Grapjas, net alsof jij dat niet door zal hebben?
Ja dit. Of in een vergadering zitten en dat de ‘to do’s’ verdeeld moeten worden en het dan ongemakkelijk stil is waardoor ik de taken dan maar weer aanneem (en dan erger ik me daarna ook weer aan mezelf, omdat ik mezelf met extra werk heb opgezadeld puur omdat ik er niet tegen kan als niemand zich aanbiedt…)
Zou Spotify (Vlaanderen) hun advertenties voor Premium ZO ONDRAAGLIJK IRRITANT maken zodat iedereen uit wanhoop Premium pakt? De vrouwenstem klinkt nog oké, maar die man klinkt alsof hij onder schot een tekst afleest.
Edit: en ik erger me ook kapot aan mijn vet haar. Verkeerd ingeschat en mijn knot doet pijn en ik wil naar huis.
Aan mensen die sloom fietsen op een smal fietspad waardoor je ze niet kan inhalen
Klantenservices die je aanspreken met ‘Hi (voornaam)!’.
Nou het is in Nederland ook zo kan ik je vertellen. Ik krijg om de zoveel tijd een reclame waarin een vrouw dertig uitspreekt als ‘dettig’, ik erger me daar zoo aan
En ‘invormatie’ omg hier gaat mijn bloed van koken
“Hij wilt”
Dit heb ik vandaag op m’n werk nog net op tijd uit de tekst voor een uitnodigingsmail weten te vissen. Halleluja anders zegt toch sowieso niemand ja
Waarom je (zonder conceptie) elke maand ongesteld moet worden das echt zó vaak
En zo weinig andere diersoorten hebben het ook
Echt bizar hoe vaak ik dit fout zie gaan inderdaad. Ook bij mensen op management-niveau… Het klinkt toch ook niet?
Ohhh en hartjes voor jouw avatar. Zwarte katten.
What the hell? Dat is echt heel raar!
Wat. Wat ga je doen?
Mensen die zowat op de pinautomaat gaan staan als je probeert te pinnen. En dan na 3x vragen of je er bij mag en ze een beeeetje afstand willen houden je nog schaapachtig aanstaren
Ik zeg ook altijd hij wilt, ik weet niet beter. Ook als ik manager zou zijn zou ik het waarschijnlijk zeggen, haha
Haha omg, wat bezielt die mensen, zouden ze nou echt hebben gedacht dat jullie er niet achter zouden komen?
HAHA zo aso maar ook zo grappig???
Hahaha ik zeg het niet graag maar ‘that escalated quickly’.
Ik zie hier een mooie aflevering van De Rijdende Rechter in de maak overigens @Beautician
Maar dat klinkt toch gek? Of ligt dat aan mij.