeeeee nu helemaal niets meer, de groeten gekke lui

5 likes

Dat weer een of andere kut band aan het spelen is aan de overkant met de fucking deur open. ZO KAN IK TOCH JERSEY SHORE NIET VOLGEN!

2 likes

Een workshop gehad op mijn werk die eigenlijk gewoon een oppervlakkige spreekbeurt over het onderwerp was… ik had het net zo goed zelf kunnen geven. Zo zonde van mijn tijd.

1 like

Omdat er geen fuck op tv is? Dat is dus mijn ergernis.:unamused:

1 like

M’n koortslip en teveel vliegjes in huis.

Ik zit aan m’n bureau en ik voel de muggen letterlijk m’n been lek prikken.

Hormonen en kikkers die ‘s nachts kwaken